dan kijken we wel alleen naar de buitenkantquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dus... Het contact tussen ons is niet zo slecht... maar goed,HH heeft een punt en ik zal mij ook een beetje inhouden hier, maar ik heb een beetje zwarte humor en dat is wel beetje mijn manier van met verdriet om gaan. Van buiten lach ik, maar diep van binnen zit nog heel veel gevoel voor die kikker..
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
Ennuh, het is niet voor-wat-hoort-wat hè! Gewoon die massage innen en 'm er weer uitschoppen
Dat dusquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
tenzij cuegirllie zelf ook wel zin heeft in een ander onderonsje met de majoor
Er is weer ruimte in mijn boxquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kijken we wel alleen naar de buitenkant
Ik zal m'n mond dichthoudenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
niet door vertellen want dan gaan mensen dat van me verwachten
dank, ga ik vanavond ff luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend lief liedje van die lompe grappenmakers
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar ik zie het allemaal wel hoor.. ik heb werkelijkwaar geen idee hoe of wat of dergelijke
quote:
uuh heb het nummer wel thuis in iTunes staan, maar dit is de tekst : http://artists.letssingit(...)iet-als-jouw-q81mnjrquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellen
is beter ja... mijn binnenkant is alleen voor mensen wie ik toelaat in mijn domeinquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan kijken we wel alleen naar de buitenkant
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Zo komt het hier wel over. Ook omdat je je erg druk erover maakt.![]()
link is al gepost, ik luister het vanavondquote:Op maandag 8 juni 2009 13:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh heb het nummer wel thuis in iTunes staan, maar dit is de tekst : http://artists.letssingit(...)iet-als-jouw-q81mnjr
ALS het doorgaat.. het gebeurd mij vaak genoeg dat als ik aan iemand anders vertel wat mijn plannen zijn, deze ineens niet meer doorgaanquote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat mag je morgen in geuren en kleuren en veel details komen vertellen
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkersquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
link is al gepost, ik luister het vanavond
di zoek ik dan ook wel op vanavond als ik he niet versta.....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkers)
Dat zijn de teksten!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.
Hij wel kennelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik laat niet zomaar een vriendschap voorbij gaan door een of andere schijthoer.
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das een lyrics link.. alleen tekst (omdat je waarschijnlijk de helft niet verstaat van die knakkers)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
dat dus!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelen
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek isquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verrassend lief liedje van die lompe grappenmakers
te veel straattaal, daar ben ik zooo niet in thuis, vind het ook gewoon zwaar irritant. ben het nu half aan het lezen....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn youtube linkje luisteren en zelf oordelen
Dan nog, je is kut maar dat moet hij wel zelf in gaan zien. Lijkt me ook hoe drukker je je erover maakt des te meer je hem wegduwt richting haar.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
je moet daar inderdaad wel tegen kunnen, ik vind het wel grappig. Het is niet dat ik het hele dagen luister, maar zo af en toe vind ik het wel leuk om te luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek is
DJVT is hate it or love it, daar kan ik helaas niets aan veranderenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit nummers zuigt echt. Moest 'm gewoon halverwege afzetten omdat ik er werkelijk jeuk van kreeg en geen woord van heb geluisterd, maar die muziek is
ik zou gewoon even alle contact met hem en met haar verbreken. het is ook gewoon hartstikke pijnlijk voor je en op deze manier doet het alleen maar meer pijn. als je ze even loslaat kan je het wat meer loslaten en het van een afstand bekijken. dan heb je er minder last vanquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat komt ook niet door haar, dat komt door hem omdat hij zijn bek niet open durft te trekken...
let it be.
volgens mij ken ik het niet nee.... is ook niet mijn stijl denk ik....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je moet daar inderdaad wel tegen kunnen, ik vind het wel grappig. Het is niet dat ik het hele dagen luister, maar zo af en toe vind ik het wel leuk om te luisteren
Smaken verschelen gelukkig
Het valt nog wel mee hier, maar ze verzinnen het vaak zelf. Het wordt alleen nogal overgenomenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
te veel straattaal, daar ben ik zooo niet in thuis, vind het ook gewoon zwaar irritant. ben het nu half aan het lezen....
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
Dat zijn de teksten!!!Stuur dr een linkje naar deze post, ben je gelijk klaar
![]()
Hij durft niet tegen haar op te boksen...quote:
Ja, dat maakt hem een slappe zakquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef rival het volgende:
dat komt ook niet door haar, dat komt door hem omdat hij zijn bek niet open durft te trekken...
let it be.
Hij merkt weinig van mijn druk maken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
Dan nog, je is kut maar dat moet hij wel zelf in gaan zien. Lijkt me ook hoe drukker je je erover maakt des te meer je hem wegduwt richting haar.
grappig dat ze het zelf verzinnen! ik word wel nieuwsgierig zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee hier, maar ze verzinnen het vaak zelf. Het wordt alleen nogal overgenomen
Dus nu is het idd straattaal, die ik alleen snap omdat ik hun vreemd genoeg zo vet vind.
Ik heb ze zelfs live gezien van de winter
Same difference. Tijd voor nieuwe vriendenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
Hij durft niet tegen haar op te boksen...![]()
[..]
Nee ok, maar jij welquote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij merkt weinig van mijn druk maken hoor.![]()
3x is scheepsrecht, klaar nu
ja veel van hun woorden komen uit het niks, betekenen niks en zijn overgenomen door straatjochies die het stoer vinden klinken. Ze zijn hoe je ook draait wel vernieuwend bezig die DJVT.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee hier, maar ze verzinnen het vaak zelf. Het wordt alleen nogal overgenomen
Dus nu is het idd straattaal, die ik alleen snap omdat ik hun vreemd genoeg zo vet vind.
So?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Murmeli het volgende:
@ rip en sedan: nouk wilde erover ophouden toch?
Heb ze op LL gezien en vorige week op PP, maar ik geloof dat ik in de niet-fan categorie val. Idd smaken verschillen en dat is maar goed ookquote:Op maandag 8 juni 2009 13:46 schreef kingmob het volgende:
[..]
DJVT is hate it or love it, daar kan ik helaas niets aan veranderen
Ik ben niet zo'n rap-fan, maar de muziek is zeker wel goed verzorgd vind ik. Voor de rest is het vaak vooral grappig.
Er hoeft toch verder geen antwoord op gegeven te worden? dus so?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus klaar slotje (op dit onderwerp dan)
was dat op LL afgelopen jaar? dan heb ik ze namelijk ook gezien en ben weggegaan denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ze op LL gezien en vorige week op PP, maar ik geloof dat ik in de niet-fan categorie val. Idd smaken verschillen en dat is maar goed ook
Nu zeur jij er echter over door - mijn post leek me een duidelijke afsluiter met een deur naar iets nieuws. Bovendien kan nouk prima voor zichzelf praten. Maar wel liefquote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus klaar slotje (op dit onderwerp dan)
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er hoeft toch verder geen antwoord op gegeven te worden? dus so?
Jup in die veel te drukke tent, waar iedereen een hartje moest vouwen van zijn handenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was dat op LL afgelopen jaar? dan heb ik ze namelijk ook gezien en ben weggegaan denk ik
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu zeur jij er echter over door - mijn post leek me een duidelijke afsluiter met een deur naar iets nieuws. Bovendien kan nouk prima voor zichzelf praten. Maar wel lief
Stelling anyone?
dat zegt me niks....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup in die veel te drukke tent, waar iedereen een hartje moest vouwen van zijn handen
Leugens. Ik kom nog wel eens de deur uit.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
stelling: als je de enige single bent op de afdeling waar je werkt, werk je op een saaie afdeling....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |