neequote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef Druktemaker het volgende:
Kan iemand de OP even vertalen?
Deden ze dit weekend op de A2. Je weethe,quote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef nattermann het volgende:
Mensen die remmen voor flitspalenGewoon er tegenaan rijden zeg ik !
Ja hoor, zie hieronder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is postmortum tof en komt hij uit Limburg. Dus geen kwaad woord over hem
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja hoor, zie hieronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is postmortum tof en komt hij uit LimburgPolen. Dus geen kwaad woord over hem
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja hoor, zie hieronder.Ik snap niet waarom 'uit Limburg komen' voor iemand een plus is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is postmortum tof en komt hij uit Limburg. Dus geen kwaad woord over hem
'Uit Limburg komen' is dan ook gewoon een grote min, stelletje verkapte duitsersquote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom 'uit Limburg komen' voor iemand een plus is.
Sommigen navigatiesysteemrijders gooien ook wel eens pr0n op dat schermpjequote:Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ten eerste: Het is patat. En ten tweede: ja ik erger me hier ook aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm... ok
Dat komt omdat je er zelf niet vandaan kom, slimmerik.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom 'uit Limburg komen' voor iemand een plus is.
jailbaitquote:Op maandag 8 juni 2009 18:01 schreef Boor-rat het volgende:
Maar die stoppen wel altijd voor jailbait meisjes.
Nee, dat is niet het antwoord op de vraag. Dat TS uit Limburg komt vind jij in zijn voordeel pleiten.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er zelf niet vandaan kom, slimmerik.
hey!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:43 schreef Ascendancy het volgende:
TS is arm
Maar dat is te verwachten als je uit limburg komt
Hm, beetje moeilijk. Iets met superioriteit en uberras.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het antwoord op de vraag. Dat TS uit Limburg komt vind jij in zijn voordeel pleiten.
Nu vroeg ik me af waar dat door komt.
De laatste keer dat ik me ooit in Limburg begaf was in 2003, sindsdien kom ik niet lager dan Tiel. Ik kom nooit onder de A15, behalve voor Antwerpen.
Proper capitalization and punctuation is the difference between 'helping your uncle, Jack, off a horse' and 'helping your uncle jack off a horse'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |