Hahahaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet ik weer kloons maken en die worden altijd in de shredder gegooid
Ja, zo zijn er wel meer van die dingen, thuis komen in een donker huis, te groot bed voor me uppiequote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige wat kut is van single zijn (vind ik) is dat je af en toe het knuffelen mist, het samen hangen voor de tv met kaarsjes aan lekker knuffelend en zoenend
Mwah, valt mee. Als ik een scharrel (kutwoordquote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige wat kut is van single zijn (vind ik) is dat je af en toe het knuffelen mist, het samen hangen voor de tv met kaarsjes aan lekker knuffelend en zoenend
Hoe weet je dat het de liefde van je leven is?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Als ik een scharrel (kutwoord) heb, dan knuffel ik daar ook wel mee.
Maar het is niet echt dat ik t heel erg mis eigenlijk.
Ik vind het wel relaxed op dit moment om single te zijn.
Denk dat ik het een paar jaar zo volhou, en als ik dan de liefde van m'n leven tegenkom is het mooi geweest.
Tot laterquote:Op maandag 8 juni 2009 19:59 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga met mn vadsige lichaam maar richting sportschool... Fijne aaf!
Als je niet het gevoel hebt dat je met iemand die rest van je leven samen zou willen en kunnen zijn, moet je je afvragen of het dan wel echte liefde is.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe weet je dat het de liefde van je leven is?
Zoiets weet je gewoon.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat voel jequote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
film kijken?quote:
Een niet te omschrijven gevoel die je op dat moment voelt, kleine dingen tja zoals ik zeg niet te omschrijvenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je niet het gevoel hebt dat je met iemand die rest van je leven samen zou willen en kunnen zijn, moet je je afvragen of het dan wel echte liefde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |