Klopt, gelukkig loop ik er ook niet bij als een zwerver.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef Gupje het volgende:
Nee als een vuige [Jambers]rocker[/Jambers] lopen dat maakt je mooi![]()
Bontkraag?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig loop ik er ook niet bij als een zwerver.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef Gupje het volgende:
Nee als een vuige [Jambers]rocker[/Jambers] lopen dat maakt je mooi![]()
Casual/modieus, het enigste kenmerk dat ik heb is schoon mooi lang haar.quote:
Ze zeiden: Wolla, opèn èr ùn Topic ovèr!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
![]()
@Cooper: Als je het zo lelijkt vind, zeg het dan de volgende keer tegen ze, i.p.v er thuis een KLB-topic over te maken.
Ze kleurt mooi mee met het grasquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef TheClown1 het volgende:
HOAX want modieuze hoofddoeken bestaan niet. Alle hoofddoeken zijn lelijk en heeft totaal geen functie in een land als Nederland
nou volgens mij zweet je dan t huid van je hoofdquote:Op maandag 8 juni 2009 14:19 schreef TheClown1 het volgende:
Ik ben moslim maar hoofddoeken ben ik totaal tegen. Ik ben dan ook erg blij dat mij vriendin geen hoofddoek draagt. In een warm land als turkije kan ik het me voorstellen maar hier niet.
Zwemmen ze daarin ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef pisnicht het volgende:
[ afbeelding ]
die zou af en toe verplicht moetne worden waarbij ook het gezicht bedekt zou moeten zijn
quote:
Tjsa, had ook een moslims meisje in mijn klas die geen hoofddoek droeg, en toen haar vader terugkwam uit Turkije begon ze ineens een hoofddoek te dragenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
hoofddoek is niet zo erg, ze kijken er alleen altijd zo sjacharijnig onder vandaan. net alsof ze het niet leuk vinden om als een seksloze non over straat te moeten.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tjsa, had ook een moslims meisje in mijn klas die geen hoofddoek droeg, en toen haar vader terugkwam uit Turkije begon ze ineens een hoofddoek te dragen![]()
Maaaarrrr het is een eigen keuze hoowr!
Heel veel dragen een hoofddoek alleen voor de ouders, ouders denken dan dat ze braaf zijn maar ondertussen zijn het echte BITCHESquote:Op maandag 8 juni 2009 15:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tjsa, had ook een moslims meisje in mijn klas die geen hoofddoek droeg, en toen haar vader terugkwam uit Turkije begon ze ineens een hoofddoek te dragen![]()
Maaaarrrr het is een eigen keuze hoowr!
niet zo erg toch. daarnaast zijn ze van huis uit gewend om anaal te ontvangen. is ook wel eens lekker ipv een blank meisje dat al begint te gillen als je kogelmeester alleen maar wijst naar hun poepert.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Heel veel dragen een hoofddoek alleen voor de ouders, ouders denken dan dat ze braaf zijn maar ondertussen zijn het echte BITCHESmet 10 lagen make-up. Zitten echt veel sletten tussen die hoofddoekjes, 8 van de 10 laat ik zeggen.
in landen waar de sahara bevindt enzo hebben ze van die doeken om hun hoofd om de zon er niet op te laten schijnen. Ik denk dat een zon die direct op je hoofd schijnt toch wel een stuk warmer is dan een doekje die het afweert en hooguit je eigen warmte beetje binnenhoudt...quote:Op maandag 8 juni 2009 14:21 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
nou volgens mij zweet je dan t huid van je hoofd
Nou, je draagt eigenlijk een hoofddoek om een ander reden. Maar dat anaal gebeuren klopt welquote:Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet zo erg toch. daarnaast zijn ze van huis uit gewend om anaal te ontvangen. is ook wel eens lekker ipv een blank meisje dat al begint te gillen als je kogelmeester alleen maar wijst naar hun poepert.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:06 schreef Cmonv het volgende:
Ach, tenminste wel altijd iets bij de hand om je pik aan af te vegen
</gejatte grap>
Is dit wel een vrouwquote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef pisnicht het volgende:
[ afbeelding ]
die zou af en toe verplicht moetne worden waarbij ook het gezicht bedekt zou moeten zijn
NEE HET IS EEN SMURF D: D::Dquote:Op maandag 8 juni 2009 18:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Is dit wel een vrouwAls ik naar de hand en voet kijk heb ik zo m'n twijfels......
Sletjeee, sletjeee, jij bent echt mijn, sletjeee, sletjeee.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef McFearless het volgende:
Bier op maandagmiddag, wie doet het? Mr. Cooper, die doet het.
Hulde.
Zie je nou wel een smurf en géén smurfin...... tis dus een vént.....quote:Op maandag 8 juni 2009 18:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
NEE HET IS EEN SMURF D: D::D:D
![]()
![]()
![]()
_o_ _OD::D _O d-:D_O
:D
ik vind haar serieus een best mooie kop hebben. daarnaast vind ik grote handen fijn, dan lijkt ie niet zo absurd groot.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Is dit wel een vrouwAls ik naar de hand en voet kijk heb ik zo m'n twijfels......
eigenlijk is het best een slechte moslima want ze heeft haar wenkbrauwen geëpileerd en haar ogen zijn ook niet naturel terwijl de bedoeling is dat mannen je "schoonheid" niet mogen zien omdat ze anders wel eens verleid zouden kunnen worden...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind haar serieus een best mooie kop hebben. daarnaast vind ik grote handen fijn, dan lijkt ie niet zo absurd groot.
ho. ho. moslima's moeten volgens het boek der leugens gewoon hun haar afscheren en epileren is een belangrijk iets volgens het boek van de analfabete, hypocriete oorlogssoldaat mohamed.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef pisnicht het volgende:
[..]
eigenlijk is het best een slechte moslima want ze heeft haar wenkbrauwen geëpileerd en haar ogen zijn ook niet naturel terwijl de bedoeling is dat mannen je "schoonheid" niet mogen zien omdat ze anders wel eens verleid zouden kunnen worden...
WTF heb jij????? Griepje......quote:Op maandag 8 juni 2009 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho. ho. moslima's moeten volgens het boek der leugens gewoon hun haar afscheren en epileren is een belangrijk iets volgens het boek van de analfabete, hypocriete oorlogssoldaat mohamed.
nee, gewoon de realiteit. moslima's zijn praktisch altijd kaalgeschoren. staat in hun boekje. en epileren is altijd aan de orde. met een touwtje.quote:
Wat zijn moslima's. Nooit van gehoord.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, gewoon de realiteit. moslima's zijn praktisch altijd kaalgeschoren. staat in hun boekje. en epileren is altijd aan de orde. met een touwtje.
Dat dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef TheClown1 het volgende:
HOAX want modieuze hoofddoeken bestaan niet. Alle hoofddoeken zijn lelijk en heeft totaal geen functie in een land als Nederland
Jij ook nietquote:Op maandag 8 juni 2009 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
Hoofddoeken zien er per definitie niet uit.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |