boeien. lekker laten beweren. mag zij kinderachtig vinden. ik zou gewoon terugmailen: boeie! en dan op send klikken. klaar, over en uit. het heeft er toch geen invloed op of je je vriend nog terugkrijgt. dat lukt pas als zij oprot. en als hij dus inziet dat ie zn tofste vriendin kwijt is door die trut.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze beschuldigt me van kinderachtig gedrag omdat ik haar uit mijn hyves heb geflikkerdx 10.
[..]
I know, I know.
daar is ze boos over? Grow up. Je gaat toch geen mensen in je hyves houden als je ze niet moet/ruzie mee hebt?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze beschuldigt me van kinderachtig gedrag omdat ik haar uit mijn hyves heb geflikkerdx 10.
[..]
I know, I know.
Ik vind het een beetje pijnlijk Kwaak. Maar daar lijk ik meer last van te hebben dan jullie, dus carry onquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey poekemeis... zullen wij samen het dapperste duo van fok worden dan? Jij, ik als leukste users.. Nemen we er nog een paar mensen bij als huisdiertjes... Lijkt me dolletjes!!!
(volgens mij vinden mensen ons nu echt raar worden he???)
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
problemen met het feit dat ze gewoon vriendschappelijk hier verder gaan? teleurgesteld dat ze geen ruzie hebben?
Dat komt dan helemaal goedquote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
ja hoor dan mag ze op de banken je weet dat die wel groot zat is.
Je doet je ondertitel wel eer aanquote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ze neukt iedereen van FOK! Come on... stop nou eens met jullie 'relatie' hier voortzetten.
rustig maar meisje... het is maar fok hoor... Ja ik heb geen ruzie met Murm, ze is voor mij nog steeds een tof en lief persoon. En er zijn er hier op fok maar twee die echt weten van het hoe en waarom wij niet meer wij zijn maar ik en zij. En dat is voldoende..quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ze neukt iedereen van FOK! Come on... stop nou eens met jullie 'relatie' hier voortzetten.
Je luistert DJVTquote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rustig maar meisje... het is maar fok hoor... Ja ik heb geen ruzie met Murm, ze is voor mij nog steeds een tof en lief persoon. En er zijn er hier op fok maar twee die echt weten van het hoe en waarom wij niet meer wij zijn maar ik en zij. En dat is voldoende..
dingen die voor ons gevoelig zijn gooien we gewoon op de PM. wat op fok komt is puur niet serieus stom gewouwel.... maar ik wil geen topic killer zijn ofzo dus ik probeer er wel een beetje rekening mee te houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje pijnlijk Kwaak. Maar daar lijk ik meer last van te hebben dan jullie, dus carry on
ik vraag je alleen watquote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk nietIk wil dat juist voorkomen en zeker en publique. Je moet eens leren wanneer mensen worden aangevallen en niet.
Waarschijnlijk niet, tot zij weg gaat.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
boeien. lekker laten beweren. mag zij kinderachtig vinden. ik zou gewoon terugmailen: boeie! en dan op send klikken. klaar, over en uit. het heeft er toch geen invloed op of je je vriend nog terugkrijgt. dat lukt pas als zij oprot. en als hij dus inziet dat ie zn tofste vriendin kwijt is door die trut.
We hebben de vriendschap op de proef gesteld door dingen te beweren die "niet aan de waarheid voldoen"quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
daar is ze boos over? Grow up. Je gaat toch geen mensen in je hyves houden als je ze niet moet/ruzie mee hebt?
quote:
daarom was het een directe vraag van mij?quote:
Ja, dat is me duidelijk. Ik vind het alleen erg ongemakkelijk om te lezen, maar dat zegt meer over mijquote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dingen die voor ons gevoelig zijn gooien we gewoon op de PM. wat op fok komt is puur niet serieus stom gewouwel.... maar ik wil geen topic killer zijn ofzo dus ik probeer er wel een beetje rekening mee te houden.
als jullie dna verder aannemen dat er niks pijnlijks bij zit (althans wat mij betreft, ik kan niet in kwaaks gevoel kijken maar die is oud en wijs genoeg)
Ik wil juist ook niet dat jullie elkaar behandelen als het vuil der aarde! Het gaat mij meer om te teksten als: heb je me al weer vervangen, heb ik nu al concurrentie, ed. Het zijn verkapte grapjes, maar weet dat het pijn doet. Het lijkt me gewoon niet verstandig zulke dingen op Fok te zetten. Probeer het gewoon wat luchtig te houden, want eerlijk is eerlijk, in mijn optiek druipt de drama er af en dat vind ik gewoon kut voor je/jullie.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rustig maar meisje... het is maar fok hoor... Ja ik heb geen ruzie met Murm, ze is voor mij nog steeds een tof en lief persoon. En er zijn er hier op fok maar twee die echt weten van het hoe en waarom wij niet meer wij zijn maar ik en zij. En dat is voldoende..
Ja ik ben er redelijk kapot van, en ja ik zou het liever anders gezien hebben, maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik nu haar moet behandelen als het vuil der aarde.. Wij, murmeli en ik hebben kwa fokheid helaas voor de medelezers een beetje dezelfde foute humor... En ach... ik heb zelf liever zo dan dat ik haar haat..
De jeugd van tegenwoordig, denk ikquote:
Ik vind het tof dat HH gewoon post wat ze denkt en er niet omheen draaitquote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom was het een directe vraag van mij?
Je maakt een grapjequote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was even lunchen!
Ik was een mail aan het lezen en beantwoorden aan het lieftallige vriendinnetje van mijn (voormalig) beste vriend. Ik ga het verhaal niet nogmaals uitleggen, maar zij maakt me echt zo boos.
hmmm ja ik ben wel bang dat dat een beetje kwaak zn zwarte humor is. als hij zich daadwerkelijk vervangen zou voelen zou hij het namelijk op de mail of de pm zetten of mij bellen. maargoed. wat mij betreft point taken, ik zal het luchtig houdenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil juist ook niet dat jullie elkaar behandelen als het vuil der aarde! Het gaat mij meer om te teksten als: heb je me al weer vervangen, heb ik nu al concurrentie, ed. Het zijn verkapte grapjes, maar weet dat het pijn doet. Het lijkt me gewoon niet verstandig zulke dingen op Fok te zetten. Probeer het gewoon wat luchtig te houden, want eerlijk is eerlijk, in mijn optiek druipt de drama er af en dat vind ik gewoon kut voor je/jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |