Wel creampies. En vriendin boeit niet, zij hoeft het niet te weten.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doen we toch geen creampies. Trouwens, jij hebt een vriendin!
Als ik haar vagina en haar kontje mag dan vind ik het best.quote:
Misschien is het tijd om volwassen te worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
Anyway, ik ga naar Taylor Swift kijken op RTL 4de ballen
My thought.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om volwassen te worden.
Dat wil je niet weten.quote:
Laat Moniqueje met rustquote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Fuck my life.
Ik heb vandaag alwéér een profiel aan proberen te maken op Girlscene, maar deze keer in plaats van dat ik het foute email adres ingeef heb ik een ander temporary email adres opgegeven, maar die pakt hem niet, ik krijg geen bericht te zien.
Hahahahaha och jeetje omdat er homo in de TT staat. Ja potverdikkie nog aan toe.quote:
INDERDAAD EEN GROF SCHANDAAL !2111quote:Op maandag 8 juni 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahahaha och jeetje omdat er homo in de TT staat. Ja potverdikkie nog aan toe.![]()
![]()
![]()
Ik wel, fap, fap.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij houdt niet van natte poesjes? Homo.
Sterf maar af, kleuter.quote:
ìk doe vooral veel wandelen danquote:Op maandag 8 juni 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes en homo's hebben wel een voordeel; mannen willen altijd seks. Meisjes willen nog wel eens lastig doen.
En de eerste die nu aankomt met 14jarige breezah's in kelderboxen krijgt een virtuele schop in z'n noten, want dat komt alleen in A'dam voor en dan ook nog niet zoveel als onze inet-helden op FOK! ons willen laten geloven.
DOODSBEDREIGING BAN!!111quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:08 schreef Florian_ het volgende:
KLB kan wel een maagdenmeet houden. BP, Fas en Gers zo'n triootje, en dan gaan wij net zoals in die Amerikaanse Teen Fuckfest filmpjes met rode bekers er omheen staan en joelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |