abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 15:30:19 #1
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69827422
Alle Amsterdammers hebben een kort lontje en dreigen je een klap te verkopen als je iets zegt wat ze niet bevalt. Tenminste, volgens de passagiere waarmee ik eerder vanmiddag in de trein zat. Zucht.

Zit daar rustig in de Sprinter van Amsterdam CS naar Uitgeest. Ergens verderop hoor ik een vrouw telefoneren. Geen idee waar ze het precies over heeft, maar het klinkt als een leuk gesprek. Niet enorm hard of vervelend om op de achtergrond aan te moeten horen.
Zie ik de man aan de overkant van het pad ineens op staan, en vraagt haar (beleefd) of ze het gesprek misschien kort kan houden. Hij is namelijk aan het werk.
Geïrriteerde reactie van haar kant. Hij moet maar in de 1ste klas gaan zitten als ie wil werken.
Meneer gaat weer zitten en geeft nog een verbaasde reactie met iets als: "Maar u kunt toch wel een beetje rekening houden met de rest?" Waarop zij prompt (nog aan de telefoon) op staat, zijn map met papieren pakt, hem ermee slaat en ze dan door de trein smijt.
Ik schrok me rot. (Was wel meteen wakker )

De man zo mogelijk nog verbaasder, zich hardop afvragend -terwijl ik hem de papieren zie verzamelen- waar die uitbarsting vandaan komt. Zij meteen een grote bek: "Dit heb ik één keer eerder meegemaakt en als je me nog een keer lastig valt tijdens m'n gesprek dan verkoop ik je een klap. Wen er maar aan. Zo gaat het in Amsterdam."
Vervolgens belt ze verder, de persoon aan de andere kant van de lijn vertellend wat voor autoritaire onbeschofte man er aan de overkant zit.

Heb me er niet mee bemoeid, ondanks de hulpzoekende ogen in mijn richting (zowel van haar als van hem). En die conductrice (die even later door die man werd aangesproken) deed ook niets. "Wat moet ik dan doen, meneer? Ik kan niet helpen, hoor."

Pffffff... sorry, hoor, maar dit kán toch niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 08-06-2009 15:36:06 (taalfoutjes) ]
(Un)masking for the greater good.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:31:44 #2
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69827468
Ik had het mokkel met de vlakke hand in haar gezicht geslagen. Serieus. No internet-hero, maar ze zou eens aan mijn spullen moeten komen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_69827496
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik had het mokkel met de vlakke hand in haar gezicht geslagen. Serieus. No internet-hero, maar ze zou eens aan mijn spullen moeten komen.
Dat dus
  maandag 8 juni 2009 @ 15:32:32 #4
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69827505
Vast zo'n provinciale kankerhoer die er net een half jaar woont en nu denkt te weten hoe het er aan toegaat .
pi_69827535
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef Natalie het volgende:
Alle Amsterdammers hebben een kort lontje en dreigen je een klap te verkopen als je iets zegt wat ze niet bevalt. Tenminste, volgens de passagiere waarmee ik eerder vanmiddag in de trein zat. Zucht.

Zit daar rustig in de Sprinter van Amsterdam CS naar Uitgeest. Ergens verderop hoor ik een vrouw telefoneren. Geen idee waar ze het precies over heeft, maar het klinkt als een leuk gesprek. Niet enorm hard of vervelend om op de achtergrond aan te moeten horen.
Zie ik de man aan de overkant van het pad ineens op staan, en vraagt haar (beleefd) of ze het gesprek misschien kort kan houden. Hij is namelijk aan het werk.
Geïrriteerde reactie van haar kant. Hij moet maar in de 1ste klas gaan zitten als ie wil werken.
Meneer gaat weer zitten en geeft nog een verbaasde reactie met iets als: "Maar u kunt toch wel een beetje rekening houden met de rest?" Waarop zij prompt (nog aan de telefoon) op staat, zijn map met papieren pakt, hem ermee slaat en ze dan door de trein smijt.
Ik schrok me rot. (Was wel meteen wakker )

De man zo mogelijk nog verbaasder, zich hardop afvragend -terwijl ik hem de papieren zie verzamelen- waar die uitbarsting vandaan komt. Zij meteen een grote bek: "Dit heb ik één keer eerder meegemaakt en als je me nog een keer lastig valt tijdens m'n gesprek dan verkoop ik je een klap. Wen er maar aan. Zo gaat het in Amsterdam."
Vervolgens belt ze verder, de persoon aan de andere kant van de lijn vertellen wat voor autoritaire onbeschofte man er aan de overkant zit.

Heb me er niet mee bemoeid, ondanks de hulpzoekende ogen in mijn richting (zowel van haar als van hem). En die conductrice (die even later door die man werd aangesproken) deed ook niet. "Wat moet ik dan doen, meneer? Ik kan niet helpen, hoor."

Pffffff... sorry, hoor, maar dit kán toch niet?
dat kan inderdaad niet zoals je zelf al zegt maar je moet je ogen er ook niet voor sluiten en er wat van zeggen. zo komen die malloten er altijd mee weg
pi_69827543
Want als ze zo goed wist hoe het er in amsterdam aan toeging zou ze weten dat ze een dikke vuistslag in haar gezicht had kunnen verwachten
  maandag 8 juni 2009 @ 15:35:15 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69827593
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:31 schreef Skylark. het volgende:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 8 juni 2009 @ 15:35:44 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69827610
de teef!!!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_69827618
Ik had haar vol met de gebalde voet in haar kut geslagen
pi_69827659
Tekenen des tijds.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:37:33 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69827665
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Pakspul het volgende:
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 8 juni 2009 @ 15:37:39 #12
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69827670
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Pakspul het volgende:
VUIST!!

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_69827672
Wat een achterlijke stoephoer!
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:38:01 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69827682
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:33 schreef Uierzalf het volgende:

[..]

dat kan inderdaad niet zoals je zelf al zegt maar je moet je ogen er ook niet voor sluiten en er wat van zeggen. zo komen die malloten er altijd mee weg
Misschien. Maar ik was stomverbaasd. Reis dagelijks met die trein en dit is me echt nog nooit overkomen. Achteraf denk ik: dit had ik kunnen zeggen, dat had ik kunnen doen.
pi_69827902
Zaten er niet meer mensen?

edit: zag die vrouw er ook uit als een tokkie?
Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
pi_69827929
En dan niets doen. Dat laffe. Dat laffe bij al die andere treinreizigers.

Daar kan ik me aan dood ergeren.
pi_69828098
Wat een kutsnol. Ik had haar mobieltje gegrepen en het raam uitgeflikkerd als ze aan mijn spullen had gezeten..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:50:53 #18
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69828109
TS was die man
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:52:25 #19
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_69828152
Haha de Randstad.

Ben blij dat ik er niet woon. Dat vieze arrogante accent, altijd overdreven sterke verhalen en die agressie, ik moet er niks van hebben. Op vakantie kom ik weleens met ze in aanraking, maar probeer ze altijd het liefst te vermijden.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:54:17 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69828209
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:50 schreef LockonStratos het volgende:
TS was die man
Hahaha. Nee
Ik zat achter die man. Was kennelijk een docent oid. Hij was een toets voor aan het bereiden. Al zei ie dat pas achteraf. Dus daar kan ze niet kwaad om zijn geworden.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 @ 15:45 schreef Chooselife het volgende:
En dan niets doen. Dat laffe. Dat laffe bij al die andere treinreizigers.

Daar kan ik me aan dood ergeren.
Bij zo'n agressieve uitbarsting ga ik er echt niet tussen springen. Maar voel je vrij het de volgende keer te doen als je in een zelfde situatie zit
pi_69828220
Het kan me in dat soort situaties niks meer schelen of er politie of een conductrice aan te pas komt, die map gaat er tot de laatste ring in!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_69828263
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef J-heronimus het volgende:
Haha de Randstad.

Ben blij dat ik er niet woon. Dat vieze arrogante accent, altijd overdreven sterke verhalen en die agressie, ik moet er niks van hebben. Op vakantie kom ik weleens met ze in aanraking, maar probeer ze altijd het liefst te vermijden.
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:56:52 #23
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_69828279
Ook jammer dat vrouwen steeds een grotere bek krijgen. Het is zo dat ik geen vrouwen sla. Maar er komt toch een keer een punt dat ze door hun gedrag als mannen gezien mogen worden en je ze gewoon de tering in mag slaan. Kijken of ze dan nog zo'n grote bek op zetten want fysiek stellen ze niks voor.
pi_69828284
Wen er maar aan? Ik had haar met d'r brutale kop door de treinruit gebeukt, het liefst net voordat we een paaltje passeren langs de spoorlijn. "Zo gaat dat in Amsterdam", wat een fucking hoer .
pi_69828297
Spijtig dat je er zelf niets van zegt, op dergelijke momenten kan ik mij niet inhouden.

Ah, ik zie het. TS is vrouw (nofi).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')