OMFG, dat ga je toch niet menenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef lynda het volgende:
Blijft leuk.. dan heb je eigenlijk een overdosis aan bloedverdunners en dan is je bloedwaarde NOG te laag..
1.9quote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, dat ga je toch niet menen![]()
Je kan iig weer lekker slapen
dat zuigtquote:Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef lynda het volgende:
Blijft leuk.. dan heb je eigenlijk een overdosis aan bloedverdunners en dan is je bloedwaarde NOG te laag..
Maandag ben je er toch niet, ongezien de tyfus met die gasten toch!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:35 schreef lynda het volgende:
[..]
1.9Betekend dus eigenlijk vrijdag of maandag weer controle..
OphoerenIk ben er klaar mee!
Je moeder!... *zucht* *proest*quote:
Gelukkig is het half jaar bijna voorbij en mogen ze van mij niet meer terug komen ondanks dat het eigenlijk moet..quote:
ow ja dusquote:Op maandag 8 juni 2009 10:35 schreef lynda het volgende:
[..]
1.9Betekend dus eigenlijk vrijdag of maandag weer controle..
OphoerenIk ben er klaar mee!
boodschapzequote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig is het half jaar bijna voorbij en mogen ze van mij niet meer terug komen ondanks dat het eigenlijk moet..![]()
En nu.. boodschappen!
Die zien we nooit meer terug!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:40 schreef draculettetje het volgende:
zo ik heb nog echt gewerkt ook
en nu danst alles weer en ga ik zo ronja maar uitlaten enzo
lyn priktrut al geweest?
whehehequote:
had je d'r niet gewaarschuwd?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe![]()
mijndacht de 1e keer dat ze het hoorde echt zo van : wut
hoe kan je iemand op zoiets voorbereiden?quote:
En de opmerkingen "patrick... hijssssss viessssssssss" ook?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe![]()
mijndacht de 1e keer dat ze het hoorde echt zo van : wut
Ik zie het al voor me:quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe kan je iemand op zoiets voorbereiden?
nee pas toen ik die "grap" maakte die niemand snaptequote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En de opmerkingen "patrick... hijssssss viessssssssss" ook?
Voor herhaling vatbaar dacht ik zo, nou hebben we elkaar al gezien!
gewoon.... omdat het kan!quote:
* Droxz.nl drukte op visje, visje maakt *piep* geluid... en Ronja gaat likkenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ronja is wakker, ik zit nu met een vis op mn schoot
Niet mee nemenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe kan je iemand op zoiets voorbereiden?
whehehequote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl drukte op visje, visje maakt *piep* geluid... en Ronja gaat likken
Hup, wel geld aftroggelen van mama he?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet mee nemen![]()
Vond jullie wel lief samen
Oke nu ECHT weg.. mama's zijn niet zo snel..
Ronja is lievfvfvfquote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe![]()
gister ging ons konijn helemaal los met een toiletrolletje![]()
Omdat het kanquote:
Super spelquote:Op maandag 8 juni 2009 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
je link staat hier helaas geblocked![]()
als je het kan kijken moet je deze ff zien.
GOD OF WAR 3![]()
![]()
![]()
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-god-of-war/51086
ik heb d'r een lolcat fotootje van gemaaktquote:Op maandag 8 juni 2009 10:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ronja is lievfvfvf![]()
Hahahahaha, heb je een foto van dat beestje eigenlijk?
Wtfquote:Op maandag 8 juni 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb d'r een lolcat fotootje van gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Is dit nou serieus, of niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb d'r een lolcat fotootje van gemaakt![]()
[ afbeelding ]
wheheh jah dit is haar echtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Is dit nou serieus, of niet?
Zo pro-actief lopen... ben dus een tijdje niet online... maar ben dan wel van mijn kut collega af!![]()
(Vandaag, morgen en overmorgen paar uurtjes per dag pro-catief lopen)
Smokez jongenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal,Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Gast m'n waterquote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh jah dit is haar echt![]()
foto gemaakt toen ze zich aan het wassen wasvandaar de rare houding
en ze kan ook wel es erg ondeugend zijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
![]()
-- Sterf --quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
![]()
Je moeder had er deze ochtend nog zkr zin in!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
![]()
die wil ze ook wel es omgooien als ze rond rent in haar renquote:
Ik *proeste" van de week mijn water.. (ja ik dronk water!)quote:
Geniaal, wat ik je bromquote:Op maandag 8 juni 2009 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik *proeste" van de week mijn water.. (ja ik dronk water!)
Gelijk een foto van gemaakt, ik moest aan jou opmerkingen "proest mijn water" denken
Dus jij sluit af hier? EINZZZZZZZ!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zekers moet tot 21 uur en nog 40 min
Zkr geniaal, zal die foto van de week speciaal voor jou online zetten...quote:
Just chilling op de pretvlekken?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:22 schreef tripack het volgende:
just chillin![]()
[ afbeelding ]
owjah dit is nog best wel een oude foto, ze is nu al een stuk groternaja stukje het blijft een dwergkonijn
Ik zal maar geen filmpjes plaatsen van die nieuwe kleine bermterrorist die er door mijn huis rentquote:Op maandag 8 juni 2009 11:22 schreef tripack het volgende:
just chillin![]()
[ afbeelding ]
owjah dit is nog best wel een oude foto, ze is nu al een stuk groternaja stukje het blijft een dwergkonijn
Tekst onder foto: M'n water!! Wat doe je?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr geniaal, zal die foto van de week speciaal voor jou online zetten...
Dan kan je zelfs een foto bij je opmerkingen plaatsen... MASTER *YO*
nee dat zijn plas vlekkenquote:
M;n water!! Wat doe..... ow wachtquote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat zijn plas vlekkenach ja als ze jong zijn werkt de blaas nog niet optimaal
drie x raden wie er het vaakst het slachtoffer daarvan was
Hij is vieesssssssssssss Patrick!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat zijn plas vlekkenach ja als ze jong zijn werkt de blaas nog niet optimaal
drie x raden wie er het vaakst het slachtoffer daarvan was
Je kan het ook gewoon "vriendin" noemen hoor Bellertquote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zal maar geen filmpjes plaatsen van die nieuwe kleine bermterrorist die er door mijn huis rent
zit je lekker op de bank (just chillin) met dat konijnebeest op schoot.... hmm wat voel ik daar voor warmsquote:
Ja sorry manquote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon "vriendin" noemen hoor Bellert
nee op schoot nietquote:Op maandag 8 juni 2009 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij is vieesssssssssssss Patrick!
Je moeder?
Dat is minder man, maar nu geen last meer van neem ik aan?
Anders warm is datquote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef tripack het volgende:
[..]
zit je lekker op de bank (just chillin) met dat konijnebeest op schoot.... hmm wat voel ik daar voor warms
jahoor weer es ondergeplastkeuteltjes zijn dan gelukkig weer minder erg
wheheh bedoel je de drolletjes?? die zijn gewoon hardquote:
lekker??quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef draculettetje het volgende:
ow wat ik nog moest zeggen 3x raden wat wij gister nog hebben gegeten?!
Schop je er nou af en toe een willekeurige kreet erin die met hardware e.d. te maken heeft?quote:
ik klaag godver dit belemert mijn werk en dan kan ik fokkenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schop je er nou af en toe een willekeurige kreet erin die met hardware e.d. te maken heeft?
ik snap van dat soort dingen toch echt helemaal niksquote:Op maandag 8 juni 2009 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schop je er nou af en toe een willekeurige kreet erin die met hardware e.d. te maken heeft?
jah blijkbaar zijn ze langer houdbaar dan je denktquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ha ha dat wel! en de salade enzo was ook nog goed
preciesquote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jah blijkbaar zijn ze langer houdbaar dan je denkt
Join the clubquote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snap van dat soort dingen toch echt helemaal niks
Fijn weten we dat ook weerquote:Op maandag 8 juni 2009 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik klaag godver dit belemert mijn werk en dan kan ik fokken![]()
waarom dat erg is weet ik ook niet
Het is echt serieus zoquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iets zegt mij dit niet te geloven
minder! en schrikken zeker!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:12 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD , mn collega is net afgevoerd met de ambulance
Geloof je mij nog steeds niet?quote:
WTF?!? Wat dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Sjit, heb ik de verkeerde dude op zijn bek gerost... dacht dat ik mijn kut collega had geraaktquote:Op maandag 8 juni 2009 12:12 schreef WhiteLightning het volgende:
whut the fuck?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Je weet hoe goed ik in overtuigen benquote:
* Droxz.nl gaat in hoekje staan *alles snappen doet*quote:Op maandag 8 juni 2009 12:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snap van dat soort dingen toch echt helemaal niks
hij voelde zich onwel. transpireren als een gek, trillende armen enzo. gelijk maar 112 gebeld.quote:
Jij bent net zo goed in overtuigen als ik in MOTIVERENquote:Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet hoe goed ik in overtuigen ben
damn hopen dat het niks ernstigs is iigquote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij voelde zich onwel. transpireren als een gek, trillende armen enzo. gelijk maar 112 gebeld.
ze hebben hem even nagekeken in de ambulance, is in ieder geval geen hartaanval , maar ze nemen hem wel even mee voor onderzoek. hij zag er iig erg slecht uit zeg![]()
nou datquote:Op maandag 8 juni 2009 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
damn hopen dat het niks ernstigs is iig
+1 voor jou deze keer!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet hoe goed ik in overtuigen ben
Brrr, dat zijn geen fijne dingenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij voelde zich onwel. transpireren als een gek, trillende armen enzo. gelijk maar 112 gebeld.
ze hebben hem even nagekeken in de ambulance, is in ieder geval geen hartaanval , maar ze nemen hem wel even mee voor onderzoek. hij zag er iig erg slecht uit zeg![]()
Daarin heerschen wij!! Ow wacht je had het over 'Motiveren'quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent net zo goed in overtuigen als ik in MOTIVEREN
yayquote:
Jongen, wij heerschen gewoon gruwelijk de pan uit met DEmotiveren!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarin heerschen wij!! Ow wacht je had het over 'Motiveren'
Moeilijk?!? Moeilijk?@?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jongen, wij heerschen gewoon gruwelijk de pan uit met DEmotiveren!
"Beller kom d'r maar in!"![]()
Daar hebben we het dit weekend nog over gehad,
wij schenen het "de nieuwe mensen hier" het nogal moeilijk te maken ofzo...
Een kinderhand is snel gevuldquote:
Vage sjit man, niet gewoon hyperventilatie?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo, heb je de foto's van dit weekend al gezien dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moeilijk?!? Moeilijk?@?
Droxz, kijkt pas moeilijk!!! YO
dat valt nu toch wel meequote:Op maandag 8 juni 2009 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jongen, wij heerschen gewoon gruwelijk de pan uit met DEmotiveren!
"Beller kom d'r maar in!"![]()
Daar hebben we het dit weekend nog over gehad,
wij schenen het "de nieuwe mensen hier" het nogal moeilijk te maken ofzo...
ik heb ze eigenlijk ook nog niet echt gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo, heb je de foto's van dit weekend al gezien dan?
Wij zijn dodelijk kapot moeilijk YO!
Blijkbaar ben ik erg moeilijk, heb alweer ruzie hier whehehehe
Damn man, ik lach me rot en hi jzit zielig achter zijn pc... mietje.... whehehehe
Vroegah... toen schreef ik nog boeken, reed ik rond in parades ...EINZzweri@#531quote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
dat valt nu toch wel mee![]()
vroegah was het erger
Bwehehehe nee dat dan weer nietquote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo, heb je de foto's van dit weekend al gezien dan?
Wij zijn dodelijk kapot moeilijk YO!
Blijkbaar ben ik erg moeilijk, heb alweer ruzie hier whehehehe
Damn man, ik lach me rot en hi jzit zielig achter zijn pc... mietje.... whehehehe
"vroegah", toen ik nog regelmatig een ban kreegquote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
dat valt nu toch wel mee![]()
vroegah was het erger
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 8 juni 2009 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"vroegah", toen ik nog regelmatig een ban kreeg
Tegenwoordig rel ik niet meer enzo toch?
Ik heb gisteren even snel alle foto's van lyn d'r camera gecopieerd,quote:Op maandag 8 juni 2009 12:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb ze eigenlijk ook nog niet echt gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Vroeger, toen je swaffelen nog met 2 x een "v" schreefquote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vroegah... toen schreef ik nog boeken, reed ik rond in parades ...EINZzweri@#531
Denk dat lyn straks nog even gaat slapen, daarna zwemmen... daarna vast wel tijd wat foto's online te gooien denkquote:Op maandag 8 juni 2009 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehehe nee dat dan weer nietBen wel benieuwd
Whahahaquote:Op maandag 8 juni 2009 12:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vroeger, toen je swaffelen nog met 2 x een "v" schreef
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even snel alle foto's van lyn d'r camera gecopieerd,
denk dat lyn ze zelf wel online zetzal hyves wel in de gaten houden enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toll! Sehr geilquote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Toen was het nog vonSwavvelen, jawuhl
Verdamd, scheize, toll ihre super geihl jaquote:
Officieel dood verklaardquote:
die speklapjes waren wel vieeeeesssss!!quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:01 schreef tripack het volgende:
[..]
die speklapjes waren wel vieeeeesssss!!
En niet mij de schuld geven hequote:
Lekker etennnnnnnnnnnn!quote:
Die is bezig met PIMP te zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
Heeft iemand die Sgele al gesproken vandaag?
Ik heb trouwens een foto van zijn hond gemaakt... dies ook pimp!quote:
*WRAF*quote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een foto van zijn hond gemaakt... dies ook pimp!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een foto van zijn hond gemaakt... dies ook pimp!
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die foto ook echt gemaaktquote:
cool beesiequote:Op maandag 8 juni 2009 14:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zie ik gewoon ineens ronja voorbij komen
ronja met stok
Moeilijk, jeweetschquote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Wat is het rustig hier!
Ben pro-actief de huis ITért aan het uithangen, komt terug... maar een paar posts
Valt mee, wat kleine dingjes fixenquote:
mensen houden blijkbaar lange pauzesquote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Wat is het rustig hier!
Ben pro-actief de huis ITért aan het uithangen, komt terug... maar een paar posts
nee maar wel de laatste maandag van de weekquote:Op maandag 8 juni 2009 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt mee, wat kleine dingjes fixen![]()
Is het al weekend?
Bijnaquote:Op maandag 8 juni 2009 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt mee, wat kleine dingjes fixen![]()
Is het al weekend?
Moet je nagaan, ik moet nog pauze houden!quote:
Hangjas!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
nee maar wel de laatste maandag van de week
en de laatste maandag 8 juni van de maand
Ben het alweer zat, vrijdag maar een halve dag werken... dan vakantie!!!!!!!!!quote:
Chiiihiiiiiilquote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben het alweer zat, vrijdag maar een halve dag werken... dan vakantie!!!!!!!!!![]()
![]()
dat nummer is echt grappigquote:Op maandag 8 juni 2009 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Run forrect, runnnnnnnn!wheheheheh
Waarom moet ik altijd aan Weird Al' met Amish Paradise denken
godsamme daar verslikte ik me bijna in me water met smaakquote:Op maandag 8 juni 2009 15:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hangjas!
Het is trouwens ook nog de laatste maandag 8 juni van het jaar!
Whehehequote:Op maandag 8 juni 2009 15:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Run forrect, runnnnnnnn!wheheheheh
Waarom moet ik altijd aan Weird Al' met Amish Paradise denken
QFTquote:
RAAAAAAR²!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Chiiihiiiiiil
Ik zit morgen nog bij Smokez moeder en dan weer 3 dagen op tripacks piemol
Wat er met smaak?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef tripack het volgende:
[..]
godsamme daar verslikte ik me bijna in me water met smaak
Geniaal dat nummerquote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
net zoals die parodie op i'm bad => i'm fat
Weird al blijft gewoon *gruwelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk*!quote:
quote:
Fatquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Weird al blijft gewoon *gruwelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk*!
Amish Paradise blijft toch wel 1 van de best vind ik, samen met "fat" en... damn... stond laatst nog in de top40 dacht ik... uh ....
whehehe limonadesiroopquote:Op maandag 8 juni 2009 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat er met smaak?
Dus...
*proest mijn water met smaak* ?
Damn, moet ik weer nieuwe foto's maken
middagquote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Crazy-p het volgende:
ook weer terug *gaaap*
aan de telefoon tot half 6
That sucks...quote:Op maandag 8 juni 2009 15:20 schreef Crazy-p het volgende:
ook weer terug *gaaap*
aan de telefoon tot half 6
* Sm0keZ stopt een deegroller in fubar's mondquote:Op maandag 8 juni 2009 15:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gaaaaaaaaaaaap
nom nom nomquote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ stopt een deegroller in fubar's mond
Waarom moet ik nou ineens aan mn broodjes denken?quote:
omdat je dat ook normaal ook nom nom nom vindquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou ineens aan mn broodjes denken?
Zat ze zich dit keer niet stiekem 3 kwartier achter een boom te verstoppen?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:41 schreef draculettetje het volgende:
deze keer geen ronja in het park kwijt geraakt
maar wel vergeten dat als je een boek wilt verlengen het handig kan zijn dat boek ook mee te nemen naar de bieb
neujquote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zat ze zich dit keer niet stiekem 3 kwartier achter een boom te verstoppen?
Arme eendjes, als ze daar net zoveel aandacht gaat vragen als bij mij blijft er weinig van die eendjes overquote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj![]()
wel bijna achter de eendjes aan gaan zwemmen
ha ha ze vond je gewoon liefquote:Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Arme eendjes, als ze daar net zoveel aandacht gaat vragen als bij mij blijft er weinig van die eendjes over
ja best wel..quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
That sucks...
Droxz zegt: Je moeder!!
Whehehe....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
White 'n nerdy, dat was het!quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehe....wheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehehe* Droxz.nl geeft Tripack een bitchslap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl geeft Tripack een bitchslap!
quote:
dan haal ik er gewoon iemand bijquote:
mwah een klein beetje maarquote:Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ronja is ook wel lief hoor... beetje overenthousiast alleen
Ook echt op hakken ook he!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
dan haal ik er gewoon iemand bij
[ afbeelding ]
Alleen een klein beetje als we allemaal al een half uurtje zitten jahquote:
je weetoghquote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ook echt op hakken ook he!
[ afbeelding ]
vooral lekker denk ik ha haquote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen een klein beetje als we allemaal al een half uurtje zitten jah![]()
Ronja is lief, en ze vond mijn neus en mijn handen ook lief hahaha
hahahaha, ben 1 keer echt tegen jullie blokhut aan "gevallen" door ronjaquote:
als in dat smaakt naar spareribs en worstjes en speklappenquote:
zeker mooiquote:Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, ben 1 keer echt tegen jullie blokhut aan "gevallen" door ronja![]()
Die foto van lyn wat mooi toch van Ronja?
preciesquote:Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef tripack het volgende:
[..]
als in dat smaakt naar spareribs en worstjes en speklappen
Toen had ik nog geen (...) op, en het was geen cognac... het heeft een andere naam!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker mooi
zou ik ook zeggen dat dat door ronja kwam, heeft de cognac geen schuld aan
En ik maar steeds mijn handen wassen hahahahaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef tripack het volgende:
[..]
als in dat smaakt naar spareribs en worstjes en speklappen
ja maar ik weet die naam ook niet meerquote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen (...) op, en het was geen cognac... het heeft een andere naam!![]()
Ben ik nog die sigarenhouder vergeten
en met stok spelenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ik maar steeds mijn handen wassen hahahaha
Het heeft goed gesmaakt iig!
En.... stukje lopen meten Ronja was ook erg leuk!
tis maar goed dat het geen edit vrijdag isquote:
nee, maar deze snap ik hem ook welquote:Op maandag 8 juni 2009 16:56 schreef tripack het volgende:
[..]
tis maar goed dat het geen edit vrijdag is
Ik bleef maar lullen, en iedereen was ondertussen die tafel aan het opruimen...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar ik weet die naam ook niet meer
da's nie zo handig van je, neem wel mee naar de camping
Ronja bleef maar met dat grote stuk hout lopen, en maar in de ding bijten en bijten.... gewoonquote:
is nie zomaar in de winkel te koop geloof ikquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik bleef maar lullen, en iedereen was ondertussen die tafel aan het opruimen...![]()
Als je zou willen, graaggggggggg!!!!!!!!!
Ben wel benieuwd naar de naam van dat drankje,
misschien wil ik die fles ook wel halen... hij was echt wel heeeeeeeeel erg lekkkkkkkkkkkkkker!!!!!!!!!
Mr.E heeft een goede smaak! Ook wel relaxt hoor, samen sigaartje roken en alcohol
zo zit ik haar met mn scoot altijd achternaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ronja bleef maar met dat grote stuk hout lopen, en maar in de ding bijten en bijten.... gewoon![]()
En dan afpakken en spelen, te grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |