Ik weet niet of je ze gewoon in kan vriezen, maar die uit de diepvriesbakken van de AH eet ik altijd als eerste (bevroren) op. Heeft een goede stuctuur
 Ik weet niet of je ze gewoon in kan vriezen, maar die uit de diepvriesbakken van de AH eet ik altijd als eerste (bevroren) op. Heeft een goede stuctuur  

je kan er alles in mikken wat je wilt!
   je kan er alles in mikken wat je wilt!  

Heerlijk, en altijd een leuk aardigheidje om weg te geven, een pot zelfgemaakte jam.quote:

Geweldig al die recepten!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Zeven7 het volgende:
Of maak een grote rumtopf! Dan kan je komende winter lekker dronken worden van je fruitoverschot
[ afbeelding ]
Ik heb hier nog een boek over inmaken, jams en wecken dus als je recepten wilt dan roept u maar.

Ehh ik roep de titel graagquote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Zeven7 het volgende:
Of maak een grote rumtopf! Dan kan je komende winter lekker dronken worden van je fruitoverschot
[ afbeelding ]
Ik heb hier nog een boek over inmaken, jams en wecken dus als je recepten wilt dan roept u maar.
 altijd handig aanvulling op mijn plankje.
 altijd handig aanvulling op mijn plankje.

Belgie, Duitslandquote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef sigme het volgende:
Of inmaakalcohol kopen in een land waar ze dat voor normale prijzen verkopen (Italië bijvoorbeeld).

Typfoutje neem ik aan?quote:

Jam van maken, bramenjam, jummie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Typfoutje neem ik aan?
Voor het geval dat ik het echt moet vertalen..recepten voor de bramen?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |