Euhm....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef KhaZ het volgende:
Sleuteltje in het stopcontact en scheuren met die bak
*kuch* contactslotquote:
Ik snap niet waarom dit allemaal moet zo. Ik heb altijd pas getelebankierd als ik op papier al eigenaar was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Mensen moeten toch af en toe zulke bedragen afrekenen. En vanuit zorgplicht kan je niet opeens al je klanten een pinlimiet van 20K geven.
Voor de auto's die ik gekocht heb heeft de Rabo zonder probleem mijn limiet verhoogt. Moest er alleen wel even voor naar kantoor komen om m'n legitimatie te laten zien. Logisch natuurlijk.
In de toekomst zal je dat lijkt me ook wel via internetbankieren kunnen instellen. Scheelt hun ook weer arbeidstijd
Bankcheque? Cheques hebben wij in NL al jaren niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef Athmozz het volgende:
bankcheque is toch gewoon het makkelijkste?
Vraag in de bank een gedekte cheque van een paar 1000¤ op naam van de garage, en neem die mee? Kan niemand anders er iets mee doen als hij gevonden wordt...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Bankcheque? Cheques hebben wij in NL al jaren niet meer
bankcheques bestaan ook in NL nog, alleen worden ze haast nooit gebruikt (logisch ook, banken in NL rekenen daar blijkbaar voor aan). Hier kan je die gratis afhalen, dus worden ze nog frequenter gebruikt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Bankcheque? Cheques hebben wij in NL al jaren niet meer
Door dit soort verhalen verbaas ik me er elke keer weer over dat er nog mensen zijn die bij de ING willen bankieren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef k_man het volgende:
Pinlimiet verhogen is niet mogelijk. Volgens de klantenservice van iNG een vraag die ze geregeld krijgen, maar het kan dus niet. Wat wel kan is op de dag zelf naar een ING-kantoor gaan voor een spoedopdracht. Dat moet je dan voor 13:30 doen en dat staat het dezelfde dag op de rekening van de begunstigde. Daar schiet ik echter weinig mee op.
Het wordt dus toch van tevoren geld overmaken. De zorg dat er wat mis is met de auto, of dat de dealer opeens failliet blijkt ofzo, moet dan maar even vergeten worden.
Want jij doet dagelijks aankopen boven de 2500 euro?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Metatron het volgende:
[..]
Door dit soort verhalen verbaas ik me er elke keer weer over dat er nog mensen zijn die bij de ING willen bankieren.
Nee, maar dit weegt voor mij wel redelijk zwaar mee onder het kopje klantvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Mr.Mojito het volgende:
[..]
Want jij doet dagelijks aankopen boven de 2500 euro?
Nee, maar ALS het eens nodig is prefereer ik een bank die me niet op alle mogelijke manieren tegenwerkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Mr.Mojito het volgende:
[..]
Want jij doet dagelijks aankopen boven de 2500 euro?
En de overige 5.000+?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:59 schreef Levitation het volgende:
TS, als je nu eens het bedrag -2500 euro de dag tevoren overmaakt en na controle van de auto de laatste 2500 euro pint? Heb je iig nog iets achter de hand mocht er iets mis zijn met die auto.
Overmaken, het hele bedrag minus de 2500 euro die je ter plekke kunt pinnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |