Oi!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als jij hem zeker wil hebben, staat hij mij niet in de weg.
Als Huup nou ff opschiet met biggen komt alles goed
ooooh wat doe je nouquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Aangezien ik toch foto's moest maken voor iemand, plaats ik hier ook maar even een linkje met de foto's van de kleertjes
kleertjes
Wat wil je ervoor hebben als het als brievenbuspost zou kunnen? (anders wordt het me wel beetje te gek aan verzendkosten alleen al)quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sorry Huup
Hm, dat is een twijfelgeval poppejans, maar ik zou t kunnen proberen, komen ze alleen een beetje plat aan
ik pm je evenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben als het als brievenbuspost zou kunnen? (anders wordt het me wel beetje te gek aan verzendkosten alleen al)
hihi, groot gelijk heeft iequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
Vriendje vindt dat ik moet wachten nu met dingen kopenen stiekem heeft ie gelijk
![]()
ik lurk nog wel mee
@ymme, vandaag heel druk maar ga morgenochtend even foto's maken en dan zet ik ze gelijk op fok.quote:
Nijmegen, Nieuwegein... Hmm, misschien komen we daar binnenkort nog welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef k_i_m het volgende:
Familie of vrienden in de buurt van midden NL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |