Ah ok, dan is het eigenlijk al opgelostquote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef TNA het volgende:
"Volgens de WEVIM, de Vereniging van Waterbedrijven in Nederland, heeft kraanwater ook een houdbaarheidsdatum. Als je water in de koelkast zet dan is het drie á vier dagen houdbaar. Slim is om het eventueel af te dekken, zodat er niets in kan vallen. Als je water buiten de koelkast houdt, dan moet je het niet langer dan een dag laten staan. Niet dat je er dan ziek van wordt, maar de kracht en de smaak van het water nemen af. In het extreemste geval kan er wat groene alg verschijnen, maar dan moet het water wel heel lang staan."
Nee maar ik heb wel dagen nodig om het op te drinkenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef Biogarde het volgende:
Je koelkast heeft toch geen dagen nodig om te koelen?
Dat vind ik ook. Daarom post ik nu een foto van Elisha Cuthbert.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het eigenlijk al opgelost
We zitten niet in onzinquote:Op maandag 8 juni 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Daarom post ik nu een foto van Elisha Cuthbert.
[ afbeelding ]
Die moet je even uitleggen. Je tapt water uit je kraan, doet dat in de koelkast welke 2 meter verderop staat, die koelt je water binnen paar uur, jij drinkt het op. Dit kun je dagelijks herhalen en zelfs meerdere keren!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel dagen nodig om het op te drinken
En als hij nou een anderhalve literfles heeft en per dag twee glazen water drinkt? Als het drie dagen houdbaar is scheelt je dat de nodige refills.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen. Je tapt water uit je kraan, doet dat in de koelkast welke 2 meter verderop staat, die koelt je water binnen paar uur, jij drinkt het op. Dit kun je dagelijks herhalen en zelfs meerdere keren!![]()
Waarom zou je het opslaan? Verwacht je iets?
* Alu hoedje op doet.
Dude. Je kan toch gewoon die fles een aantal keer per dag opnieuw vullen zodat je zeker weet dat je niet sterft aan alg?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:34 schreef TNA het volgende:
[..]
En als hij nou een anderhalve literfles heeft en per dag twee glazen water drinkt?
De koelkast staat in mijn slaapkamer.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen. Je tapt water uit je kraan, doet dat in de koelkast welke 2 meter verderop staat, die koelt je water binnen paar uur, jij drinkt het op. Dit kun je dagelijks herhalen en zelfs meerdere keren!![]()
Waarom zou je het opslaan? Verwacht je iets?
* Alu hoedje op doet.
Ik ben dus zo'n figuur die het irritant vind om het oude water weg te gooien en de fles weer te vullen, waarna ik weer een paar uur moet wachten tot het weer lekker koud is.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude. Je kan toch gewoon die fles een aantal keer per dag opnieuw vullen zodat je zeker weet dat je niet sterft aan alg?
Thanksquote:Op maandag 8 juni 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Daarom post ik nu een foto van Elisha Cuthbert.
[ afbeelding ]
Je hebt maar één fles? Wil je er een paar hebben van me?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben dus zo'n figuur die het irritant vind om het oude water weg te gooien en de fles weer te vullen, waarna ik weer een paar uur moet wachten tot het weer lekker koud is.
Dit.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben dus zo'n figuur die het irritant vind om het oude water weg te gooien en de fles weer te vullen, waarna ik weer een paar uur moet wachten tot het weer lekker koud is.
Wat hebben meerdere flessen dan voor nut? Dan ligt er vijf liter water te bederven?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt maar één fles? Wil je er een paar hebben van me?
Wat denk je er van om eens te investeren in twéé (kleinere) flessen? Die gebruik je dan om en om. Terwijl je de ene leeg drinkt, kan de andere lekker op temperatuur komen!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Hey, iemand die het snapt.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef 49R het volgende:
[..]
Wat denk je er van om eens te investeren in twéé (kleinere) flessen? Die gebruik je dan om en om. Terwijl je de ene leeg drinkt, kan de andere lekker op temperatuur komen!
Dan kun je net zo goed voor het slapen gaan die ene fles vullen. TS drinkt blijkbaar redelijk weinig per dag, anders zou zijn probleem niet bestaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef 49R het volgende:
[..]
Wat denk je er van om eens te investeren in twéé (kleinere) flessen? Die gebruik je dan om en om. Terwijl je de ene leeg drinkt, kan de andere lekker op temperatuur komen!
Er is geen eens een probleem! Ik vroeg gewoon hoe lang water goed blijftquote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed voor het slapen gaan die ene fles vullen. TS drinkt blijkbaar redelijk weinig per dag, anders zou zijn probleem niet bestaan.
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is geen eens een probleem! Ik vroeg gewoon hoe lang water goed blijft
Ja doe maar, misschien hebben we dan nog wat lolquote:
Heeft iemand een idee waarom mijn leven zo intens zinloos aanvoelt momenteel?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is geen eens een probleem! Ik vroeg gewoon hoe lang water goed blijft
En het dan in de magnetron ontdooien als je dorst hebt.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je het invriest is het veel langer houdbaar.
Nou toe danquote:
Is dat GeenStijl-taal voor bapao?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef JvdK het volgende:
ik heb nog wel wat baupau broodjes in de vriezer..is dat ook goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |