Dan hoop ik dat er iemand langs komt voordat je een ons weegtquote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wacht nog geduldig, de werkdag zit er nu op en hopelijk komt er vanavond iemand met een idee.
Zeker gezien je huidige beleidsplan moet dat wel lukken.. Hoewel een heel klein deel ook nog kijkt naar het niveau waarop gespeeld wordt, maar op dat moment zit je al flink richting de 100..quote:[..]
't Is toch wel een beetje een streven om er als eerste van de fed 100 vlaggen te halen. Degene die nu qua vlaggen boven mij staan zijn volgens mij niet denderend enthousiast meer aan het jagen, dus het moet kunnen..
Ik noteer gewoon in m'n excelletje de transferwaarde/transfervergelijking t.t.v. het promoveren. Het gaat mij er meer om dat ik een indicatie heb van wat de JA me heeft opgeleverd. Al die 'beetjes' moedergeld, etc., noteer ik ook niet..quote:[..]
Dat zijn mooie bedragen.. Ik wacht nog steeds op die ene superspeler. Maar ik verkoop ook de niet zo heel geweldige spelers in de hoop dat die toch worden opgetraind en dat ik via moederclubgeld nog leuk wat opstrijk. Die ik gisteren verkocht is dus m'n record jeugdtransfer.
Ik heb er wel nog eentje zelf in opleiding bij de senioren, maar in hoeverre die opbrengst zometeen nog is toe te schrijven aan de JO...
Je mag in je handjes knijpen!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef Puala het volgende:
Graag wil ik jullie even vertellen dat mijn speler die jullie veel te duur vonden en maar 3ton waard vinden.. nu al op ruim 4ton staat met biedenen dat de de deadline nog een kwartier te gaan heeft
Edit: 425 000 ¤![]()
Ik heb een van mijn jeugdspelers voor 444k verkocht.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef Puala het volgende:
Graag wil ik jullie even vertellen dat mijn speler die jullie veel te duur vonden en maar 3ton waard vinden.. nu al op ruim 4ton staat met biedenen dat de de deadline nog een kwartier te gaan heeft
Edit: 425 000 ¤![]()
Dat is balen...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik een keertje geld, zijn er geen interessante spelers op de TL
Jazeker. Heb voor zondag een speler nodig. Het liefst een winger met veel positiespel, en anders een hele goede midquote:
Hoeveel heb je voor uit te geven, en hoe oud moet die zijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jazeker. Heb voor zondag een speler nodig. Het liefst een winger met veel positiespel, en anders een hele goede mid
Tot oneindig, mits die niet geblesseerd raakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef Lyzio het volgende:
Tot welke leeftijd kan een speler eigenlijk blijven spelen?
Voor altijd! Maar zijn skills zullen uiteindelijk allemaal dalen naar niet-bestaand, en mocht hij geblesseerd zijn zal ie nooit meer terugkerenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef Lyzio het volgende:
Tot welke leeftijd kan een speler eigenlijk blijven spelen?
Post je speler eens?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Lyzio het volgende:
Oké, thanksJe kan hem eventueel ook tot coach benoemen toch?
Die moet je geen trainer maken, kun je nog beter een externe coach aantrekken...quote:
Nee, leiderschap zal altijd gelijk blijven...alleen zijn ervaring kan stijgen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef Lyzio het volgende:
Dan laat ik hem spelen. Heb hem al sinds ik het team kreeg. Je krijgt toch min of meer een band met zo'n speler, ook al zijn ze virtueel
Kan zijn leiderschap niet omhoog gaan?
Normaal gesproken laat je zo'n speler niet in je trainingslinie spelen, dus zal training nooit echt zin voor hem hebben. (Behalve conditie, wat hij uiteindelijk ook niet meer gaat trekken, en voor zn vorm)quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Lyzio het volgende:
Vanaf welke leeftijd beginnen de stats dan dramatisch te dalen, zodat training (en dus wedstrijden laten spelen) geen zin meer heeft?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef Lyzio het volgende:
Hij staat dan ook niet in de linie die ik train. Maar goed, we zullen wel zien wat er van good ol' Spin terecht komt. Verkopen doe ik hem niet. Dan maar in de Eregalerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |