Die heb ik ook eens geplaatst in een topic over dirkh, en toen werd ik door de crew veroordeeld tot 10 jaar ondoodheid. Ik zou maar uitkijkenquote:
'Oeber'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hm, beetje moeilijk. Iets met superioriteit en uberras.
klopt, iedere dag staat ie aan, google eens op TMC..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef Heathen. het volgende:
Of mensen die elke dag dezelfde route rijden maar dat ding nog altijd aan hebben staan
Dat dus. Ik erger me wel aan mensen die midden in de nacht met dat ding op de dagstand rijden. Gewoon een complete zon recht in hun bek, op een donkere snelweg. Die mensen mag de politie van mij direct het rijbewijs afpakken wegens gevaar veroorzaken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 06:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
klopt, iedere dag staat ie aan, google eens op TMC..
Maar blijf jij lekker iedere dag gewoon vol in de file staan...
Kamen?quote:en dus vol op de rem gaan omdat de het navigatiesysteem een flitskast aangeeft die nog moet kamen in de komende kilometer![]()
Edit: Tips voor de anti-nachtkleuren-gebruikende Tomtommers hier op Fok !!! Haal dat ding van je voorruit af en plak hem op je toerenteller !! 9 van de 10 keer gebruik je dat ding toch niet en het past in meerdere auto's perfect in het klokkenwinkeltje. Altans, wel in de BMW/VW en Audi-vlootquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:24 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, vind ik niet eens zo'n heel sterke klacht. Ik erger me eerder aan die mensen die hun TomTom:
A: Op de voorruit onder de binnenspiegel hebben hangen
B: Niet weten dat zo'n navigatieding ook nachtkleuren heeft, als ze in de avonduren rijden
C: Beide
C: Beide dus![]()
Dat doen ze om een beetje te showen aan mensen die ze toch niet kennen dat ze ook navigatie hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat dus. Ik erger me wel aan mensen die midden in de nacht met dat ding op de dagstand rijden. Gewoon een complete zon recht in hun bek, op een donkere snelweg. Die mensen mag de politie van mij direct het rijbewijs afpakken wegens gevaar veroorzaken.
Zijn die er?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Sjibble het volgende:
Mensen die de ANWB bellen als ze hun TomTom niet snappen
Waar is de tuf tufclub geblevenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef nattermann het volgende:
Mensen die remmen voor flitspalenGewoon er tegenaan rijden zeg ik !
goeie tip.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Edit: Tips voor de anti-nachtkleuren-gebruikende Tomtommers hier op Fok !!! Haal dat ding van je voorruit af en plak hem op je toerenteller !! 9 van de 10 keer gebruik je dat ding toch niet en het past in meerdere auto's perfect in het klokkenwinkeltje. Altans, wel in de BMW/VW en Audi-vlootAls je geen toerenteller heb, zoals m'n ouders in een aftandse Berlingo, dan kan het ook p de klok.
Maar dat is voor de bestuurder toch ook enorm irritant zon lichtbak in je bek?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:24 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, vind ik niet eens zo'n heel sterke klacht. Ik erger me eerder aan die mensen die hun TomTom:
A: Op de voorruit onder de binnenspiegel hebben hangen
B: Niet weten dat zo'n navigatieding ook nachtkleuren heeft, als ze in de avonduren rijden
C: Beide
C: Beide dus![]()
Maar ik heb geen toerenteller en geen klokquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Edit: Tips voor de anti-nachtkleuren-gebruikende Tomtommers hier op Fok !!! Haal dat ding van je voorruit af en plak hem op je toerenteller !! 9 van de 10 keer gebruik je dat ding toch niet en het past in meerdere auto's perfect in het klokkenwinkeltje. Altans, wel in de BMW/VW en Audi-vlootAls je geen toerenteller heb, zoals m'n ouders in een aftandse Berlingo, dan kan het ook p de klok.
De mijne gaat automatisch op nachtstand.. dacht altijd dat alle navigatiesystemen dat deden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat is voor de bestuurder toch ook enorm irritant zon lichtbak in je bek?Ik zet de mijne zodra het gaat schemeren lekker op nachtkleuren.. Ik heb hem alleen ook niet op de voorruit hangen, maar op het daskboard
quote:
Ik snap dat wel maar jij bent een kutuser eerste klas dus dat zegt denk ik wel weer genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom 'uit Limburg komen' voor iemand een plus is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |