quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar het lijkt mij ook 2010!
quote:
Wait? Chocobo is mod? Since when?!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar het lijkt mij ook 2010!
Het zou kunnen Gijs! Blijft gokken,... ik dacht zelf dat het tijdens E3 al bekend gemaakt was, maar aangezien ik nog niet warm loop voor het spel boeide het me niet zo. Release nog niet bekend dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011. Er is nu pas een echte trailer getoond, zonder gameplay. Kijk naar God of War, die komt pas in 2010 en daar hebben ze wel al gameplay van.
Nee, The Last Guardian komt pas in 2011
Nieuwe mods op GAMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Wait? Chocobo is mod? Since when?!?
Got that.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011.
Nogmaals, 2010.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet een weekban in op 2011. Er is nu pas een echte trailer getoond, zonder gameplay. Kijk naar God of War, die komt pas in 2010 en daar hebben ze wel al gameplay van.
Nee, The Last Guardian komt pas in 2011
2012quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het overigens over de EU release heh.
Mijne ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Disney Sing-It: High School Musical 3 is binnen
Nu nog de PS3
Echt brilant dat NeoGAF topic. Vooral dat FF XIV-plaatje, ik deed precies hetzelfdequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
( http://kotaku.com/5282665/the-second-best-e3-meme-is )
ik heb heul geen pspquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef YOgamerYO het volgende:
Aangezien iedereen hier een PSP bezit en het gaat om content via PSN is mijn vraag.
Kun je ook USA content(zoals downloadbare games enz.) op je europese PSP afspelen?
Ik kan het niet vinden
Yep!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef YOgamerYO het volgende:
Aangezien iedereen hier een PSP bezit en het gaat om content via PSN is mijn vraag.
Kun je ook USA content(zoals downloadbare games enz.) op je europese PSP afspelen?
Ik kan het niet vinden
In de stadjes waar ik ben gekomen zijn tot nu toe volop NPC'squote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat mij opviel in 1 van de trailers is dat de stadjes zo bizar leeg zijn, zonder npc's enzo. Knapte ik toen een beetje op af, helemaal omdat zo'n stad best groot is en zonder anderen in de buurt heel onecht leek.
Zijn de steden in de final ook zo leeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |