Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro meequote:Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken hoor.
Ik zeg toch dat ik er gewoon niets voor wil doen. En wel nieuw vlees graag....
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aanquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en nog moeten ze je niet?? ze hebben daar meer mensenkennis dan ik dacht
Ik was er zaterdagnacht nog... Snap niet waarom vrouwen er niet altijd zo bijlopen...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro mee![]()
[ afbeelding ]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aan![]()
Maar dat zal het zijn ja... Ik zal nooit voor seks betalen. Onnodig....
Jawel joh... Alhoewel we wel onze twijfels hebben...quote:
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aan![]()
Maar dat zal het zijn ja... Ik zal nooit voor seks betalen. Onnodig....
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....
Die heeft aan 1 breezer wel genoeg zo te zienquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro mee![]()
[ afbeelding ]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normalquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelen
Die twijfels lossen zichzelf wel een keer opquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel joh... Alhoewel we wel onze twijfels hebben...![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normal![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelen
Nee hoor... Verveel me gewoon een beetjequote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het uit Joey?
Of ben je gewoon tijdelijk even uitgekeken?
bang voor concurentie...???quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...
En je weet dat ik jou wel kan raken, dus gewoon niet doen....
Maar ik ben nog steeds in mn lieve bui, dus reageer je maar ff af...
Maarrrrrrr Pien wordt van mij en niet van jou![]()
Dan ben je vast heel erg ziekquote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normal![]()
Hehe, Pien is allang van mijquote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...
En je weet dat ik jou wel kan raken, dus gewoon niet doen....
Maar ik ben nog steeds in mn lieve bui, dus reageer je maar ff af...
Maarrrrrrr Pien wordt van mij en niet van jou![]()
Ik maak me er dan ook niet druk om, zij wel daarentegen...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die twijfels lossen zichzelf wel een keer op
ja schat, ik dacht dat jij wel zo slim was om dat zelf te kunnen bedenken. je hebt mij ook niet om advies gevraagd....quote:
Ik snap dat welquote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor... Verveel me gewoon een beetje
Ik heb alleen commentaar op je kapsel gehad. Of eigenlijk waren het tips, maar je luistert niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bang voor concurentie...???
ohw je pakt me maar wat je wilt op me uiterlijk.. vind het prima...
Als ik heel erge buikpijn heb, wil het niet zoquote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja schat, ik dacht dat jij wel zo slim was om dat zelf te kunnen bedenken. je hebt mij ook niet om advies gevraagd....
maar iig zowel KZ als ik neuken gewoon ook als we ziek zijnlekker extra zweterig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |