Ik vermoerd dat de goedkeuring onder heel wat bureau's is beslecht....quote:Op maandag 8 juni 2009 22:10 schreef LaTiNo het volgende:
Deze is zowieso 300x mooier dan de vorige. En dit is trouwens de facelift, niet een nieuwe versie.
Ik vraag me trouwens af hoe die 1e ooit door de verschillende keuringen is gegaan. Dat een of andere leipe mongool dat ding tekent is nog tot daar aan toe, maar zijn baas moest die goedkeuren, en dan de afdelingschef en de hoofd design en dan ook nog de hoge heren. WTF?
In 5 jaar zie ik em voor het eerst.quote:
Dat zijn wel 30 mensen die een nieuwe auto gekocht hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
In 5 jaar zie ik em voor het eerst.
DIng is zo lelijk dat er maar 30 in nederland rondrijden, omdat er 30 mongolen zijn met genoeg geld voor dat ding
Jouw gebash slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zijn wel 30 mensen die een nieuwe auto gekocht hebben.
Koop jij eerst maar eens je eerste 10de hands auto! Auto gezocht, budget: 1500
Ik was op mijn 18de niet aan het afgeven op andere mensen hun auto voordat ik zelf een auto had!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jouw gebash slaat als een lul op een drumstel.
Als ik het geld had, had ik dat ding nooit gekocht.
Tevens ben ik student die een goede auto zoekt voor school, stage en werk, die ook niet al te duur is in de maandlasten. Alsof jij net op je 18de in een dikke Golf 5 zou kunnen rijden.
Tssssssss...
Omdat er voor die grote wagens geen markt was meer. Net zoals de ulysse hier al snel van de weg werd gehaald.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
In 5 jaar zie ik em voor het eerst.
DIng is zo lelijk dat er maar 30 in nederland rondrijden, omdat er 30 mongolen zijn met genoeg geld voor dat ding
Ik hoef geen 10 jaar mijn rijbewijs te hebben om een auto graflelijk te vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik was op mijn 18de niet aan het afgeven op andere mensen hun auto voordat ik zelf een auto had!
Verder hoef je geen commentaar, het is toch aan dovemans oren gericht
Ik adviseer je om met je eerste auto "veilig" te gaan. En een mechanisch sterke auto (voor die tijd) te kiezen. IPV een "mooie" auto...quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik hoef geen 10 jaar mijn rijbewijs te hebben om een auto graflelijk te vinden.
Mijn 1ste auto zal hedendaags ook geen schoonheid wezen, maar 10 jaar terug was het wel een mooie bak.
Kan je van deze niet zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |