Irritanter zijn mensen die zo zacht praten dat zelfs jij het niet verstaat.quote:Zo irritant is dat, van die mensen die verlegen zijn en dan heel zachtjes gaan praten... zodat jij het alleen verstaat.
En als je dan zegt WAT?!! dat ze dan nog zachter pratenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Irritanter zijn mensen die zo zacht praten dat zelfs jij het niet verstaat.
IDD! Dat wou ik ook net zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
En als je dan zegt WAT?!! dat ze dan nog zachter praten
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:24 schreef Meddo het volgende:
Zo irritant is dat, van die mensen die verlegen zijn en dan heel zachtjes gaan praten... zodat jij het alleen verstaat. Heel soms maken ze wel eens een leuke opmerking, maar dan weer zo zacht, dat niemand ze verstaat. Je probeert ze dan te helpen en vertelt de grap door. Maar dan op een normaal volume, zodat iedereen het wel verstaat. Dan zie je ze ergeren, 'dat was mijn grap'. Meestal rennen ze huilend naar huis en openen ze een topic op FOK!
WAT?!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
IDD! Dat wou ik ook net zeggen
Of als je vraagt "kun je wat harder praten?" dan zeggen ze het eerste deel van de zin of de eerste paar worden wat harder en daarna gaat het nóg zachter dan het eerst was. Zodat je alsnog geen reet verstaat van wat diegene zegt
Je faaltquote:Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef doubleyouteaare het volgende:
Weet je wat irritant is, mensen die hun zin niet af.
Jouw zin is ook nog niet af zo te zien?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:28 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je faaltAls je zo'n grap maakt, zet er dan ook geen punt achter
Nee, want dat is irritant, toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Jouw zin is ook nog niet af zo te zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |