Je moet eens bij de kelder van tijn gaan kijkenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:10 schreef erikje14 het volgende:
nope, zoals ik al zei, ik ben niet zo avontuurlijk, je moet eens weten wat ik allemaal nog niet geprobeerd heb
nee, cm of 5, beetje opgekruld?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klein en roze, net een centimeter lang?
Ja, ik ben ook niet zo'n slagromer of zoquote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Kluts het volgende:
Eten icm sex is in mijn ervaring overwegend plakkerig.
MWah, aardbeien en champagne is te doenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Kluts het volgende:
Eten icm sex is in mijn ervaring overwegend plakkerig.
Onder andere.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
hoor ik daar chocolade saus en slagroom?
IJsblokjes zijn wel leukquote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet zo'n slagromer of zo
Voor mij geen vanillesex of slagroomsex nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet zo'n slagromer of zo
Dat is eerder een gamba. Dan ga ik voor slecht klaargemaakt, net als Rip.quote:
moet je geen aardbeien uit blik nemen, maar verse, dan valt het mee, en geen suiker gebruikenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MWah, aardbeien en champagne is te doen.
We hebben het over de garnalen, niet over je pielemuislovetoyquote:
Jij mag ook wel een keer langskomen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet eens bij de kelder van tijn gaan kijken
die is zgan, nog nooit gebruiktquote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
We hebben het over de garnalen, niet over je pielemuislovetoy
Nee dankje....quote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer langskomen.![]()
Iedereen trouwens
te makkelijk dezequote:Op maandag 8 juni 2009 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is eerder een gamba. Dan ga ik voor slecht klaargemaakt, net als Rip.
Té ranzigquote:
quote:
net als 2 pompons in je hand en dan verdrietig kijken?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das net als...als... als...![]()
Verse aardbeien.
Ja!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
net als 2 pompons in je hand en dan verdrietig kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |