UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
zonet ging het een stuk vluggerquote:
Die kerel is voor ajaxquote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax met de streek Twente te maken?
dat bedoel ik maarquote:
De NSB van EZC?!quote:
NSG, wel goed overnemen he.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De NSB van EZC?!
Serieus, wat is dat?
Oh wel heel mooi en goed werk wat je doet dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NSG, wel goed overnemen he.
Nederlandse Sport Gehandicapten van de Enschedese Zwemsport Combinatie.
Ofterwijl, mijn zwemclub, daarvan de gehandicaptenselectie, daar ben ik trainer van
As long as I can rememberquote:Op maandag 8 juni 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh wel heel mooi en goed werk wat je doet dus.
Wist niet dat je ook aan wedstrijdzwemmen deed?
Kheb daar geregeld wedstrijd gezwommen geloof ik. Lange afstands circuit(LAC) deed ik in elk geval altijd aan mee, volgensmij ook wel eens daar gedaan.quote:
Eensch.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
wat ging de maandag toch lekker snel vandaag
Waar zwem/zwom jij dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kheb daar geregeld wedstrijd gezwommen geloof ik. Lange afstands circuit(LAC) deed ik in elk geval altijd aan mee, volgensmij ook wel eens daar gedaan.
Heidelberg in Bornequote:Op maandag 8 juni 2009 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar zwem/zwom jij dan?
LAC heb ik ook altijd aan meegedaan
2km.. heerlijke afstand vind ik datquote:Op maandag 8 juni 2009 18:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heidelberg in Borne
LAC, wat doodgaan zegWeet nog een keer dat mijn pa me uit het water moest trekken omdat ik zo duizelig was dat ik bijna nokkie ging. 2000m was dat geloof ik.
Joah ik was juist wel langeafstandszwemmer. Korte afstandjes niks waard. Deed het toen vanwege de training voor verschillende triatlons.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2km.. heerlijke afstand vind ik dat
Jij bent geen lange afstandszwemmer dus of..?
Heidelberg, ja, daar hebben we regelmatig wedstrijden tegen
zijn er ook dagen dat je niet brak bent?quote:
ik was vandaag niet brak op mijn maandagquote:Op maandag 8 juni 2009 20:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zijn er ook dagen dat je niet brak bent?
Als in geen kater ?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zijn er ook dagen dat je niet brak bent?
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:45 schreef skippy22 het volgende:
Nou ja de maandag dinsdag woensdag donderligtermaarnetaan En daarna gaat het weer bergafwaarts
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:45 schreef skippy22 het volgende:
Nou ja de maandag dinsdag woensdag donderligtermaarnetaan En daarna gaat het weer bergafwaarts
quote:ENSCHEDE In Twente wordt meer alcohol gedronken dan in de rest van het land. Dat blijkt uit onderzoek van de GGD Regio Twente naar de gezondheid van volwassen Twentenaren.
goede zaakquote:
jij hoort daar niet bijquote:
Licht helemaal aan wat voor alcohol en wat de aangelegenheid isquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef Samzz het volgende:
Hoi vriendjes
Is veel alcohol drinken tegenwoordig ook al iets om trots op te zijn?
maar jij woont in neede en niet in twentequote:
ik nietquote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef ch0c0mel het volgende:
Hallooo,
Niemand hier afgelopen vrijdag bij de nacht van Hengelo geweest?
Ik woon niet in needequote:Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar jij woont in neede en niet in twente
whaha.quote:
weet ik, maar dat telt voor die cijfers niet meequote:
Hoe weet je dat danquote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet ik, maar dat telt voor die cijfers niet mee
omdat het bericht over twente gaatquote:
Pics?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef skippy22 het volgende:
Je zit toch ook niet stiekem in mijn zusje haar broekje
echt nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, misschien is ze weer op een date?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
OMFG ik zie net je signatureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ow, shit. ik moet gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ze weer op een date?
neequote:
Met ghb nooit meer neequote:Op maandag 8 juni 2009 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, shit. ik moet gaan.
kats vergeten
Mijn natte zusjequote:Op maandag 8 juni 2009 22:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou Skip waar blijven de foto's van je zussie?
neequote:
quote:
Ik twijfel nog.quote:
een vorkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Is dat een vork?
Vreemde Tampon?
Een absurde Star Wars lul?
Jij wil Skip dus letterlijk "prikken:" ?quote:
lekker stukje vleesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij wil Skip dus letterlijk "prikken:" ?
Dude....worst...vlees...dude..DUDE..quote:
wat kijk je leuk als je boos bentquote:
slaap lekkerquote:
mooien fok kameroad bin iequote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat kijk je leuk als je boos bent
jahquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah
ik wou je UI wat kleuriger maken. met wit en rood
en jij uit je buidelquote:
ow, ik vind het nog wel meevallenquote:
quote:
Kom erbij liggen.quote:
goed dat je dat post, ik moet ook nog afspraak maken voor APK + kleine beurtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- donderdagavond: auto wegbrengen voor APK
Ik pas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mag jij aan m'n zak
Kan er wel voor zorgen dat het haar daar ook mooi lang isquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kan er wel voor zorgen dat het haar daar ook mooi lang is
quote:
quote:
maar ondertussen is die van je hiv's ofzo gepluktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
gewoon in een FOK topic gevonden hoor In slaap vallen op plekken waar dat niet verstandig is.
Als jij dat wilt denken, dan ja!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ondertussen is die van je hiv's ofzo geplukt
Remcoquote:
quote:
Ze komen naar Atak, 27 juni. Ze zijn de Mystery Bandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind het wel leuk om te horen. hoezo?
Ik hou het gewoon netjes bij 1. Al mn vrienden komen daar, dus waarom ergens anders naartoe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Blawh het volgende:
Ieder weekend dat Atak, gaat dat niet vervelen? Zijn toch genoeg andere leuke tenten in Enschede?
volgens mij komen ze ook op graspopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze komen naar Atak, 27 juni. Ze zijn de Mystery Band
Oh, grappigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij komen ze ook op graspop
Nieuwe vriendjes/vriendinnetjes maken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon netjes bij 1. Al mn vrienden komen daar, dus waarom ergens anders naartoe?
dat ik officieel geen netwerk/internet meer hebquote:
quote:
en dat is gewoon internetkabel erin en gaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ik officieel geen netwerk/internet meer heb
gelukkig heb ik nog een pci-netwerkkaart. Die heb ik er voor een paar weken terug ingezet toen de netwerkcontroller ook al problemen gaf.
ja dat wel. anders zat ik nu niet op internet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat is gewoon internetkabel erin en gaan?
quote:
die draait in raid 10quote:
veiligheid voor alles hequote:
quote:
henig anquote:
ik vond je de laatste tijd al slecht reageren op msnquote:
int hoonderhokquote:
quote:
Volbeat is überquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath zet hazes even stil om te luisteren of volbeat de moeite waard is
het klinkt wel leuk, maar überquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sta met de zanger op de foto, dus het is über
Ja tuurlijk welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je nou echt geen betere argumenten?
Volbeat is tof jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Ik vind de muziek gewoon lekker, lekkere beukriffs en een fucking goede drummer
Ook vind ik die stem echt geniaal, echt iets wat je niet verwacht
tjah, dat stuk wat ik net had gehoord sprak me nou niet echt donders aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Ik vind de muziek gewoon lekker, lekkere beukriffs en een fucking goede drummer
Ook vind ik die stem echt geniaal, echt iets wat je niet verwacht
quote:
truste skipquote:
fuck yeahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 16 dagen staan Wouter en ik samen te headbangen op Graspop\m/
FUCK YEAHquote:Hellen zegt (0:12):
wat moet k trouwens in een bieb?ik lees nooit en vroeger kwam ik er ook nooit
Hellen zegt (0:12):
ik had er altijd een hekel aan
[Moredhel] zegt (0:12):
mij pijpen onder de balie
Hellen zegt (0:12):
hahaa en wat krijg ik
[Moredhel] zegt (0:12):
een mond vol zaad
quote:
had ik nou maar niet gegoogledquote:
ook dat nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
Is trouwens Helen...ik heb fail
dat dacht ikquote:
Dat moet Christiaan de playah wel zijnquote:Today, I had a 3rd date with a great guy. Over dinner, he told me that he wanted to see more of me. When I agreed, he pulled out his schedule book and started to tell me he was dating 5 other women besides me. He then told me what week in the "rotation" would be mine. He wasn't kidding.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat moet Christiaan de playah wel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Mdrop op 10-06-2009 09:43:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Luiheid het volgende:
oiDie foto's die je gister onder je bed had gevonden van zo'n meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk iets met paarden en een hond ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:47 schreef Luiheid het volgende:
Het lijkt erop dat we dit topic weer gaan volspammen
Wat wordt de TT?
Maar eekhoorntjes lijden al ruim 10 jaar door die ijsklontjes en dan wil jij ze vangen in 1 TT?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:48 schreef Luiheid het volgende:
Ja ok, maar ik dacht zelf meer aan een eekhoorn en ijsklontjes ofzo?
Leiden ? of lijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar eekhoorntjes leiden al ruim 10 jaar door die ijsklontjes en dan wil jij ze vangen in 1 TT?
Die kleine kindjes in afrika hebben niet eens te etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja wees blij dat jij nog iets mag leren.
En toen liep jou PC vast, daar zou je in Afrika geen last van hebben!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Die kleine kindjes in afrika hebben niet eens te eten
Je hebt ook helemaal niets om over te posten hequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En toen liep jou PC vast, daar zou je in Afrika geen last van hebben!
Eigenlijk niet maar Slow-Chat werk nou eenmaal zo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal niets om over te posten he
Was toch een quick-chatquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar Slow-Chat werk nou eenmaal zo.
Jij met je puntenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee dat mag niet meer, krijg je punten, nu hebben we een verkapte slow-chat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Jij met je punten
DAT ZIJN NOTESNotes is voor mensen die denken dat engels stoer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik ben er trots op!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Luiheid het volgende:
Punten zijn voor mensen die geen engels kunnen
Ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed, werk genoeg, of bedoel je dat niet?
Groepskorting weer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, betaal je vanavond wel dan?, verdomme zat dat je altijd een week later betaald?
Dat moet je met haar regelen, denk dat ze vanavond weer hoofdpijn heeft.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat moet je met haar regelen, denk dat ze vanavond weer hoofdpijn heeft.Voor mij heeft ze altijd een gaatje vrij tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je erbij?
Wat jij wil, zolang ik maar betaald krijgquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:03 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Voor mij heeft ze altijd een gaatje vrij tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |