hehe ok dan, maar je snapt mn puntquote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de enige relatie die ik heb gaat erg goed!! ik hou veel van mij!
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de enige relatie die ik heb gaat erg goed!! ik hou veel van mij!
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.
Onzin! Ik doe het volop en life has never been better.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.
Geloven? Het is gewoon een feit dat ik geweldig ben.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...
Hmm, je mag ook gewoon blijven hoor, vind het wel leukquote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Topic staat nu toch al in mijn AT, dus kan net zo goed nog wat posten dan he![]()
Is bijna vol, dan ben ik er weer vandoor
Nee hoor Joey, niemand in dit topic gelooft dat jij geweldig bent.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...
Jij maar jij bent gewoon tof!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloven? Het is gewoon een feit dat ik geweldig ben.
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet bestquote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jaja, dolle boel hiero!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja leuk je weer es "gezien" te hebben
Dat hoeft hier toch ook helemaal niet? Zou juist jammer zijn. Met wie moet ik dan ruzie maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor Joey, niemand in dit topic gelooft dat jij geweldig bent.
Ja inderdaad. Arrogantiequote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet best
Neuh, is wel goed zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmm, je mag ook gewoon blijven hoor, vind het wel leuk
wie weet helpt hetquote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.![]()
Misschien moet ik ook maar gaan leven.
Achja arrogantie.... Heb in de loop van de jaren geleerd dat je daar niets mee wint. Charmant en anderen het beste gunnen is de sleutel tot succesquote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet best
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Kluts het volgende:
Relaties. Heb ik t wel ff helemaal mee gehad voor de komende tijd.
Jezelf?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoeft hier toch ook helemaal niet? Zou juist jammer zijn. Met wie moet ik dan ruzie maken?
enige wat kut is van single zijn (vind ik) is dat je af en toe het knuffelen mist, het samen hangen voor de tv met kaarsjes aan lekker knuffelend en zoenendquote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Kluts het volgende:
Relaties. Heb ik t wel ff helemaal mee gehad voor de komende tijd.
Moet ik weer kloons maken en die worden altijd in de shredder gegooidquote:
Tuurlijk helpt het kijk maar naar Joeyquote:
Waarom zeg je nou zoietsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige wat kut is van single zijn (vind ik) is dat je af en toe het knuffelen mist, het samen hangen voor de tv met kaarsjes aan lekker knuffelend en zoenend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |