ga ik toch niet lezen man, wat is dat voor een kanker antwoord, ik ga er vanuit dat alles in zitquote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef Ps2K het volgende:
als je de doos eens had bekeken had je het kunnen lezen blinde pauper
Alsook: TS koopt budget printer.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef Ps2K het volgende:
als je de doos eens had bekeken had je het kunnen lezen blinde pauper
neee, is goedkope printer, dus nix stoers aan,quote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Verkapt ik-heb-een-epson-stylus-SX-105-gekocht,kijk-mij-eens-stoer-zijn-topic
Als je de doos wel bekeken had dan zat je nu niet zonder kanker kabel.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
ga ik toch niet lezen man, wat is dat voor een kanker antwoord, ik ga er vanuit dat alles in zit
In en goeie winkel hadden ze het je verteld.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
ga ik toch niet lezen man, wat is dat voor een kanker antwoord, ik ga er vanuit dat alles in zit
ik lees nooit de kleine lettertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 18:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je de doos wel bekeken had dan zat je nu niet zonder kanker kabel.
Er staat zelfs een plaatje op van een usb kabeltje met een kruis erdoorquote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
ik lees nooit de kleine lettertjes
Standaard inderdaad ja, maar de winkel hier in de buurt gooit er standaard een USB kabel bij. SERVICEquote:Op maandag 8 juni 2009 18:31 schreef Bill_E het volgende:
TS koopt voor het eerst iets..
Usb kabel is NOOIT bij inbegrepen bij al die goedkope dingen
Niks mis met Epson eigenlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |