quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
top eindelijk misschien die knoop doorgehakt TOF!..
welke van de 180 knopen bedoel je?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
top eindelijk misschien die knoop doorgehakt TOF!..
best okay eigenlijk... Grappige opdracht voor de komende dagen gehad, wel leuke uitdaging dus komt goed denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, hoe was je eerste werkdag
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
best okay eigenlijk... Grappige opdracht voor de komende dagen gehad, wel leuke uitdaging dus komt goed denk ik
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
best okay eigenlijk... Grappige opdracht voor de komende dagen gehad, wel leuke uitdaging dus komt goed denk ik
werkster, dus nog maar 179 knopen te gaanquote:
Ik vind ze allebei wel wat hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook!Al vond ik haar eerste album eigenlijk beter.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
werkster, dus nog maar 179 knopen te gaan
Hier ook vanavond een goed en lang gesprek gehad met een kennis die ik eigenlijk toch meer als vriend ben gaan beschouwen hierna. Goed en lang gesprek gehad over al mijn dingetjes in het leven waar ik keer op keer tegen aan blijf stuiteren en wegduwen. Zijn wel wat dingen boven water komen drijven vanavond, waar ik wat mee kan. Dat voelde fijn
quote:
Slaap lekkerquote:
fijn voor je, kan je met een gerust hart je bed in...tochquote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
werkster, dus nog maar 179 knopen te gaan
Hier ook vanavond een goed en lang gesprek gehad met een kennis die ik eigenlijk toch meer als vriend ben gaan beschouwen hierna. Goed en lang gesprek gehad over al mijn dingetjes in het leven waar ik keer op keer tegen aan blijf stuiteren en wegduwen. Zijn wel wat dingen boven water komen drijven vanavond, waar ik wat mee kan. Dat voelde fijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van vreemden die aan mijn spullen zitten.
ik ook niet maar nog minder van een vies huis....quote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van vreemden die aan mijn spullen zitten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook!Al vond ik haar eerste album eigenlijk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |