"Nou, dat wordt me gezellig!".quote:Op maandag 8 juni 2009 10:30 schreef yvonne het volgende:
Ah, de Grijsjes, welkom!
Dan zijn ze in ieder geval geen fanboys.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef McGilles het volgende:
Maar waarom 2 skeletten toelaten tot MOD op GAM die liever met een goed boek naast de wereldontvanger zitten, terwijl ze bloembollen zitten te eten, dan dat ze een nieuwe vette shooter spelen?![]()
Shootersquote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef McGilles het volgende:
Maar waarom 2 skeletten toelaten tot MOD op GAM die liever met een goed boek naast de wereldontvanger zitten, terwijl ze bloembollen zitten te eten, dan dat ze een nieuwe vette shooter spelen?![]()
quote:
Je eerste notequote:Op maandag 8 juni 2009 10:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie kunnen het altijd nog op alzheimer gooien
Kijkquote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef Tain het volgende:
Ik vergeet het welkomstplaatje trouwens
[ afbeelding ]
Pas je trouwens wel op voor je hart? Je bent immers bejaardquote:
Ik scroll ook niet zo snel meerquote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Pas je trouwens wel op voor je hart? Je bent immers bejaard
Dat is wel een leuk doel voor de gebruikers. Zorgen dat de mods dood neervallenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Pas je trouwens wel op voor je hart? Je bent immers bejaard
OMDAT JE LELIJK BENT!quote:
Als jij ooit MOD wordt is FOK gedoemd manquote:Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
WAAROM IK NIET?
samequote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Paro? bernie?? nooit van gezien/hoord?![]()
Choco & Strollie wel,, succes jongens
*kuch*quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Paro? bernie?? nooit van gezien/hoord?![]()
Choco & Strollie wel,, succes jongens
Wie ben jij nou weerquote:
Ohw, dan ga ik wel weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weerEn waarom kuch je
Ze zoeken ene bernie. Niet een "rayman" Stomme naam dat dat al is
En waarom is je naam blauw. Doe je ooit wat?
Hé was jij niet die ene die niet meer op Fok! kwam maar nu blijkbaar weer wel maar dan onder een andere naam?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Anne het volgende:
Laten we hopen dat deze wel actief blijven..
Ehh, nee? Uit mijn mond is nooit gekomen dat ik nooit meer op FOK! zou komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hé was jij niet die ene die niet meer op Fok! kwam maar nu blijkbaar weer wel maar dan onder een andere naam?
Anne voor MODquote:Op donderdag 11 juni 2009 06:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehh, nee? Uit mijn mond is nooit gekomen dat ik nooit meer op FOK! zou komen.
Met users zoals jouw hebben ze er wel 10 nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Anne voor MOD![]()
![]()
Maar nu zijn er dus 4 totaal? Dat is wel veel onnie?
Dat is niet aardig van je Wessiejquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Met users zoals jouw hebben ze er wel 10 nodig.
Oké, maar je bent wel een vernieuwde versie van dat ene schattige meisje?quote:Op donderdag 11 juni 2009 06:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehh, nee? Uit mijn mond is nooit gekomen dat ik nooit meer op FOK! zou komen.
Nee, ik ben nog steeds dezelfde. Zie mijn sigquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oké, maar je bent wel een vernieuwde versie van dat ene schattige meisje?
Was ik niet actief danquote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Anne het volgende:
Laten we hopen dat deze wel actief blijven..
Jij te.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Was ik niet actief dan.
Anyway,aan de nieuwe mods!
Bart regeerde met ijzen vuist iddquote:
En volgens mij ben jij juist een van de weinigen van wie ik geen post ge-edit of verwijderd hebquote:
Dat is dan ook niet nodig. D'oh.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij juist een van de weinigen van wie ik geen post ge-edit of verwijderd heb
Eigenlijk wel, maar ja, ik was gewoon bang voor jequote:
Voor Anne? Ha!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ja, ik was gewoon bang voor je
Internetheld!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |