Zo blijkt ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:19 schreef 3lmo het volgende:
Nee, BT is gewoon zo traag voor een werkloze.
Zoveel geld kan je niet in 1 keer opnemen.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag 'm ook wel komen brengen?
Wat doe jij zo vroeg op? Ga in het vervolg eens op een normaal tijdstip slapen.quote:
M'n broertje is jarig en hij moest naar school, maar hij wilde wel graag z'n cadeautjesquote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doe jij zo vroeg op? Ga in het vervolg eens op een normaal tijdstip slapen.
wat heb je die kerel gegeven?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n broertje is jarig en hij moest naar school, maar hij wilde wel graag z'n cadeautjes7 uur op dus.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:41 schreef BigKahuna het volgende:
Het begon met de volgende post:
[..]
Waarop Emimich reageerde met:
[..]
Na deze reactie mengde ik me in het gesprek:
[..]
Emimich hield vol:
[..]
Op dit moment had ik door dat er bronmateriaal nodig zou zijn:
[..]
Echter, Emimich begrijpt het blijkbaar niet als hij op een link moet klikken en reageert met:
[..]
Als blijk van welwillendheid besluit ik het voor hem te citeren:
[..]
Op dit moment ziet Emimich het woord hypercorrect. Hij begint te zweten bij het aanblik van het woord, aangezien er 'hyper' én 'correct' staat. Hypercorrectie moet wel getuigen van een enorme intelligentie! Hij reageert met:
[..]
[..]
Nadat ik het even duidelijk heb uitgelegd ziet ook Emimich in dat het geen zin meer heeft, en dit laat hij blijken door zich te verlagen tot een uitspraak als:
[..]
En dan zegt hij dit na hem op tig grammaticale fouten te hebben geattendeerd:quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Begin er nou maar niet aan, IQM en ons Floor hebben er zoveel stress en pijn aan overgehouden.
Een DVD box van the Simpsonsquote:
ja idd, die las ik net ook whehequote:Op maandag 8 juni 2009 09:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dan zegt hij dit nadat we hem op tig grammaticale fouten hadden geattendeerd:
[..]
emimich heeft een laag zelfbeeldquote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
TS is nogal hypocriet en ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
Nakomertje ofzo ?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n broertje is jarig en hij moest naar school, maar hij wilde wel graag z'n cadeautjes7 uur op dus.
Radiografisch of op benzine ?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
En van m'n ouders kreeg meneer een radiografisch bestuurbare auto van 300 eurowel een gaaf ding though.
wat hij zegt...doe es linkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |