Noem er eens 2 op.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Je wilt ook niet weten hoeveel Nederlandse oorspronkelijke shows zijn overgenomen door andere landen dus niet janken
Net zoals dat fok alle leuke topiques van 4chan jat.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Je wilt ook niet weten hoeveel Nederlandse oorspronkelijke shows zijn overgenomen door andere landen dus niet janken
Ik kan er ook wel meer opnoemen maar hij wilde maar 2 voorbeelden dus ja..quote:
Plus het feit dat ik eronder nog eentje genoemd hebquote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel meer opnoemen maar hij wilde maar 2 voorbeelden dus ja..
Toevallig allemaal van SBSquote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Thaddeus het volgende:
Ik vind dat toch wel zo ontzettend k*t dat de Nederlanders steeds andere show in hun eigen versie moeten maken:
Punk'd - Gotcha
Pimp my ride - De grote beurt
Britain's got talent - Holland got talent
En ik hoorde laatst dat er ook een Nederlandse versie van Jackass kwam?
Weet iemand hier meer over?
Klacht: Nederlandse na-apers.
Ik niet dood in Jorrinde Molquote:Op maandag 8 juni 2009 21:11 schreef Siniti het volgende:
De grote beurt![]()
![]()
Ik zo nog niet dood in zo'n wagen gevonden willen worden
Punk'd is juist weer een Amerikaanse versie van Bananasplitquote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Thaddeus het volgende:
Ik vind dat toch wel zo ontzettend k*t dat de Nederlanders steeds andere show in hun eigen versie moeten maken:
Punk'd - Gotcha
Pimp my ride - De grote beurt
Britain's got talent - Holland got talent
En ik hoorde laatst dat er ook een Nederlandse versie van Jackass kwam?
Weet iemand hier meer over?
Klacht: Nederlandse na-apers.
En die titel ging in eerste instantie ook over Jorindequote:Op maandag 8 juni 2009 21:10 schreef Rosbief het volgende:
De grote beurt was er eerder dan Pimp my ride
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:10 schreef Rosbief het volgende:
De grote beurt was er eerder dan Pimp my ride
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |