heb aan je beloofd dat ik dat niet meer zou zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
doe eens lief tegen snuitje! of wees op zijn minst zo stoer om het gewoon te zeggen
Succes!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat naar de chiro
ciao!
Hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben nog nooit op een date geweest met één van de dames uit de singles-reeks. Aan de heren de vraag: mis ik iets hieraan, of moet ik het vooral zo houden?
Niet bij nadenken en gewoon neuken.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hallo
Ik heb iets heel doms gedaan.
Ik ga nooit met iemant naar bed waar ik niets mee heb, want dat had ik 1 keer gedaan en was niet goed bevallen.
Nu had ik in het weekend een jongen (een jaar jonger als ik!)ontmoed, en daarmee gezoent en afgesproken voor morgen avond. En dan ga ik wel seks hebben denk ik want ik ben meteen verlieft geworden en dat heb ik nooit, maar wat als hij me daardoor niet meer serieus neemt ?!
Ik kan me ook weer niet inhouden als hij meer wil denk ik. En hij vindt me denk ik niet zo leuk als ik hem en dan doe ik dat en dan krijg ik misschien spijt...
Ik wou net zeggen, did moed je wel expres zo foud toenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet bij nadenken en gewoon neuken.
Waar je wel voortaan bij moet nadenken is het gebruik van de d en de t.
Zal ik dan ook maar komen, heb je wat te knuffelenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
@nouk: dan wordt het weer een meet hemaar mag van mij ook hoor. dan knuffelen jullie snuit en bels en dan knuffel ik je katten
Je denkt teveelquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hallo
Ik heb iets heel doms gedaan.
Ik ga nooit met iemant naar bed waar ik niets mee heb, want dat had ik 1 keer gedaan en was niet goed bevallen.
Nu had ik in het weekend een jongen (een jaar jonger als ik!)ontmoed, en daarmee gezoent en afgesproken voor morgen avond. En dan ga ik wel seks hebben denk ik want ik ben meteen verlieft geworden en dat heb ik nooit, maar wat als hij me daardoor niet meer serieus neemt ?!
Ik kan me ook weer niet inhouden als hij meer wil denk ik. En hij vindt me denk ik niet zo leuk als ik hem en dan doe ik dat en dan krijg ik misschien spijt...
Heb even je zin verbeterd.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou netd zeggen, did moed je wel expres zo foud toen.
Alleen op sommige gebieden te weinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |