Klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik word altijd door een hond gebeten in mijn rug
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er zit een voordeel aan dromen vergeten, ik onthoud ze nu ook meestal niet meer, behalve als ik slecht slaap. Dan gaan in je herrineringen namelijk werkelijkheid en dromen door elkaar lopen en dat is zwaar irritant. Niet dat je denkt dat je echt gevlogen hebt, maar de wat meer aardse zaken wel.
En als je lang genoeg niet slaapt ga je dromen terwijl je wakker bent. Hallucineren zonder drugs![]()
verrassendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, vrijdag een bedrijfsuitje, denk niet dat ik ga
Mijn ex had dat ook, weet je zeker dat het van de pillen komt? Ik zei altijd weltrusten als d'r rechterarm zo'n raar trekje maakte, dat was altijd luttele seconden voordat ze echt in slaap viel. Maar dan ook echt altijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....
Zo'n schrik reactie bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga vooral dromen als ik in slaap val geloof ik. dan zit ik in de randstadrail te dromen enzo. en dan krijg ik vaak ook kleine stuipjes in mn armen of benen. maar dat is van die kutpillen. hopelijk krijg ik vanaf donderdag andere....
Ja dat is echt kut wakker wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk![]()
Ook kut is dat vallen vlak voor je in slaap valt. Is niet goed voor m'n hart...
Dan word je ook helemaal bezweet en klam wakkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut wakker worden
Hart in je keel en ook echt het gevoel dat je gebeten word bij het wakker worden
Dat vallen heb ik ook vaak!is het bij jou dan ook net of je nog valt als je wakker wordt?
Ja, ik heb ook wel eens gedroomd dat ik tegen een muur liep en toen gooide ik me in m'n slaap ook echt tegen de muurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut wakker worden
Hart in je keel en ook echt het gevoel dat je gebeten word bij het wakker worden
Dat vallen heb ik ook vaak!is het bij jou dan ook net of je nog valt als je wakker wordt?
Ik kon het altijd, moest er soms gewoon iets harder voor werken dan andersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel dat lees ik prima maar jij wilt het niet horen
waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, vrijdag een bedrijfsuitje, denk niet dat ik ga
Dat is heel natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
En mijn dromen over seks betekent gewoon dat ik een tekort heb
mjah, waarom wel ?quote:
ghehe, dat zou ik niet eens herkennen denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is heel natuurlijk![]()
Ik droom in die categorie vooral over dat ik verliefd word
Beetje socializen manquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
Avondje pokeren met de afdeling en wat te knauwen, ach, kan ook wel gaan, scheelt een avondje koken
dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef kingmob het volgende:
Dat is heel natuurlijk![]()
Ik droom in die categorie vooral over dat ik verliefd word
Ik zie de reden om niet te gaan nergens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
Avondje pokeren met de afdeling en wat te knauwen, ach, kan ook wel gaan, scheelt een avondje koken
Is heel kut wakker worden omdat dat gevoel dan zo uit je 'wegebt'. En dan blijf je met een soort van kater overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook een optie.
Ik ben nog nooit verliefd geworden in een droom
voordat ik die pillen had had ik het zo goed als nooit, nu heb ik het bijna altijd. hoewel in bed wordt het wel steeds minder bedenk ik me. mijn ex die had het ook en die slikte ook die pillen (maar wel een ander soort) maargoed ik vind die stuipne niet het ergste van die rommel. gespannend gevoel 24/7 in mijn lichaam is erger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mijn ex had dat ook, weet je zeker dat het van de pillen komt? Ik zei altijd weltrusten als d'r rechterarm zo'n raar trekje maakte, dat was altijd luttele seconden voordat ze echt in slaap viel. Maar dan ook echt altijd
Lekker sociaal doen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, waarom wel ?
ik ook niet maar heb wel regelmatig gedroomd dat eenvriendje van me dood ging of dat hij bij me wegliep en ik maar roepen dat ie niet weg mocht gaan. maargoed dat droom ik alleen als ik depressief ben geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook een optie.
Ik ben nog nooit verliefd geworden in een droom
Mjah, is m'n trainingsavond van de volleybal en ik hou helemaal niet van uitgaan en ook niet van pokerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zie de reden om niet te gaan nergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |