quote:Op maandag 8 juni 2009 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is godverdomme meer dan 200 gulden.
terugrekenen naar guldens anno 2009.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is godverdomme meer dan 200 gulden.
is beter voor je tanden dan direct na het eten je tanden te poetsen:') iets met je glazuur van je tandenpoetsenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:15 schreef Boor-rat het volgende:
Mensen die eerst tanden poetsen (borstelen) voor het eten
Maar dan is het eten vies.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is beter voor je tanden dan direct na het eten je tanden te poetsen:') iets met je glazuur van je tandenpoetsen
echt waar? ik had laatst zo'n donald duckje in me handen van de tijd dat de SNES het helemaal was... toen betaald je ook al per game 120gulden! dus in verhouding (inflatie e.d.) zijn spellen tegenwoordig goedkoperquote:Op maandag 8 juni 2009 17:16 schreef -SG- het volgende:
TS is echt arm. Laatst ook al dat playstationspellen enzo duur waren.
Jij laat ze lekker bruin worden?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:15 schreef Boor-rat het volgende:
Mensen die eerst tanden poetsen (borstelen) voor het eten
eerste hap alleen, daarna alles voorbijquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind 50 euro al duur voor een broek.
Dit.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind 50 euro al duur voor een broek.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eerste hap alleen, daarna alles voorbijmaar is echt heul veel beter voor je tanden
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
100 euro valt trouwens ook nog wel mee
Al zou ik et niet betalen voor die broek van TS
FOTO FOTO!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja.
Ik betaal meestal 20~30 euro voor een afgeprijsde broek.
+quote:Op maandag 8 juni 2009 17:19 schreef optimusfunk het volgende:
phpstyle je maakt echt zulke faal topics.
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseur.aspx?CC=C02&SC=A02&KAC=A21&SM=0&MK=17016quote:
Pas dan ook op met je sigaret!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:30 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
+
Echte bazen dragen Levi's:
[ afbeelding ]
G-star![]()
Had een keer T-shirt van G-star, kostte toen ¤50,00.
nog geen 5 á 6 dagen later zaten er al kleine gaatjes in.
Kanker slechte qualiteit.
50 EUR voor een shirt?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:30 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
+
Echte bazen dragen Levi's:
[ afbeelding ]
G-star![]()
Had een keer T-shirt van G-star, kostte toen ¤50,00.
nog geen 5 á 6 dagen later zaten er al kleine gaatjes in.
Kanker slechte qualiteit.
die draagt me pa van 58 jaar ookquote:
Hoezo? Heb keer peuk erop laten vallen, niks aan hand hoorquote:
Toen welquote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
50 EUR voor een shirt?![]()
Ben je gek ofzo.
TS is student zonder redelijke bijbaanquote:Op maandag 8 juni 2009 17:16 schreef -SG- het volgende:
TS is echt arm. Laatst ook al dat playstationspellen enzo duur waren.
Nee maar heel m'n omgeving loopt met dat soort kleren rondquote:Op maandag 8 juni 2009 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Één van m'n weinige principes is dat ik gewoonweg weiger om zóveel voor een merk/marketingcampagne te betalen. Helemaal voor zo'n rare batty broek. TS gaat solliciteren voor clown?
4 euro per uurquote:Op maandag 8 juni 2009 17:36 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
TS is student zonder redelijke bijbaan
TS is niet alleen arm, maar heeft ook nog eens geen ruggengraat.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar heel m'n omgeving loopt met dat soort kleren rondDus ik moet wel overstag, ook al is het volledig tegen m'n principe's in. Daarbij ik heb niet zo heel veel van dat soort mocro kleding hoor.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee maar heel m'n omgeving loopt met dat soort kleren rondDus ik moet wel overstag, ook al is het volledig tegen m'n principe's in. Daarbij ik heb niet zo heel veel van dat soort mocro kleding hoor.
Met deze opmerking ben je nog een grotere sukkel als ik dacht dat je wasquote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens veel mensen durven niet eens naar de tweede hands winkel.quote:
[..]
[..]
Ja hoe moet ik het dan noemenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus je doet et omdat iedereen et doet, en dan noem je die broek ook nog mocro kleding?
Moet je geen bier drinken met die bier vriendjes van je?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Met deze opmerking ben je nog een grotere sukkel als ik dacht dat je wasOh PHPmystyle wat doe je me aan
![]()
![]()
Die broek is mocrokleding, met het verschil dat mocro's goedkopere nepbroeken kopenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus je doet et omdat iedereen et doet, en dan noem je die broek ook nog mocro kleding?
Ik zie niet in wat er mocro is aan die broekquote:Op maandag 8 juni 2009 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik het dan noemenZoals ik al eerder aan gaf, heb ik maar een aantal van dat soort kleding.
Zie hierbovenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die broek is mocrokleding, met het verschil dat mocro's goedkopere nepbroeken kopen
Ja dacht het ook jongequote:Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mocro is aan die broek
Ik vind et eerder passen bij een stereotype hardcore luisteraar met kekke nike airmaxjes eronder, dit alles afgemaakt met een mooie 13 in een dozijn gstar trui
Gstar is gewoon een slecht merkquote:Op maandag 8 juni 2009 17:44 schreef EDMAN- het volgende:
Volgens mij reageren hier trouwens wel veel van die alto's met zwerver kleding? En dan maar mensen met een beetje merkkleding afzeiken (ben het nog steeds niet eens met de broek van TS trouwens.)
Welk merk broek draag jij dan? Of krijg jij ze van het leger des heils?quote:
Hoor wie het zegtquote:Op maandag 8 juni 2009 17:45 schreef optimusfunk het volgende:
ts is een scholier vmbo-b, maakt vrachtwagens schoon voor 4 euro p/u, draagt gay-star omdat zijn ''omgeving'' ook zulke faal kleding draagt, ts kan niet fotosoepen, ts is gewoon ZO ontzettend faal dat hij het niet eens doorheeft.
Nee, we zitten TS af te zeiken.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:44 schreef EDMAN- het volgende:
Volgens mij reageren hier trouwens wel veel van die alto's met zwerver kleding? En dan maar mensen met een beetje merkkleding afzeiken (ben het nog steeds niet eens met de broek van TS trouwens.)
Levi's, Armani, Diesel.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk merk broek draag jij dan? Of krijg jij ze van het leger des heils?
Dus als ik het goed begrijp,quote:Op maandag 8 juni 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dacht het ook jongeMijn inventaris uit trend kleren bestaat uit 1 g-star shirt 1 g-star trui en een g-star broek. Voor de rest allemaal uit gewone merken, niks geen trendslet kleding.
Door jou dus?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Diesel wordt gedragen door heel vmbo-nederland.
Lout out lou.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
je zou willen dat er iemand harder faalt dan jezelf.
waarom draag je geen diesel dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Diesel wordt gedragen door heel vmbo-nederland.
Mm oke als je et vanaf die kant bekijkt misschien een beetje jaquote:Op maandag 8 juni 2009 17:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Duur merk: Check
Duidelijk te zien dat het van dat merk is: Check
Conclusie: Mocro broek
Oké. Maar wat doet dat er toe? Het ging erom dat het een slecht merk was qua kwaliteit.quote:
Jij loopt zeker in dit soort broekenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja.
Ik betaal meestal 20~30 euro voor een afgeprijsde broek.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij loopt zeker in dit soort broeken
[ afbeelding ]
Ik wil wel een foto plaatsen hoor, als iedereen et hier doetquote:Op maandag 8 juni 2009 17:48 schreef EDMAN- het volgende:
Wat nu leuk zou zijn is dat iedereen die hier reageert een foto van zichzelf plaatst in z'n favoriete kleding(nee ik ga niet beginnen want ik zit op mn werk en ga zo naar huis
)
Of zo'n Puma+Replay broek: Op de ene broekspijp staat tiefes groot REPLAY en op de andere PUMAquote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm oke als je et vanaf die kant bekijkt misschien een beetje ja
Maar op mijn broeken zie je et altijd maar heel subtiel niet zo overduidelijk dat is echt_!
(Voor de goede orde ik heb trouwens geen gstar broeken, oke 1)
Pfoeh heb eigelijk geneens meer pictures op PC staan van mezelfquote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto plaatsen hoor, als iedereen et hier doet!
Die zijn wel faal jaquote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of zo'n Puma+Replay broek: Op de ene broekspijp staat tiefes groot REPLAY en op de andere PUMA
buttfugly zekerquote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Pfoeh heb eigelijk geneens meer pictures op PC staan van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |