Pardon?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:38 schreef PushyGurl het volgende:
tuurlijk ...jij mag niet naast welke kamper dan ook staan ..mongool!
Je wilt niet weten wat ik allemaal gekocht heb tegen goeie prijzenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
TS klaagt over paupers terwijl hij winkelt in een afdank-koopjes-imperium
Outlets
Hier in Roermond heb je d'r ook ene. Bahbah.
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:38 schreef PushyGurl het volgende:
tuurlijk ...jij mag niet naast welke kamper dan ook staan ..mongool!
ja dat jij alleen al..dikke onverzorgde mensen aan ziet voor kampers...dat zegt toch meer over ja dan over wie dan ookquote:
Wat is een fila?quote:
Ik gok eerder dat ie ging huilen als een meisje en om dat te verbloemen heeft ie nu praatjesquote:Op maandag 8 juni 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: En wat een ruige internetpraat zegEigenlijk keek je gewoon weg en zei sorry.
Outlets
Ik geef toch aan dat ze een nepgouden horloge hadden?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:44 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja dat jij alleen al..dikke onverzorgde mensen aan ziet voor kampers...dat zegt toch meer over ja dan over wie dan ook
JA vet he....quote:Op maandag 8 juni 2009 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is een fila?
[..]
Ik gok eerder dat ie ging huilen als een meisje en om dat te verbloemen heeft ie nu praatjes
Maar wel tof dat je geslaagd bent met shoppen TS
ja oke...dus dan is het een kamper?....sjonge jonge..WAT LOOP JIJ VER ACHTER ZEG !quote:Op maandag 8 juni 2009 09:45 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat ze een nepgouden horloge hadden?
Hoe duidelijk wil je het hebben
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:47 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja oke...dus dan is het een kamper?....sjonge jonge..WAT LOOP JIJ VER ACHTER ZEG !
Een echte man is voorbereid.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:49 schreef genakt het volgende:
Bataviastad daar komen alleen maar paupers![]()
Je kan der nog en eens tabakka's halen in heel dat kutdorp
en ze hebben alleen maar wacke shit
wel perfect dan voor TS aangezien hij er een is
fubu en kk zou je wel verwachten daar aangezien er alleen maar paupers komenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:50 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Een echte man is voorbereid.
En voor sommige mensen is het idd jammer dat er geen Karl Kani en FuBu outletstores zijn
Nieuwe collecties van: Ralph Lauren, Lacoste, River Woods, Fred Perry, Gant, Marlboro, Pall Mall etc.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:56 schreef genakt het volgende:
[..]
fubu en kk zou je wel verwachten daar aangezien er alleen maar paupers komen
maar nee echt alles daar is beetje afgedankt
ben er 1 keer geweest allleen adidas trainings jackie gehaald de rest zag er allemaal niet uit
Ze hebben toch recentelijk de zooi verbouwd en wat uitbreidingen gedaan? Was dat nog een beetje wat?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:02 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Nieuwe collecties van: Ralph Lauren, Lacoste, River Woods, Fred Perry, Gant, Marlboro, Pall Mall etc.
Erg pauper allemaal idd
Ja, nu zijn de merken die ik net opnoemde erbij gekomenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hebben toch recentelijk de zooi verbouwd en wat uitbreidingen gedaan? Was dat nog een beetje wat?
Waarom schrijf jij zoals astmapatiënten praten?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:44 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja dat jij alleen al..dikke onverzorgde mensen aan ziet voor kampers...dat zegt toch meer over ja dan over wie dan ook
Tofquote:Op maandag 8 juni 2009 10:08 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja, nu zijn de merken die ik net opnoemde erbij gekomen+ la place en een soort koffiecorner...
En veel meer natuurlijk/wijvenshit etc..
Ze verkopen het niet voor neits daar afgedankte kankerzooiquote:Op maandag 8 juni 2009 10:02 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Nieuwe collecties van: Ralph Lauren, Lacoste, River Woods, Fred Perry, Gant, Marlboro, Pall Mall etc.
Erg pauper allemaal idd
Naam?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof
Ik wilde met een vriendin weer eens gaan vanwege die verbouwing, weet ik dat we niet voor niets gaan
Zit die buitensport-outlet er ook nog steeds trouwens? Ben toe aan nieuwe wandelschoenen
Fred Perry Outlet in Roermondquote:Op maandag 8 juni 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: En wat een ruige internetpraat zegEigenlijk keek je gewoon weg en zei sorry.
Outlets
Geen flauw idee... Ze hebben vanalles van Nomad enzo, echt goed spul voor een leuk prijsje. Ik gok het er op dat ze er nog zittenquote:
Kut topic, kut ts, maar hier moest ik stiekem wel om lachenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:35 schreef Mopst3r het volgende:
Pa Tokkie had ook een 'gouden' horloge om, met een kermis rating van over 9.000
Ik heb het even veranderd naar wat ik dacht hoe het gegaan moest zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:35 schreef Mopst3r het volgende:
De volgende conversatie volgde:
Ma Tokkie: KUN JE HET ZIEHIEN?
Mopst3:? que?
Ma Tokkie tegen Pa Tokkie: Die jongen heb zeker nog nooit een dikke meneer gezien...
Pa Tokkie: Kun je het zien vroeg ze?
Mopst3r: Nee meneer.![]()
Pa + Ma + Zoon Tokkie: *KLETS PATS BOEM*
Mopst3r: Wheeeheeeik ga nu een topic openen op Fok!
Waarop die mensen COMPLEET begonnen te flippen en er 3 bewakers aansnelden die ze de uitgang wees![]()
Erg grappig iddquote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb het even veranderd naar wat ik dacht hoe het gegaan moest zijn.
Ff OT!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof
Ik wilde met een vriendin weer eens gaan vanwege die verbouwing, weet ik dat we niet voor niets gaan
Zit die buitensport-outlet er ook nog steeds trouwens? Ben toe aan nieuwe wandelschoenen
Maat 41quote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ff OT!!!
Welke maat draag je?? Kep nog een paar nieuwe asics wandel schoenen met gelzool. Maatje 41
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef ForumGek het volgende:
Ts is gisteren onterft en maakt nu zijn schoonfamilie belachelijk
Waarschijnlijk een hele domme vraag van mij, ben nog nooit in zo'n outletconcentratiekamp geweest, maar de spullen in zo'n outletcenter komen zijn toch oude collectie of afgekeurd spul? Ik neem aan dat het geen spullen uit de reguliere collectie, waarom zou je anders naar de Gucci of Louis Vuitton winkel gaan? Of is het spul van de goedkopere labels (zoals Dolce & Gabbana een speciaal kamperlabel heeft). Ik ben best wel benieuwd hoe het eraan toegaat in zo'n kamp maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om er een keer naartoe gaan, stel dat iemand me daar ziet of dat een kamper me aanspreektquote:Op maandag 8 juni 2009 10:02 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Erg pauper allemaal idd
Ja dat kloptquote:maar de spullen in zo'n outletcenter komen zijn toch oude collectie of afgekeurd spul?
Een deel is oude collectie, een (klein) deel is B-keus en een ander deel is gewoon nieuwe collectie/samplesquote:Op maandag 8 juni 2009 11:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hele domme vraag van mij, ben nog nooit in zo'n outletconcentratiekamp geweest, maar de spullen in zo'n outletcenter komen zijn toch oude collectie of afgekeurd spul? Ik neem aan dat het geen spullen uit de reguliere collectie, waarom zou je anders naar de Gucci of Louis Vuitton winkel gaan? Of is het spul van de goedkopere labels (zoals Dolce & Gabbana een speciaal kamperlabel heeft). Ik ben best wel benieuwd hoe het eraan toegaat in zo'n kamp maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om er een keer naartoe gaan, stel dat iemand me daar ziet of dat een kamper me aanspreekt.
Heb je toevallig foto's.
Versacequote:Op maandag 8 juni 2009 11:26 schreef Maikuuul het volgende:
Totally agree, 1x iets moois meegemaakt.
Khad in outlet centre maasmechelen en Versace broek gekocht voor 100 knakkers.
2 weken erna ging ik naar de versace winkel in Maastricht ( Stokstraat ) om te kijken of ze daar ook iets leuks hadden, wat zag ik daar liggen ? Exact dezelfde broek als wat ik had, maar dan voor 380 euro.
Er was 0,0 verschil met mijn broek, maar de vrouw vertelde me dat de broek nieuwe collectie was en pas 2 weken geleden binnen was gekomen
Royal
Owja, nerdjes in dit topic die net doen alsof ze zich "te goed" voelen voor outlet centre's maar gewoon nog steeds hun moeder naar de winkel laten gaan voor kleding
Sad
Maakt geen fuck uit al zijn ze paarsquote:
Mocroquote:
Mooi he, Maikuuul denkt dat ie geen kamper is maar loopt wel in kamper-kleren rond, heeft een marmeren deur thuis, een kamper-hond, kamper-brommer en dito familiequote:
Zit even op wat van die outletstore-sites te kijken, maar ik zie eigenlijk alleen maar kutmerken zoals Gaastraquote:Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Agiath het volgende:
Mensen die afgeven op outlet stores
Betaal maar lekker 200 euro voor een broek die je daar kan kopen voor 50, omdat er 1 knoopje in spiegelbeeld is geplaatst.
inderdaad versacequote:
Ik heb ook een kamperbrommerquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mooi he, Maikuuul denkt dat ie geen kamper is maar loopt wel in kamper-kleren rond, heeft een marmeren deur thuis, een kamper-hond, kamper-brommer en dito familie![]()
En woont in de kamperprovincie, niet te vergetenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mooi he, Maikuuul denkt dat ie geen kamper is maar loopt wel in kamper-kleren rond, heeft een marmeren deur thuis, een kamper-hond, kamper-brommer en dito familie![]()
Stiekem zou je willen dat je je zo mocht kleden als mij.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:47 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Aan je fobo te zienquote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stiekem zou je willen dat je je zo mocht kleden als mij.
Nooit dat een fokker zoiets durft te zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:35 schreef Mopst3r het volgende:
Pa Tokkie: Kun je het zien vroeg ze?
Mopst3r: JA zoeen wandelende obesitas kliniek is moeilijk te missen he...
Pa + Ma + Zoon Tokkie: WAAAT???
Mopst3r: Stelletje kampergezwellen, ga terug naar je woonwagen..
Dat is al beter iddquote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb het even veranderd naar wat ik dacht hoe het gegaan moest zijn.
Tony Montana kloon met zo'n zoute stick in zn bekquote:
Aha ok, dus die nepmarmeren deur heb je ook alleen met carnavalquote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef Maikuuul het volgende:
1 = foto met carnaval.
2 = jas die ik al 2 jaar niet meer heb + dit is de foto op de PwnTroon in Disneyookal zat ik nakend op die foto dan nog bleef het een goede foto
Nee hoor, maar sinds wanneer bepaald iemand die thuis woont hoe het komt uit te zien ?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Aha ok, dus die nepmarmeren deur heb je ook alleen met carnaval
Dat maakt het toch niet minder kamperquote:Op maandag 8 juni 2009 12:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee hoor, maar sinds wanneer bepaald iemand die thuis woont hoe het komt uit te zien ?
Fok!nerdsdie op internet alles bashen maar irl hun mond niet open durven doen voor iets
Royal, maar toch ken ik het klappen van de zweep hier
Dus ... ?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder kamper
Je bent gewoon een kamper, wie unne noobquote:
En nu moet ik mij gekwetst voelen of wat is precies je punt ?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kamper, wie unne noob
Eigenlijk moet je nu vragen of ik het kan zienquote:Op maandag 8 juni 2009 13:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En nu moet ik mij gekwetst voelen of wat is precies je punt ?
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Outlets
Het ging in mijn geval om leviquote:Op maandag 8 juni 2009 11:56 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zit even op wat van die outletstore-sites te kijken, maar ik zie eigenlijk alleen maar kutmerken zoals Gaastra![]()
en klonen. 50 Euro is wat mij betreft nog steeds 50 euro teveel als het om Gaastra gaat
. Ik dacht altijd dat je daar spullen van de echt dure topmerken kon halen, maar dat hebben ze dan weer niet
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |