dude...get helpquote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nope, misschien ligt daar de kern van het probleem
Kan ook zeker leuk zijn maar ik vol me daar toch wat minder gemakkelijk bij, vandaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Grote meets kunnen ook leuk zijn hoor, al ga ik voornamelijk naar crewmeets, veel mensen daar ken ik al jaren.
Neuh geen last van hoor, maar zou niet weten wat ik daar moet doenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je straatvrees oid? of vind je gewoon groepen mensen niet tof?
Dat word lastig met motorrijden, mag niet op de stoepquote:Op maandag 8 juni 2009 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
straatvrees heeft ie niet gok ik... hij rijdt motor
Weet ik toch, kleinschalig kan ook leuk zijn, maar dan word ik wel kieskeuriger qua het gezelschap, en nee dat bedoel ik niet "zo"quote:Op maandag 8 juni 2009 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan ook zeker leuk zijn maar ik vol me daar toch wat minder gemakkelijk bij, vandaar.
das 5 min lopen van mijn huisquote:Op maandag 8 juni 2009 20:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
CAOP.. kom ik ook.. dan parkeer ik naast de bijenkorf garage volgens mij
en bij de bieb kom ik ook
De ratjes konden uit hun hok ontsnappen, dan moest ik ze zoeken, op mn knieën op de grondquote:Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb bewust ff niet teruggelezen omdat ik niet wilde weten waar het over ging.
Je hoeft ook helemaal niks.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:50 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Neuh geen last van hoor, maar zou niet weten wat ik daar moet doen
U heeft uw diagnose kunnen vaststellen op basis van een paar posts dr. ArTiC?quote:
hoelaat en wanneer?quote:
In welke zin kieskeuriger dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik toch, kleinschalig kan ook leuk zijn, maar dan word ik wel kieskeuriger qua het gezelschap, en nee dat bedoel ik niet "zo".
Goed punt.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:52 schreef erikje14 het volgende:
bekenden impliceerd dat je wel eerst iemand moet kennen
met normale meets (grote dus) ga ik meestal gewoon kijken wie er is, met kleine wil ik het wel een beetje van te voren weten, dat ik er niet met een enorme kneuzenkermis (nofi) zitquote:
met mensen kletsen over gezamenlijke interesses bijvoorbeeld? contact maken zodat je je minder eenzaam voelt?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:50 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Neuh geen last van hoor, maar zou niet weten wat ik daar moet doen
Hoi,quote:
Want?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]en de reacties op het forum zelf. Maar bij jou is dat niet geheel onterecht
Goede avond Lub_Yaquote:
En omdat het gezellig isquote:Op maandag 8 juni 2009 20:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met mensen kletsen over gezamenlijke interesses bijvoorbeeld? contact maken zodat je je minder eenzaam voelt?
Hey Lub_yaquote:
Omdat jij er best mag zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |