Iets zegt me dat je mij linkjes moet paasen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Met Mardi Gras thema
Kennen jullie ook dat filmpje van dat bezopen wijf die wordt doorgesmeerd tijdens Mardi Gras?
HET STAAT IN DEN BIJBELquote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jouw standpunten en denkbeelden komen soms toch ook wel rechtstreeks uit de prehistorie he.
Star Wars is nog geloofwaardiger dan de bijbelquote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
HET STAAT IN DEN BIJBEL
LEVITICUS
20:13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Yeah, helaas. Ik hoop dat ie toch op lowlands staat.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde naar Moby toe, maar het was al mega snel uitverkocht!!1
NIETS SPOTTEN MET HET WOORDS VAN DE HEEREquote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Star Wars is nog geloofwaardiger dan de bijbel
Ik zou best een Jedi willen zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Star Wars is nog geloofwaardiger dan de bijbel
Het is echt niet grappig meer, maar volgens mij snap je dat niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
HET STAAT IN DEN BIJBEL
LEVITICUS
20:13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Gers, loop niet zo te trollen man.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
HET STAAT IN DEN BIJBEL
LEVITICUS
Hij kan m'n rug op.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
NIETS SPOTTEN MET HET WOORDS VAN DE HEERE
Darth Vader is zoveel toffer. Die neukt Wookiees in hun navel BAHAHAHAHA.quote:
Yeah, I know. Ik noem het turn-on muziek..quote:
een kitteh video voor jouquote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt niet grappig meer, maar volgens mij snap je dat niet.
Wat zeg ik: het was nooit grappig.
Ja, maar dat is Mimi, Mimi mag dat.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij is alsnog geloofwaardiger dan Emimich.
hehequote:
ik moet er soms om lachenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt niet grappig meer, maar volgens mij snap je dat niet.
Wat zeg ik: het was nooit grappig.
godverdomme je hebt gewoon gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij kan m'n rug op.
[..]
Darth Vader is zoveel toffer. Die neukt Wookiees in hun navel BAHAHAHAHA.
[..]
Yeah, I know. Ik noem het turn-on muziek..
nog nieuwe paintsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |