SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als bij 10-en, wie schiet is koning!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef Salvad0R het volgende:
Ik bezin mij dan altijd in de wetenschap dat de eer van de grap mij toekomt.
Meestal houd ik me dan stil, het is sneu om te zeggen: "hey, niet doen, die grap maakte ik!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef intraxz het volgende:
Dan ben je over iets aan het praten met een paar mensen en dan maak je een leuke opmerking die maar een persoon meekrijgt. Vervolgens draait deze persoon zich naar een andere persoon en maakt precies dezelfde opmerking zo van "kijk mij eens iets leuks bedacht hebben".
Ik kan daar zo van kotsen he.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef doubleyouteaare het volgende:
Ik kan me er echt aan ergeren als mensen je uitspraken overnemen. Dat jij iets zegt en iemand anders zich gelijk omdraait om hetzelfde verhaal te vertellen.
haha ja inderdaad dat is altijd zo irritantquote:Op maandag 8 juni 2009 14:55 schreef Salatrel het volgende:
Ik kan me er echt aan ergeren als mensen je uitspraken overnemen. Dat jij iets zegt en iemand anders zich gelijk omdraait om hetzelfde verhaal te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |