Heb ich auchhhquote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
handigste is toch wel mijn telefoon met memo-funcie
En terechtquote:
Ha! Dat julie het even weten hèquote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is dan ook een zeer gewaardeerd user
Ja, ik ook denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 16:14 schreef danko het volgende:
En ik maar doorwerken in de zomervakantie terwijl iedereen straks vrij is..
Dat heb ik ook niet ontkend.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is dan ook een zeer gewaardeerd user
Maar je gaat ons niet zomaar verlaten. Je blijft mooi tot 5 uurquote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, ik mag over 10 minuten naar huis
net zoals wij dat ook moeten.. Alhoewel.. Ik ben altijd als laatste hier en als eerste weer weg..quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar je gaat ons niet zomaar verlaten. Je blijft mooi tot 5 uur!
Ah leuk, een nieuw huisdier.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, pas maar op of ik gooi een blije mus tegen je hoofd.
Ik ben ook alweer anderhalf uur thuis ofzo, ik heb jullie toch ook niet verlaten?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in ja!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer anderhalf uur thuis ofzo, ik heb jullie toch ook niet verlaten?
ja..quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oh ja.. tuurlijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:16 schreef Daph_ het volgende:
Oh en ballonnen omdat m'n begeleidster morgen terug is, duh
*wrijft*quote:Op maandag 8 juni 2009 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in ja!
* Isdatzo mompelt tegen de rest van 't topic: zal je zien, gaat ze zo óók nog VROLIJK doen.
Tegen mij zeggen dat ik door moet werken en dan zelf lekker op tijd naar huis gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga ook lekker op tijd weg hoor.. Nog een strategische een paar collega's laten vertrekken alleen
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om dit:
[ afbeelding ]
ik snap 't plaatje niet?
[..]
Nee, helaas.
Nico!!!quote:
Je denkt dat ik al die afkortingen ken.quote:
Nouja, was 1 of andere gast die een stel laarzen van 1 of andere dimitri gekocht had. Laarzen waaren helemaal verneukt en met tape gefixt oid. Heel 't topic was verbaggerd en er werd al hyves enzo gepost. Was zo'n gast die had de hyves-foto met een tekstbalon met vergelijkbare strekking als die van mij gemaakt en gepost. Die werd verwijderd, ik dus onze dimitri onherkenbaar gemaakt en dat was het resultaatquote:
quote:Motor-Forum > Melding
Je account is permanent geblokkeerd.
Door jezelf uit te loggen kan je weer meelezen in dit forum.
hm. zou ik niet doen... ze zijn daar heel streng op klonen...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, was 1 of andere gast die een stel laarzen van 1 of andere dimitri gekocht had. Laarzen waaren helemaal verneukt en met tape gefixt oid. Heel 't topic was verbaggerd en er werd al hyves enzo gepost. Was zo'n gast die had de hyves-foto met een tekstbalon met vergelijkbare strekking als die van mij gemaakt en gepost. Die werd verwijderd, ik dus onze dimitri onherkenbaar gemaakt en dat was het resultaat.
En dan heb je nog die JanB met z'n betweterige moraalridder-praat. Zal 't topic eens zoeken.
Oh en dan die boze-Bolski die te beroerd is om een fatsoenlijke mail terug te sturen. Dan kan 'ie een dikke krijgen, dus ik zit nu gewoon onder een kloon tot mijn ban verstreken is.
oeps.. dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico!!!![]()
![]()
Ja morgenochtend ben ik er als het goed is toch vroegIk heb geruild, zou eigenlijk donderdag werken maar dan moet ik weer een stuk van m'n scriptie inleveren. Om uiterlijk 11 uur, en om 2 uur krijg ik al feedback
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
Oh crap. Wil ik net dat topic opzoeken..
[..]
Hoe zit het dan met de minste Nico?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, meeste Nico weet wel wat tie doet
goed bezigquote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme.
Motor-Forum - bonusbanFrom: Kofferrek (kofferrek@motor-forum.nl)
You may not know this sender.Mark as safe|
Mark as junk
Sent: Mon 6/08/09 16:37 PM
To: censuur
Beste Isdatzo,
Vanwege het aanmaken van een kloon is je ban met een week verlengd.
Met vriendelijke groet,
Kofferrek
Moderator op www.motor-forum.nl
Noh, dat dacht ik niet hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |