Slaap zequote:
Wil ik ook weer! Maar ik ga eerst mijn mama voor een jaar een werkster gevenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is tofin een schoon huis thuiskomen na je werk is fijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil ik ook weer! Maar ik ga eerst mijn mama voor een jaar een werkster geven
Ow dat is liefquote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil ik ook weer! Maar ik ga eerst mijn mama voor een jaar een werkster geven
Ja, vandaar de werksterquote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef erikje14 het volgende:
Zoveel werk is het nou toch ook weer nietStofzuigen, stoffen, wassen, afwassen en koken, 't moet toch allemaal gebeuren
ow wacht, ik was naar bed
Tot morgen
Zeg maar op welke dagen je wilt komenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef erikje14 het volgende:
Zoveel werk is het nou toch ook weer nietStofzuigen, stoffen, wassen, afwassen en koken, 't moet toch allemaal gebeuren
ow wacht, ik was naar bed
Tot morgen
I'm surprised she can thinkquote:
Attention from me always is dearestquote:
Spreekt KF geen engels?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
het mag ook gewoon in het nederlands hoor....
of hebben jullie dat iets te letterlijk genomen vroeger, die grap van oh....(naam persoon) komt eraan, vlug engels praten?
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
het mag ook gewoon in het nederlands hoor....
of hebben jullie dat iets te letterlijk genomen vroeger, die grap van oh....(naam persoon) komt eraan, vlug engels praten?
Die heb volgens mijn een eigen taalquote:
I knowquote:
TOFquote:
Is er nog hoop dan voor die jongenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Aah KF is zijn leven aan het beteren![]()
[..]
TOF
top eindelijk misschien die knoop doorgehakt TOF!..quote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
hoihoi! net gezellig bijgebabbeld met een vriendinnetje
en ze weet misschien iemand voor me die kan komen schoonmaken en iemand voor mn gordijnen die voor mij kan bedenken wat ik ermee wil![]()
murmpje blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |