In die grachtengordelblaadjes word je lekker gemaakt voor deze serie. Nou, wat een teleurstelling.quote:
ja dat snap ik, ik zou spontaan van carriere switchen als dat mogelijk wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Mijn collega's bij wie ik deze serie gehyped heb, zijn stuk voor stuk even lyrisch als ik. Maar dat valt wellicht ook deels te verklaren door de 'vakmatige herkenning' en de wens van mijn mannelijke collega's om die oude tijden te laten herleven in het huidige reclametijdperk.
Nee. Geen comedy. Er valt af en toe best wat te lachen, maar voor lachen, gieren, brullen ben je bij Mad Men aan het verkeerde adres.quote:
Nou ja, lachen, gieren, brullen en dijenkletsen hoeft ook niet. Maar een beetje subtiele humor van Seinfeldniveau, daar had ik eigenlijk wel op gehoopt.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Geen comedy. Er valt af en toe best wat te lachen, maar voor lachen, gieren, brullen ben je bij Mad Men aan het verkeerde adres.
Blijf juist kijken na deze aflevering. Niet alleen de sfeer maar de psychologische spanningen zijn boeiend genoeg, en ik mag Draper wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef marcodej het volgende:
Ik ben afgehaakt, en ik ben bang definitief. Er gebeurt niet zoveel in de serie, ik vind er weinig aan...
Maar het sfeertje blijft fenomenaal neergezet.
*Lid van de jongere generatie meldt zichquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor de jongere generatie niet echt boeit.
(zei oma)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |