quote:
Nou ja, ik ben ziek, dus ik zat zelf ook niet in de trein.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef mrbox het volgende:
We jammer dat ik het trein ritje met je gemist hebkluts
quote:
Niets ergs hopelijk ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ziek, dus ik zat zelf ook niet in de trein.
En kon hij het een beetje ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders zoek ik mij even rot naar het topic
Hij kan heel goed masserenquote:
Nee joh, buikpijn, rugpijn, koppijn, niks bijzonders.quote:
En kaarslicht dan ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ligt eraan wat voor licht trouwens. Geen problemen met licht aan, maar dat licht in mijn slaapkamer is echt niet tof
quote:
Geoorloofdquote:
Ow de tijd van de maandquote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee joh, buikpijn, rugpijn, koppijn, niks bijzonders.
zoenenquote:
Ik ken Kluts niet, maar ik heb niet het idee dat zij daarvoor thuis blijft.quote:
quote:
Wat reageer je fel, is het soms die tijd van de maand?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij vind ik het echt een kutconclusie, als een vrouw daar last van heeft is het niet direct "de tijd van de maand" hoor
Ik wist dat er iemand ging happen maar niet verwacht dat jij het wasquote:Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken Kluts niet, maar ik heb niet het idee dat zij daarvoor thuis blijft.
Daarbij vind ik het echt een kutconclusie, als een vrouw daar last van heeft is het niet direct "de tijd van de maand" hoor
ja hoor.... ik moet eigenlijk es slapen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |