Slaap zequote:
Wil ik ook weer! Maar ik ga eerst mijn mama voor een jaar een werkster gevenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is tofin een schoon huis thuiskomen na je werk is fijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil ik ook weer! Maar ik ga eerst mijn mama voor een jaar een werkster geven
Ow dat is liefquote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wil ik ook weer! Maar ik ga eerst mijn mama voor een jaar een werkster geven
Ja, vandaar de werksterquote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef erikje14 het volgende:
Zoveel werk is het nou toch ook weer nietStofzuigen, stoffen, wassen, afwassen en koken, 't moet toch allemaal gebeuren
ow wacht, ik was naar bed
Tot morgen
Zeg maar op welke dagen je wilt komenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef erikje14 het volgende:
Zoveel werk is het nou toch ook weer nietStofzuigen, stoffen, wassen, afwassen en koken, 't moet toch allemaal gebeuren
ow wacht, ik was naar bed
Tot morgen
I'm surprised she can thinkquote:
Attention from me always is dearestquote:
Spreekt KF geen engels?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
het mag ook gewoon in het nederlands hoor....
of hebben jullie dat iets te letterlijk genomen vroeger, die grap van oh....(naam persoon) komt eraan, vlug engels praten?
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
het mag ook gewoon in het nederlands hoor....
of hebben jullie dat iets te letterlijk genomen vroeger, die grap van oh....(naam persoon) komt eraan, vlug engels praten?
Die heb volgens mijn een eigen taalquote:
I knowquote:
TOFquote:
Is er nog hoop dan voor die jongenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Aah KF is zijn leven aan het beteren![]()
[..]
TOF
top eindelijk misschien die knoop doorgehakt TOF!..quote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
hoihoi! net gezellig bijgebabbeld met een vriendinnetje
en ze weet misschien iemand voor me die kan komen schoonmaken en iemand voor mn gordijnen die voor mij kan bedenken wat ik ermee wil![]()
murmpje blij
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
top eindelijk misschien die knoop doorgehakt TOF!..
welke van de 180 knopen bedoel je?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
top eindelijk misschien die knoop doorgehakt TOF!..
best okay eigenlijk... Grappige opdracht voor de komende dagen gehad, wel leuke uitdaging dus komt goed denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, hoe was je eerste werkdag
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
best okay eigenlijk... Grappige opdracht voor de komende dagen gehad, wel leuke uitdaging dus komt goed denk ik
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
best okay eigenlijk... Grappige opdracht voor de komende dagen gehad, wel leuke uitdaging dus komt goed denk ik
werkster, dus nog maar 179 knopen te gaanquote:
Ik vind ze allebei wel wat hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook!Al vond ik haar eerste album eigenlijk beter.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
werkster, dus nog maar 179 knopen te gaan
Hier ook vanavond een goed en lang gesprek gehad met een kennis die ik eigenlijk toch meer als vriend ben gaan beschouwen hierna. Goed en lang gesprek gehad over al mijn dingetjes in het leven waar ik keer op keer tegen aan blijf stuiteren en wegduwen. Zijn wel wat dingen boven water komen drijven vanavond, waar ik wat mee kan. Dat voelde fijn
quote:
Slaap lekkerquote:
fijn voor je, kan je met een gerust hart je bed in...tochquote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
werkster, dus nog maar 179 knopen te gaan
Hier ook vanavond een goed en lang gesprek gehad met een kennis die ik eigenlijk toch meer als vriend ben gaan beschouwen hierna. Goed en lang gesprek gehad over al mijn dingetjes in het leven waar ik keer op keer tegen aan blijf stuiteren en wegduwen. Zijn wel wat dingen boven water komen drijven vanavond, waar ik wat mee kan. Dat voelde fijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van vreemden die aan mijn spullen zitten.
ik ook niet maar nog minder van een vies huis....quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van vreemden die aan mijn spullen zitten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook!Al vond ik haar eerste album eigenlijk beter.
Goeden avondquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
al die zenuwen voor niks
Ging best vlot ja, kwamen net in een dipie, goede timingquote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Den_Haag het volgende:
Tegan
Avond TS. hoe was het hier vanavond? ging weer hard volgens mij
WOW... yes..!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
Jeeej die schoonmaakster heeft tijdom de week op dinsdag! dus ik ga gauw eens een afpsraak met haar maken !!!!!
![]()
ik ben zo bli zo blij zo blij daarmee!!!!
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh... ik ben nooit zenuwachtig voor een werk klus hoor... Was eerder bang dat ik vandaag gewoon te labiel voor woorden was, maar ik kan mezelf erg goed verstoppen achter mezelf
het lost iig mijn huissie probleem op he. en ik ga met mn dinnetje ook de gordijnen regelenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
WOW... yes..!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe tof is dat zeg!!... koel!... Ik hoop serieus dat dat je huis dingetjes een aardig eind oplost voor je!
is geen groot doenerij, maar ik weet wat ik kan kwa werk en wat ik wel en niet moet doen. Ik geef toe, kwa andere dingen maak ik er vaak een potje van, maar dit is een van de weinige dingen die ik wel goed doequote:Op maandag 8 juni 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet wel dat je groot bent
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet wel dat je groot bent
Heb na 2jaar nog steeds geen gordijnenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het lost iig mijn huissie probleem op he. en ik ga met mn dinnetje ook de gordijnen regelen
moet je een stamper om jezelf verder de grond in te trappen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is geen groot doenerij, maar ik weet wat ik kan kwa werk en wat ik wel en niet moet doen. Ik geef toe, kwa andere dingen maak ik er vaak een potje van, maar dit is een van de weinige dingen die ik wel goed doe
dacht gaat zo langzaam, kan wel rustig editenquote:
+1 maar dan dik 3 jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb na 2jaar nog steeds geen gordijnen
nee dat gaat prima zonder... ik heb een heipaal op mijne kop ole ole...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je een stamper om jezelf verder de grond in te trappen?geintje... blij dat het goed ging op werk
+1 maar ik had een moeder die het niet meer kon aanzien en maar naar de leen bakker is gegaan voor mequote:
quote:
heb een zuster die in de mode zit en het wel ff zo regelenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
+1 maar ik had een moeder die het niet meer kon aanzien en maar naar de leen bakker is gegaan voor me
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef kwaakvaak het volgende:
maar ik ben er weg van slapen... morgen weer werken.. in een voor mij beter ritme vanaf 08:30 ongeveer.. Oja... als je mij morgen hier teveel online, schop mij dan aub weg.. Ik probeer serieus overdag morgen niet te fok'en.. Heb zelfs een tweede profiel aangemaakt zonder fok erin!.. Moet klaar zijn met dat gefok overdag.. Beetje strenger voor mijzelf worden is geen slechte zaak denk ik..
Klutsiequote:
Wel slecht hoor Murmquote:
succes!!! ik hoop dat ik niet merk of jij online komtquote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef kwaakvaak het volgende:
maar ik ben er weg van slapen... morgen weer werken.. in een voor mij beter ritme vanaf 08:30 ongeveer.. Oja... als je mij morgen hier teveel online, schop mij dan aub weg.. Ik probeer serieus overdag morgen niet te fok'en.. Heb zelfs een tweede profiel aangemaakt zonder fok erin!.. Moet klaar zijn met dat gefok overdag.. Beetje strenger voor mijzelf worden is geen slechte zaak denk ik..
ik ben ook slecht lieve boxquote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef mrbox het volgende:
Is ff opgelucht![]()
[..]
Klutsie![]()
[..]
Wel slecht hoor Murm3 jaar
valt wel mee, je bent geen slecht mensquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
valt wel mee, je bent geen slecht mens
hahaha heb je die straat taal overgenomen van KFquote:
jawel lelijke ehhh hoe heten ze lamellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha heb je die straat taal overgenomen van KFmaar had je dan niets voor hangen ?
Ik heb in mijn woonkamer ook niets hangen, werkt primaquote:
is goed meissiequote:Op maandag 8 juni 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn woonkamer ook niets hangen, werkt prima
Murm, ik beantwoord je PM morgen
Jijj bent Sleeeccchttt , dat dusquote:Op maandag 8 juni 2009 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel lelijke ehhh hoe heten ze lamellen.
straattaal? waar?
mhhh dat is dan wel heel spannende sex in de woonkamerquote:Op maandag 8 juni 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn woonkamer ook niets hangen, werkt prima
Murm, ik beantwoord je PM morgen
heheh ... ja goed plan laten we allebij om de 5 minuten op fok kijken of we er niet zijn, zodat we elkaar op de flikker kunnen geven dat we op fok zitten ipv te werkenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
succes!!! ik hoop dat ik niet merk of jij online komt
Jij snapt hetquote:Op maandag 8 juni 2009 23:42 schreef mrbox het volgende:
mhhh dat is dan wel heel spannende sex in de woonkamer![]()
Preciesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
Gordijnen had ik eerder ook niet in de woonkamer, tegenover me was een flat.
Ik had er iig echt schijt aan, als je zoveel moeite gaat doen om mijn huis in te kijken, dan ga je je gang maar.
Boeit me totaal niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
PreciesAl ik geen overburen of wat dan ook.
Mij ook niet..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef Kluts het volgende:
Boeit me totaal niet.
Hoewel ik wel een keer heb gehad dat ik van de douche naar de slaapkamer liep, en er ineens een glazenwasser voor mijn raam stond. Dat was wel schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |