SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.effe normaal he
Ja, goed idee.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
Kom, laten we TS bashen omdat hij ondertitels nodig heeft en iTunes gebruikt.
Zoo dat doe je snel! Net nog langsgekomen iddquote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik help maar even, hierbij een frame![]()
Hij zit in zijn neus... wtfquote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik help maar even, hierbij een frame![]()
WAT EEN KNEUS DIE TSquote:
Indeed!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef RowanF1 het volgende:
Godverdekanker, nog steeds dezelfde -verkeerde- ondertitels!
Wat moet je anders gebruiken voor de iphone.. ja die software van derden maar dat is net zo slecht/goedquote:
C. Ehm, Eric en dan een verhaal over dat ze met zijn tweeėn weg moeten gaan ofzoiets.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat gaat Donna volgens de ondertiteling zeggen?
A: Kijk niet zo naar mijn tieten!
B: Wat een kankerlelijke muts heb jij!
C: Anders, namelijk: ....
C, Neuken?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Enkele tekenfilms zijn nog te pruimen, maar voor de rest zie je alleen maar uitgerangeerde comedy's.quote:
Dat is hetzelfde als je de Nederlandse (Vlaamse) ondertiteling gaat lezen als je op een Belgische zender Baantjer gaat kijkenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef shayolo het volgende:
ik heb het niet nodig, maar automatisch ga je het lezen...![]()
Volgensmij zeiden ze alleen dat et de lievelingsshow was van de makers van SP.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef J.Herrer het volgende:
Binnenkort Kenny vs Spenny van de makers van Southpark (beweert CC) terwijl dat helemaal niet zo is
C: Ik hou van mannen in uniformquote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef RowanF1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Volgensmij zeiden ze alleen dat et de lievelingsshow was van de makers van SP.
Het is quote voor faal of quote for fail...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |