dank jequote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht stopt alle kutopmerkingen weg tot morgen
ajb
Ik doe altijd lief.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen even lief doen voor mij nu hoor!!Morgen mogen jullie hem weer neerhalen
Maar als de foto niet doable is.. waarom zou je dan meeten (als het een meet voor te neuken is)quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, foto's en posts kunnen beide een vertekend beeld geven.
En IRL moet ik iemand toch wel geil vinden op een of andere manier om het erop te kunnen.
Hoezo, risico?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik ga het risico nemen :
Nee, zo werkt het niet, ik heb nog nooit iemand van FOK! gedated zonder dr eerst bijv op een meeting tegen te zijn gekomen, daar klikte het wel eens, maar nog nooit via fobo, reeks oid en dan daten.
*knuffel*quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
ik wil ook een knuffelBen nog steeds ziek en vanmiddag naar huisarts geweest, heb ik weer een of ander virus... volgens dokter ben ik er nog wel weekje zoet mee
Wat denk je zelf (A)quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Jullie mannen zouden serieus op basis van die twee dingen al kunnen beslissen of iemand doable is?
Precies.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
Doable mensen kunnen stom zijn op foto's en andersom.
quote:
Dat is waar, maar mannen, sex en nadenken? Nèhquote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, foto's en posts kunnen beide een vertekend beeld geven.
En IRL moet ik iemand toch wel geil vinden op een of andere manier om het erop te kunnen.
Goede avondquote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
ik wil ook een knuffelBen nog steeds ziek en vanmiddag naar huisarts geweest, heb ik weer een of ander virus... volgens dokter ben ik er nog wel weekje zoet mee
Het risico toch niet geloofd te wordenquote:
Ik welquote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik ga het risico nemen :
Nee, zo werkt het niet, ik heb nog nooit iemand van FOK! gedated zonder dr eerst bijv op een meeting tegen te zijn gekomen, daar klikte het wel eens, maar nog nooit via fobo, reeks oid en dan daten.
weet ik nog niet zekerquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Jullie mannen zouden serieus op basis van die twee dingen al kunnen beslissen of iemand doable is?
+ 1. Niet dat ik meet om seks te hebben, maar als ik potentie in iemand zie (toepasselijk woord) voor meer dan slechts een meet, dan mag die gene er best echt leuk uitzien.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als de foto niet doable is.. waarom zou je dan meeten (als het een meet voor te neuken is)
Ik denk dat een deel wel zo denkt ja, als je sommige fobo-reacties en pm's leest.quote:
Als er iemand wel niet zwaar op de hand is over dit soort dingen ben ik het wel, gewoon curious.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zo leuk om mensen er serieus op in te zien gaan
Neuken?
ik wacht nog steedsquote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zo leuk om mensen er serieus op in te zien gaan
Neuken?
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel wel zo denkt ja, als je sommige fobo-reacties en pm's leest.
Wees blij met de aandachtquote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel wel zo denkt ja, als je sommige fobo-reacties en pm's leest.
Je goed recht!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er iemand wel niet zwaar op de hand is over dit soort dingen ben ik het wel, gewoon curious.
Goed. Eigenlijk helemaal top. Mensen om mij heen hebben eindelijk door hoe ze me met me om moeten gaan. En ik heb paar dagen vrij, ook lekker.quote:
Van 14 jarige pubers zekerquote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wees blij met de aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |