quote:
Ik draag kleding gemaakt van briefjes van 500 euro en zigeunertranenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vandaar dat hij anderen bashed vanwege de kleding.
Komop TS laat eens een foto zien van de kleding die jij normaal draagt ?
Ik luisterde voor 'Het Geluid'quote:
Dat is Q Music.quote:
Zoals bontkraagjasjes he.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
Merken van kleding zijn niet trendsettend, de stijl / manier van dragen van de kleding dat is trendsettend ...
Vandaar dat hij het nog niet geraden heeft.quote:
Een paar jaar geleden was dat inderdaad populair.quote:
Ik zocht het geluid ja, en toen kwam ik bij die datingshow uit..quote:
Jij gaat zeker ook 'stappen'quote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef Ritmo het volgende:
Zeg gewoon 'trendy' dan ofzo.
Ja rose polo's en bloesjes en witte linnen broeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef Ritmo het volgende:
Zeg gewoon 'trendy' dan ofzo.
Onder andere, leuk voor op een Metal feest, maar het hoeft voor mijn niet in het dagelijks leven.quote:
die fotoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Onder andere, leuk voor op een Metal feest, maar het hoeft voor mijn niet in het dagelijks leven.
Net zoals dit:
[ afbeelding ]
Als dit met 'trendy' bedoeld wordt:quote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Onder andere, leuk voor op een Metal feest, maar het hoeft voor mijn niet in het dagelijks leven.
Net zoals dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:51 schreef LockonStratos het volgende:
Lacoste polos en schoenen zijn welhoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
En niet te vergeten; TEENSLIPPERS!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:12 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja rose polo's en bloesjes en witte linnen broeken.
Niets mis met teenslippers.quote:
Die is dan wel weer om te huilen.quote:
Jongens met teenslippers.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:13 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Niets mis met teenslippers.![]()
[..]
Die is dan wel weer om te huilen.
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Wat is de trendsettende kleding van dit moment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |