Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:14 schreef Mirjam het volgende:
ik heb het hier met een vuilniszak gedaan
beetje omvouwen, en dan past hij perfect, helemaal rondom met plakband, en geen centje last meer van licht.
doe de zwarte kant naar de 'kijkkant', en plak 'm netjes op, geen probleem hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef Jaheur het volgende:
Oja, ik heb aluminum kozijnen, dus dan moet het kit worden.
En vuilniszak lijkt niks, moet me doodschamen als er visite komt na de bevalling
Eenschquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef Jaheur het volgende:
En vuilniszak lijkt niks, moet me doodschamen als er visite komt na de bevalling
Het is niet voor 1 raampje, want ik wil de 3 andere dan ook doen en ik heb helaas geen bijpassende zwarte kozijnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe de zwarte kant naar de 'kijkkant', en plak 'm netjes op, geen probleem hoor
ah, zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:25 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Het is niet voor 1 raampje, want ik wil de 3 andere dan ook doen en ik heb helaas geen bijpassende zwarte kozijnen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:30 schreef 49R het volgende:
Ik vind die raampjes boven de deuren ook zo zwaar '70 er jaren. Bij ons in huis heb ik de meeste ruitjes vervangen door triplex plaatjes die ik netjes in de kleur van de deurposten heb geschilderd. Niet alleen hebben we in de slaapkamers geen last meer van licht op de overloop, het ziet er bovendien een stuk beter uit!
De plaatjes triplex kun je bij de Gamma (of andere bouwmarkt) op maat laten zagen. De ruitejs zijn meestal vrij eenvoudig te vervangen. Het meeste werk is het schilderen in de juiste kleur.
whahahaha, je bent er nog lang niet jongen!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Jaheur het volgende:
Pfft zwangere vrouwen en hormonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |