SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nee man, zij is vet aantrekkelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
Zij ziet er ook al veel te pittig/stoer uit, die rechter.
Hier daar heb je het al.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:38 schreef Crack_ het volgende:
Onze over buurvrouwen zijn ook lesbie, en echt van die mannelijke lesbiesMet tuinbroek aan en al!
Ook een uitzondering.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Portia de Rossi, getrouwd met Ellen Degeneres. Niet echt heel afstotelijk toch?
Ik ken eigenlijk vrij weinig lesbo's, misschien ligt het daaraan.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef NanKing het volgende:
Je verkeert duidelijk in de verkeerde lesbo-kringen.
Godverdomme, dit pik ik niet!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
Omdat het de lelijke vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen en zich dan maar storten op hun eigen sekse.
Ach, op ieder potje past een . . . euhhquote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
Omdat het de lelijke vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen en zich dan maar storten op hun eigen sekse.
ander potje EINS!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ach, op ieder potje past een . . . euhh
Dôh.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk vrij weinig lesbo's, misschien ligt het daaraan.![]()
Maar Portia is ook duidelijk het vrouwtje in de relatiequote:Op maandag 8 juni 2009 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Portia de Rossi, getrouwd met Ellen Degeneres. Niet echt heel afstotelijk toch?
Nee laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Toch vraagt dit topic om pics van jezelf Fas!!
Picca van jou?quote:
En JIJ denkt dat die lesbisch zijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:48 schreef ASroma het volgende:
ik mag lesbiennes wel.......... heb er in ieder geval een shitload aan dvds van....
Volgens mij bedoelde TS echte lesbiennes. Niet van die types die voor wat grijpstuivers, valse beloftes of een exhibitionistiche kick datgene doen wat jij leuk vindt om te zien.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:48 schreef ASroma het volgende:
ik mag lesbiennes wel.......... heb er in ieder geval een shitload aan dvds van....
hmmm goed punt. Ik ben ook weleens gay for pay, dus wat dat betreft...quote:Op maandag 8 juni 2009 01:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde TS echte lesbiennes. Niet van die types die voor wat grijpstuivers, valse beloftes of een exhibitionistiche kick datgene doen wat jij leuk vindt om te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |