Oeh tofquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Logician het volgende:
Gaaaaaaaaat prima!! serieus![]()
En vandaag van het asiel de bevestiging gehad dat joep en teuntje op naam van britte en innepin staan en Evie en Boris op naam van Darklight en CrackityJones![]()
![]()
Jaaaaaaquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Logician het volgende:
Gaaaaaaaaat prima!! serieus![]()
En vandaag van het asiel de bevestiging gehad dat joep en teuntje op naam van britte en innepin staan en Evie en Boris op naam van Darklight en CrackityJones![]()
![]()
En wij maar zeuren om foto'squote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef Logician het volgende:idd
De kleintjes kroelen nu met Teun en Joep de hele kamer mee rond hahaha zo cute, ben morgen vrij dus dan zal ik weer foto's maken, vandaag bijna 9u ambu op 3uur slaap, ben bek af
hey meis.. kan ik morgen avond na het eten langs komen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:53 schreef Logician het volgende:idd
De kleintjes kroelen nu met Teun en Joep de hele kamer mee rond hahaha zo cute, ben morgen vrij dus dan zal ik weer foto's maken, vandaag bijna 9u ambu op 3uur slaap, ben bek af
Zo zitten katten in elkaar. Makkelijk he?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef Logician het volgende:
Idioot gewoon ze gaan gewoon op de bak elke keer als ze wat moetenzo vroeg al zindelijk!!
![]()
![]()
Er zijn wel foto's gemaakt, maar Logi is even niet in staat om achter de pc te gaan zitten om die foto's van de camera te halen.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Logician het volgende:
zal zo ff de foto's en filmpjes uploaden ...............
Ze geven je ook de typetyfusquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:57 schreef Logician het volgende:
Ti's mijn hele linker kant.. linkerkant van de nek, linker schouder, straalt uit tot linker oksel, elleboog en hand.. vreselijk KKKKK gevoel.. medicijnen doen veel, maar maljenm me vooral heeel erg wazig in mijn hoofd zie alles dubbel.
Doe mijn best, load die van joep en tein nog even op en dan ga ik weer liggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Beterschap Logi! En ga het nu niet zitten forceren achter een toetsenbord (lurken mag wel natuurlijk). Verhalen, foto's en filmpjes komen wel weer als je beter bent, of via je hulptroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |