Met deze volwassen mensen niet nee. Zat je nu in Pubers, ok, dan wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig is dat met geen mogelijkheid uit context te trekken.
Hoi terug!quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met deze volwassen mensen niet nee. Zat je nu in Pubers, ok, dan wel.
Gelukkigquote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef Lub_ya het volgende:
[quote]Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee echt nietEchte wereld kan ook tof zijn
![]()
![]()
I know
Is dit een aanbeveling van Kluts?quote:
Ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ja maar, maar...quote:
He gadver. Heb het dan gewoon over seks.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja maar, maar...
Dan gaat ze op hem zitten en is hij volgevreten en komen die spare ribs en steaks in een golf van stukjes weer retour afzender.
Je hoeft niet met heel je gewicht op zn buik te gaan hangen als je bovenop zit hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja maar, maar...
Dan gaat ze op hem zitten en is hij volgevreten en komen die spare ribs en steaks in een golf van stukjes weer retour afzender.
Sparerib expres, de sweet ribsquote:
Zou het nog nut hebben?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me voorgenomen minder bosmongolig te zijn hier![]()
Waarom zou je je anders voordoen dan je bent?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Waarom alleen hier, en ook niet daar buitenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Nee, maar je zult net zien dat het fout gaat.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hoeft niet met heel je gewicht op zn buik te gaan hangen als je bovenop zit hoor
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met een goeie marinade.
* kwijl uit mondhoeken veegt.
Soms zijn ze zo zacht dat je ze van het bot af kan slurpenquote:
Dat is het gevolg van sex.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
He gadver. Heb het dan gewoon over seks.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
. Who needs sex when there are spareribs in the world?!
Waarom niet?quote:
+1quote:
En dat weet jij omdat...?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van sex.Mits volgevreten.
Ik hoef me dat niet af te vragenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef HeatWave het volgende:
En sommigen hier vragen zich oprecht af waarom ze nog single zijn.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef HeatWave het volgende:
En sommigen hier vragen zich oprecht af waarom ze nog single zijn.
Nou, ze zijn wel lekker maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
Wat een goed voornemenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Mosselen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bij mij gaan mossels boven spare ribs!
Ik heb liever seks dan spareribsquote:Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |