als ik om half 9 hier wil zijn moet ik welquote:
waarom heb je die 14 in je naam?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef erikje14 het volgende:
ik mag morgen om 5.00 paraat zitten, das dus om een uur of 4.00 van huis![]()
leven van een netwerk engineer gaat niet over rozen
Dat meen je niet! wow..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik om half 9 hier wil zijn moet ik wel![]()
kut A2
Maar je weet dat getallen vaak gekoppeld worden aan leeftijd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:07 schreef erikje14 het volgende:
vroeger, alsin heel lang geleden toen ik m'n hotmail accountje aanmaakte was erikje al weg, evenals erikje1, 2 3 enz, toen heb ik de sprong naar 14 gemaakt. Ik gebruik eingelijk altijd Erikje als nick tenzij die weg is, dan is de 2e keuze erikje14 (en die was hier vrij toen ik destijds m'n acocunt hier aanmaakte).
Heb d'r dus niets mee
I can top that, 5 uurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou wel willen dat het bij 2 dagen bleef...om 6 uur zit ik meestal al in de auto
quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Getlost
Ga jij hier wat actie in aanbrengen.. tis erg stil hier
murmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
verkapt ik ben stoer met umts post?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet over een uur naar Utrecht
Neem maar even mijn laptop met UMTS mee voor als ik me verveel
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanacht weer eens gedroomd dat ik op het toilet zat zonder deuren en dat ie overloopt. (droom ik regelmatig)
Dus ik dacht ik ga eens kijken.. dit zegt het internet:Dat het ook echt serieus te vinden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanacht weer eens gedroomd dat ik op het toilet zat zonder deuren en dat ie overloopt. (droom ik regelmatig)
Dus ik dacht ik ga eens kijken.. dit zegt het internet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet daar wel iets voor
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Natuurlijk, zijn hele boeken over geschreven hoorquote:
lekker geregeld.... check jij es ff je fobo... of eigenlijk stuur maar gewoon meteen een PMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:31 schreef Den_Haag het volgende:
vanmiddag een afspraak in Uithoorn. nu lekker thuiswerken.
Dat ding is van mijn werkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
verkapt ik ben stoer met umts post?
wat ga je in utrecht doen?
hey kingie! lekekr frambozen. ik moet mn aardbeien dringend opeten, die heb ik gisteren gehaald. gewoon vergeten....doozquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:38 schreef kingmob het volgende:
Hey murm
Hmmm, ik heb frambozen als 2e ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Ziet dat er dan ongeveer zo uit?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk, zijn hele boeken over geschreven hoor
Dat deed ik vroeger vaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik droom bijna elke nacht dat ik kan vliegenben benieuwd wat dat betekent
en je nodigt mij dan niet eens uit? tsssquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
Frambozen met een glas champagne
Had ik laatst bij de bbq
Nee geen tussendeuren.. grote openbare ruimte.. dus iedereen kan je zien en naast je staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ziet dat er dan ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je droomde dus dat je vloog maar dat je het eigenlijk niet kon.... en dat durf jij op fok te zettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger vaak![]()
en dan ging ik echt fladderen met mijn armen... of een soort van zwembeweging maken... soms moest ik echt mijn stinkende best doen
Astu: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=Vliegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Van welke site heb je dat Cue?
Ik droom bijna elke nacht dat ik kan vliegenben benieuwd wat dat betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ik onthoud mijn dromen nooit. toen ik net aan mn medicijnen zat droomde ik echt weird maar dat is na een paar weken weer overgegaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb jarenlang gedroomd dat ik mijn verfijnde motoriek verloor tijdens een sport (meestal hockey of voetbal). Vaak viel ik uiteindelijk en kon ik ook niet meer opstaan. Uiteindelijk kon ik ook niet meer praten. Ja hele leuke droom was dat altijd
Zomaar verdwenen gelukkig![]()
Nog steeds ga ik voortdurend dood enzo in mijn dromen
Hmm, heb ik als ik migraine krijg, maar dan voor 't echie, kan ik niet meer uit m'n woorden komen :/quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef kingmob het volgende:
Uiteindelijk kon ik ook niet meer praten. Ja hele leuke droom was dat altijd
Dat lees jij heul niet goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je droomde dus dat je vloog maar dat je het eigenlijk niet kon.... en dat durf jij op fok te zetten![]()
mietje!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Astu: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=VliegenBen leuk om me in te gaan verdiepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vlieg altijd als een acrobaat!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Er zit een voordeel aan dromen vergeten, ik onthoud ze nu ook meestal niet meer, behalve als ik slecht slaap. Dan gaan in je herrineringen namelijk werkelijkheid en dromen door elkaar lopen en dat is zwaar irritant. Niet dat je denkt dat je echt gevlogen hebt, maar de wat meer aardse zaken wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik onthoud mijn dromen nooit. toen ik net aan mn medicijnen zat droomde ik echt weird maar dat is na een paar weken weer overgegaanwel jammer want ik beleefde echt de meest vreemde avonturen (alleen weet ik nu niet meer wat)
dat past goed hoor, alleen het werkt niet zo bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, nóg een mongool op mijn werk die het voor elkaar gekregen heeft om een USB kabel in de UTP aansluiting te proppen!
Je kan zeggen wat je wilt, maar het past wel gewoon en sluit netjes aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, nóg een mongool op mijn werk die het voor elkaar gekregen heeft om een USB kabel in de UTP aansluiting te proppen!
Ik word altijd door een hond gebeten in mijn rugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben leuk om me in te gaan verdiepen!
Ik vlieg altijd als een acrobaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |