Heb ich auchhhquote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
handigste is toch wel mijn telefoon met memo-funcie
En terechtquote:
Ha! Dat julie het even weten hèquote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is dan ook een zeer gewaardeerd user
Ja, ik ook denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 16:14 schreef danko het volgende:
En ik maar doorwerken in de zomervakantie terwijl iedereen straks vrij is..
Dat heb ik ook niet ontkend.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is dan ook een zeer gewaardeerd user
Maar je gaat ons niet zomaar verlaten. Je blijft mooi tot 5 uurquote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, ik mag over 10 minuten naar huis
net zoals wij dat ook moeten.. Alhoewel.. Ik ben altijd als laatste hier en als eerste weer weg..quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar je gaat ons niet zomaar verlaten. Je blijft mooi tot 5 uur!
Ah leuk, een nieuw huisdier.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, pas maar op of ik gooi een blije mus tegen je hoofd.
Ik ben ook alweer anderhalf uur thuis ofzo, ik heb jullie toch ook niet verlaten?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in ja!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer anderhalf uur thuis ofzo, ik heb jullie toch ook niet verlaten?
ja..quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oh ja.. tuurlijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:16 schreef Daph_ het volgende:
Oh en ballonnen omdat m'n begeleidster morgen terug is, duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |