Waar komt dit woord vandaan of waar wordt het aan gerefereerd?quote:
Hahahaha, wat is die Florian toch een geestige jongeman.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid
Waar komt die vandaan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
FOK! & Zotheid.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Waar komt dit woord vandaan of waar wordt het aan gerefereerd?
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:08 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Waar komt die vandaan??Geen idee, maar ik wou het gewoon ff posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Loop de OP niet te vervuilenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wou het gewoon ff posten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef Dirk1990 het volgende:
Worm
Trein
Wappie
Henk
Ijzermijn
Stroopwafel
Snelweg
Ik ken er nog veel meer! Ik heb ze opgeschreven.
echt nietquote:
Het_Kaalt i.p.v. het gebruikelijke Het_Faaltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
wut?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het_Kaalt i.p.v. het gebruikelijke Het_FaaltWeet je nog? Vroegâh? Toen jij nog grappig kon doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
voeger, toen je 286 nog met een audiomodem op inet moest? toen we geen last hadden van jou en je gezever, toen was alles mooi, faalbigquote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je nog? Vroegâh? Toen jij nog grappig kon doen?
Oeh, ga je een leuke anekdote vertellen?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
toen je nog een extreem linkse jankbuil was, was je leuker. sch modus on.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oeh, ga je een leuke anekdote vertellen?
Gelukkig pretendeer ik niet grappig te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toen je nog een extreem linkse jankbuil was, was je leuker. sch modus on.
ik ook niet. ik gebruik dan ook geen emoticons. je was vroeger leuker, toen je nog echt iets links te vertellen had.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gelukkig pretendeer ik niet grappig te zijn.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iemand die kaal is noem jij Ratel?
Oh oke, hai Kuukelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Ik wilde je alleen![]()
zeggen.
Staat er al tussenquote:
Nee steeds 'vroegah' gebruiken is grappig wil je zeggen, kankah knuppel.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |