QED mohammed3000, tx voor dat zo duidelijk makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef hans3000 het volgende:
Het zijn wel verraders vind ik, of domme analfabeten die niets van het conflict begrijpen.
Ook nog iets te zeggen over de blog, of negeer je die maar, omdat die niet in je straatje past?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
QED mohammed3000, tx voor dat zo duidelijk maken
Dat deed ik expres omdat ik weet met wat voor tuig ik te maken heb.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
QED mohammed3000, tx voor dat zo duidelijk maken
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef moussie het volgende:
[..]
Ook nog iets te zeggen over de blog, of negeer je die maar, omdat die niet in je straatje past?
Nee, ik ben geen tuig. Moet je ff in je familie rondkijken, zullen er wel zat zijn, incl. strafblad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Dat deed ik expres omdat ik weet met wat voor tuig ik te maken heb.
Nee, jij hebt niks tegen jodenquote:Ik heb niets tegen joden, jij bent degene die iets tegen moslims heeft.
ooh, ik snap het, als je ze tegenkomt kijk je gewoon de andere kant op .. kan je blijven zeggen dat jij nog nooit ook maar 1 moslims genuanceed tegen de issue Israel vs de Pallies heb zien aankijken, en ze allemaal, standaard 'tegen joden' zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Het heeft niets te maken met hetgeen ik eerder zei.
En ik weet wat voor hang je hebt naar over-interpreteren, en projecteren, maar lees eens goed wat ik zei en kom dan maar terug.
Nope, ik zei slechts dat ik ze niet tegenkom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh, ik snap het, als je ze tegenkomt kijk je gewoon de andere kant op ..
precies, je klikt niet op die link, dus kom je ze ook niet tegen ..quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope, ik zei slechts dat ik ze niet tegenkom.
zoeken? je hoeft alleen maar op die link te klikken ..quote:Je moet wel erg politiek-correct zijn, moet je uit eigen beweging naar dat soort geluiden gaan zoeken hey![]()
En jij bent met je, vaak nogal beledigende, taalgebruik het voorbeeld voor de verloedering van normen en waarden waar je zo tegen zegt te agerenquote:Nieuwtje voor je, lieve sok, jij lijkt extreem politiek-correct. Jij bent de uitzondering, beslist niet de norm.
Exactquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef moussie het volgende:
[..]
precies, je klikt niet op die link, dus kom je ze ook niet tegen ..
Waarom? Zodat ik voorbeelden van uitzonderingen die de regel bevestigen kan lezen?quote:zoeken? je hoeft alleen maar op die link te klikken ..
Sinds wanneer ageer ik daar tegen?quote:En jij bent met je, vaak nogal beledigende, taalgebruik het voorbeeld voor de verloedering van normen en waarden waar je zo tegen zegt te ageren
Ben blij dat je eindelijk toegeeft een moslimhater te zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen tuig. Moet je ff in je familie rondkijken, zullen er wel zat zijn, incl. strafblad.
[..]
Nee, jij hebt niks tegen joden
Ik heb wel wat tegen de islam ja, doe ik niet moelijk over.
1 groot KK-gezwel, groeiend op de menselijke beschaving. 1 grote bak ellende, racisme, vrouwenhaat, armoede. Daarom zit jij ook hier, vanwege die armoede
En waarom post je niet met je originele nick, kloon?
Loser, beter nog; moslim
Israël = KKK en als je pro-Israël bent, dan ben je schizofreen volgens ExTecquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef ExTec het volgende:
Ik geloof heus wel dat er moslims bestaan die pro israel zijn. Zoals je ook heus wel wat zwarten hebt die pro KKK zijn ofzo. Of verstokte VVD stemmers ook al trekken ze hun hele leven uitkering. Of andere schizofrene gevallen.
Nee, ik haat niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:04 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Ben blij dat je eindelijk toegeeft een moslimhater te zijn.
Een spontaan en tactisch gebrek aan begrijpend lezen. Goedzo mo, zo kom je er wel.quote:Israël = KKK en als je pro-Israël bent, dan ben je schizofreen volgens ExTec
Dronken of high again? Loser.
Natuurlijk vindt jij hen verraders. Je moet immers, als mohammedaan zijnde, joden haten. Jullie voorbeeldige pedoprofeet heeft het namelijk zo op laten schrijven. Best wel sneu om als een slaaf zo door het leven heen te moeten gaan. Geen wonder dat mohammedanen zulke lange tenen hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Google:
http://arabsforisrael.blo(...)-from-arabs-and.html
Het zijn wel verraders vind ik, of domme analfabeten die niets van het conflict begrijpen.
Dit is inderdaad in het kort: de islam.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef ExTec het volgende:
1 groot KK-gezwel, groeiend op de menselijke beschaving. 1 grote bak ellende, racisme, vrouwenhaat, armoede.
lekker beperkt wereldbeeld zo .. hoe noemen ze dat ook alweer, als je alleen ziet wat je wil zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Exact
[..]
Waarom? Zodat ik voorbeelden van uitzonderingen die de regel bevestigen kan lezen?
Ik geloof heus wel dat er moslims bestaan die pro israel zijn. Zoals je ook heus wel wat zwarten hebt die pro KKK zijn ofzo. Of verstokte VVD stemmers ook al trekken ze hun hele leven uitkering. Of andere schizofrene gevallen.
Ik zei slechts dat ik ze niet tegen kwam![]()
Niet? Dat verklaart dan veel .. je wil dat de ander zich aan de normen en waarden houdt, vriendelijk en beleefd is en zich aan jou aanpast, het ontgaat je dus even dat die dat al heeft gedaan, hij scheldt even hard op jou als jij op hemquote:Sinds wanneer ageer ik daar tegen?![]()
![]()
Ja, als je elke kritiek als "tegen joden" zijn beschouwd, dan is dat niet zo vreemd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat, dat ik nog nooit ook maar 1 moslims genuanceed tegen de issue Israel vs de Pallies heb zien aankijken, en ze allemaal, standaard 'tegen joden' zijn?
Dat is idd stereotype bevestigend ja.
Hiermee maakt je meer kans dan met die vrouwen van buachaille, (let ook op het verschil in niveau!) maar als ik goed begrijp is het een natuurreservaat en bovendien in Israel gelegen, dus ik word er niet toegelaten als bewoner.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ein Gedi, een oase in de woestijn naast de Dode Zee, en een van de mooiste plekken op aarde.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ein_Gedi
Drogreden en volstrekt onbewezen stelling (die een of twee berichten onder het geciteerde bericht ontkracht wordt, welke ontkrachting je negeert.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, dus dat anderen soms ongenuanceerd zijn, verklaart waarom de eerste moslim die niet op voorhand voor de pallestijnen is nog geboren moet worden?
Dat lieg je:quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Exact
[..]
Waarom? Zodat ik voorbeelden van uitzonderingen die de regel bevestigen kan lezen?
Ik zei slechts dat ik ze niet tegen kwam
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, dus dat anderen soms ongenuanceerd zijn, verklaart waarom de eerste moslim die niet op voorhand voor de pallestijnen is nog geboren moet worden?
Nou ja, ik zie dus alleen wat ik zie. En dat zijn moslims die nogal reflexmatig weten wie de schuldige is. En dat is altijd Israel. En ga je dan echt je best doen om verder te graven, is het antwoord onherroepelijk dat de pallies niets maar dan ook niets misdoen. Zijn zo ongeveer engeltjes. Israel heeft altijd, alle kaarten in handen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef moussie het volgende:
[..]
lekker beperkt wereldbeeld zo .. hoe noemen ze dat ook alweer, als je alleen ziet wat je wil zien
Lees nog een keer terug. Hij gebruikte het woord 'tuig' eerder.quote:Niet? Dat verklaart dan veel.. je wil dat de ander zich aan de normen en waarden houdt, vriendelijk en beleefd is en zich aan jou aanpast, het ontgaat je dus even dat die dat al heeft gedaan, hij scheldt even hard op jou als jij op hem
Ik zie enkele moslims hartelijk lachen om het plaatje en voor de rest niets. Maar ach, in je beperkte wereldbeeld zijn moslims sowieso de boeman. Wat een calimero ben je soms. Ik zie bovendien niet wat er fout aan is om rellende mensen tuig te noemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie dus alleen wat ik zie. En dat zijn moslims die nogal reflexmatig weten wie de schuldige is. En dat is altijd Israel. En ga je dan echt je best doen om verder te graven, is het antwoord onherroepelijk dat de pallies niets maar dan ook niets misdoen. Zijn zo ongeveer engeltjes. Israel heeft altijd, alle kaarten in handen.
[..]
Lees nog een keer terug. Hij gebruikte het woord 'tuig' eerder.
WAT?! Anti-Semitismequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie enkele moslims hartelijk lachen om het plaatje en voor de rest niets.
Hier 'Kees'.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Drogreden en volstrekt onbewezen stelling
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat, dat ik nog nooit ook maar 1 moslims genuanceed tegen de issue Israel vs de Pallies heb zien aankijken, en ze allemaal, standaard 'tegen joden' zijn?
Dat is idd stereotype bevestigend ja.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Als elke nuance/kritiek meteen weg gebleerd wordt met: ja maar alle moslims zijn antisemiet ..
Chronologisch, voor je. Kun je het nog eens nalezen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan deze berichten denken:quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef sumerian het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt jij hen verraders. Je moet immers, als mohammedaan zijnde, joden haten. Jullie voorbeeldige pedoprofeet heeft het namelijk zo op laten schrijven. Best wel sneu om als een slaaf zo door het leven heen te moeten gaan. Geen wonder dat mohammedanen zulke lange tenen hebben.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Normaliter mogen Joden op de Sabbat buitenshuis geen arbeid verrichten of veel lopen, ze mogen o.a.. niets ‘tillen’ (b.v. in hun zak stoppen). Dat beperkt de mogelijkheden nog al, maar daar is wat op gevonden, namelijk de Eroew, die dient als uitbreiding van het ‘huiselijk gebied’. Dit biedt Joden dus wat meer vrijheid.
Ook als er geen Eroev is zijn er wel wat mogelijkheden, want het zou wat lastig zijn als een Jood in Nederland niet met z'n sleutels over straat kan naar de Synagoge. Dan worden die sleutels echter voorzien van twee gaatjes zodat ze als onderdeel van een riem gedragen kunnen worden. Dan til je de sleutel niet, maar draag je hem. En kleding dragen mag wel, want ze hoeven natuurlijk niet naakt over straat.
Wie is er nou sneu?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:22 schreef cemeteryslut het volgende:
wat ik er toch van heb gemerkt, is dat de joodse rituelen voor de meeste joden meer een soort indentiteit, of cultuurgoed is dan dat ze echt geloven dat god hun meer zou mogen als ze op sabbath niet het licht op de wc aan of uit doen.
joden, zeker in israel, hangen enorm aan hun rituelen en zijn trots op hun eigen identiteit.
compleet offtopic:
oohhh, en wat ik een sympathieke regel vind van het jodendom, je moet als man (volgens de thora) je vrouw tenminste 1 keer per week, maar in ieder geval op sabbath, bevredigen.
dat is toch lief!![]()
Moussie's reactie is volstrekt logisch gezien je eerste generaliserende reacties over moslims. Je laatste reactie is niet in lijn met wat je in eerste instantie stelt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier 'Kees'.
Dat is je volgende kloon, btw?
[..]
[..]
[..]
Chronologisch, voor je. Kun je het nog eens nalezen.
Zijn wel meer dingen die je niet 'ziet'.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie enkele moslims hartelijk lachen om het plaatje en voor de rest niets.
Je hebt het nu over de rellende joden?quote:Ik zie bovendien niet wat er fout aan is om rellende mensen tuig te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |