Is dat een optie voor je Djayzz als deze echt echt kapot is ?quote:
Misschien wel.. weet het nog niet. eerst maar eens met de garage praten.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat een optie voor je Djayzz als deze echt echt kapot is ?
quote:
? in the neighbourhoodquote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef Kluts het volgende:
Heeeeeel misschien kom ik wel ff kijken dan, ben dan toch enigszins around the hood.
Mits ik niet helemaal naar de klote ben van Awake, waar ik wel vanuit ga.
Is dat ook een user hier op fok?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja ik heb het van Tha meester geleerd...........dus ja
Ja he..........quote:Op zondag 7 juni 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een drukte van mensen die zeggen dat ze gaan slapen
ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik ga nietquote:Op zondag 7 juni 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een drukte van mensen die zeggen dat ze gaan slapen
Waarom niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik ga niet
waarom wel?quote:
omdat je zegt dat je eigenlij wel zou moeten slapen.. dan is er vaak een reden waarom je dat dus niet doetquote:
geen zin inquote:Op maandag 8 juni 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
omdat je zegt dat je eigenlij wel zou moeten slapen.. dan is er vaak een reden waarom je dat dus niet doet
de beste reden die er te verzinnen isquote:
waarom slaap jij nog niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de beste reden die er te verzinnen is
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh heerlijk!
knuffelt en zoent in nek terug![]()
![]()
Ach als jij eindelijk eens beet hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
zachtjes streelt![]()
Kunnen de singles dat wel aan?
ik ben allang blij voor je dat er iemand op je ingaat...eindelijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
zachtjes streelt![]()
Kunnen de singles dat wel aan?
gmtaquote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ach als jij eindelijk eens beet hebtga je gang joh
Kon niet slapen omdat ík met m'n scriptie in m'n hoofd zatquote:
en nu zit je hier ipv aan je scriptie te werken...heel goedquote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kon niet slapen omdat ík met m'n scriptie in m'n hoofd zatDus heb ik m'n laptop aangeslingerd (die het wonderbaarlijk ineens weer deed) enben ik aan het werk gegaan
Ik heb al een 1,5 A4tje vol, dus gaat wel lekkerquote:Op maandag 8 juni 2009 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en nu zit je hier ipv aan je scriptie te werken...heel goed
Was ookwel een inkopper.quote:
*trots*quote:Op maandag 8 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al een 1,5 A4tje vol, dus gaat wel lekker
ssst!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was ookwel een inkopper.
Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken
Wat is er mis met hemquote:Op maandag 8 juni 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben allang blij voor je dat er iemand op je ingaat...eindelijk!
Hij is heel lelijk, heeft 1 been, en mist drie vingers..quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is heel lelijk, heeft 1 been, en mist drie vingers..
maar ach, verder is hij wel aardig
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oh dat is geen probbleem voor mij!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs aardig genoemdquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb wel iets wat jij wil! mist!![]()
succes met je scriptie........mag ik weten wat je onderwerp is?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al een 1,5 A4tje vol, dus gaat wel lekker
Optimalisatie dashboard.. (en bijbehorende onderwerpen)quote:Op maandag 8 juni 2009 00:21 schreef Lub_ya het volgende:
succes met je scriptie........mag ik weten wat je onderwerp is?
Weltrusten en slaap lekker!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was ookwel een inkopper.
Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken
Niks raars hoor .. krijg alleen m'n hoofd niet leeg zodat ik kan gaan slapenquote:
Ook halloquote:
Moet je mijn hoofd lenen, daar zit bizar weinig inquote:Op maandag 8 juni 2009 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niks raars hoor .. krijg alleen m'n hoofd niet leeg zodat ik kan gaan slapen
Aanlokkelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 00:30 schreef JonKeL het volgende:
Moet je mijn hoofd lenen, daar zit bizar weinig in
Oja dat ben ik nog vergeten... als je me bloed erbij neemt, of was het nou mijn alcohol erbij neemt, kraam je onzin uitquote:
Maar heb ik dan morgen ook een kater?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:34 schreef JonKeL het volgende:
Oja dat ben ik nog vergeten... als je me bloed erbij neemt, of was het nou mijn alcohol erbij neemt, kraam je onzin uit
Dan moet je de rest van mijn lichaam er ook bij nemen, heb je er geen last van. Ik heb nooit katers en zoveel heb ik nou ook weer niet gedronkenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar heb ik dan morgen ook een kater?
Dat scheelt.. wanneer kan je hem komen brengen?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:39 schreef JonKeL het volgende:
Dan moet je de rest van mijn lichaam er ook bij nemen, heb je er geen last van. Ik heb nooit katers en zoveel heb ik nou ook weer niet gedronken
Uhm brengen... dat is nu even moeilijk want ten eerste mag ik me nu niet in het verkeer begeven en ten tweede kan ik dat niet want ik mankeer tijdelijk wat aan mijn been, tenzij iemand een auto met automaat aan mij wil uitlenen dan kan het vanaf morgenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt.. wanneer kan je hem komen brengen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:43 schreef JonKeL het volgende:
Uhm brengen... dat is nu even moeilijk want ten eerste mag ik me nu niet in het verkeer begeven en ten tweede kan ik dat niet want ik mankeer tijdelijk wat aan mijn been, tenzij iemand een auto met automaat aan mij wil uitlenen dan kan het vanaf morgen
Hmmmm nu, dan moet je hem komen halenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is te laat, want moet hem eigenlijk nu wel hebben.
Doe maar een glaasje southern comfort met 7upquote:Op maandag 8 juni 2009 00:44 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie gaat wat te drinken pakken.. nog meer mensen iets?
daar heb ik geen tijd voorquote:
* Cuegirllie zoekt in de koelkast.. aah.. Asjeblieft!quote:Doe maar een glaasje southern comfort met 7up
Ik wil je wel onze auto met automaat lenenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uhm brengen... dat is nu even moeilijk want ten eerste mag ik me nu niet in het verkeer begeven en ten tweede kan ik dat niet want ik mankeer tijdelijk wat aan mijn been, tenzij iemand een auto met automaat aan mij wil uitlenen dan kan het vanaf morgen
Sja dan houd het op :pquote:Op maandag 8 juni 2009 00:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor
[..]
* Cuegirllie zoekt in de koelkast.. aah.. Asjeblieft!
Kost da?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wil je wel onze auto met automaat lenen
DAnk jequote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Lub_ya het volgende:
Weltrusten Cue en Jonkel
Cue.....succes nog he met je scriptie......is veel werk.......je komt er wel doorheen!![]()
slaap lekker
Truste Lub_yaquote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Lub_ya het volgende:
Weltrusten Cue en Jonkel
Cue.....succes nog he met je scriptie......is veel werk.......je komt er wel doorheen!![]()
slaap lekker
Hey. Hoe is het? Langzaam aan de betere hand of...?quote:
Snel aan de beterende handquote:Op maandag 8 juni 2009 01:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey. Hoe is het? Langzaam aan de betere hand of...?
ik zal het onthouden voor een andere keerquote:Op maandag 8 juni 2009 01:02 schreef JonKeL het volgende:
Oh ik ga ook verkassen naar me nest. Cue als je nog me lichaam wilt gebruiken dan hoor ik het wel![]()
Truste
Fijn om te horenquote:Op maandag 8 juni 2009 01:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Snel aan de beterende handKan weer redelijk lopen. Opeens ging het een stuk beter
Hoest met jou?
Jij gaat morgen pijn hebben...quote:Op maandag 8 juni 2009 01:11 schreef ArTiC het volgende:
ik was stiekem al naar bed gegaan...
Hoe bedoel je?quote:
Ik hoef pas om 7 uur opquote:
Nee, daar is het idd niet voor bedoelt, dus ik weet niet wie het je heeft aangesmeerdquote:Op maandag 8 juni 2009 03:11 schreef kwaakvaak het volgende:
melatonine voor het door slapen... dat werkt dus mooi ook niet he
quote:Op maandag 8 juni 2009 07:40 schreef mrbox het volgende:
Geen vrolijke MNR begroeting ? Wat is dat nu![]()
![]()
Nou ja "goede" morgen iig
Klinkt goedquote:Op maandag 8 juni 2009 08:06 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Was weer een pittig weekend. Vanavond maar wat slaap inhalen hehe.
Heb ik nog wat gemist hierzo?
Dat moet je ook op een plek doen waar je haar hebt!quote:Op maandag 8 juni 2009 08:09 schreef KudFokker het volgende:
Mijn zussie wilde een of andre ontharings creme bij me proberen gisteren...
Dus ik zeg, doe maar op mijn borst..
Spuit ze met dat busje ook beide tepels onder
Het deed vanmorgen nog steeds gigantisch pijn onder de douche
Morgen murmquote:Op maandag 8 juni 2009 08:10 schreef Murmeli het volgende:
goedemorgen!!!! zo, weer tijd om aan het werk te gaan
en ik was vanmorgen al voor de wekker wakker en nu voel ik me best fit
Ja dat zat daar dus ook omheen, maar het was een soort van poederspuit busje, dus het zat meteen overalquote:Op maandag 8 juni 2009 08:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat moet je ook op een plek doen waar je haar hebt!
ja was heel gezellig! goede afleiding! niet heel veel spannends gedaan, gewoon lekker zitten ouwebeppen enzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Morgen murm
Nog veel lol gehad met cue?
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat zat daar dus ook omheen, maar het was een soort van poederspuit busje, dus het zat meteen overal
Het werkte wel super goed moet ik zeggenquote:
misschien heb je gevoelige tietjesquote:Op maandag 8 juni 2009 08:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het werkte wel super goed moet ik zeggenhet deed alleen erna veel pijn aan mijn tepels
![]()
Werkze mevrouw (K) !quote:Op maandag 8 juni 2009 08:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien heb je gevoelige tietjes
maargoed, murm moet naar d'r werk. tot later allemaal
Helaas wel ja, zaterdag was een zware werkdag, pfffquote:Op maandag 8 juni 2009 08:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja was heel gezellig! goede afleiding! niet heel veel spannends gedaan, gewoon lekker zitten ouwebeppen enzo.
en jij? ben je vrijdagnacht nou nog wakker gebleven? gisteren nog iets leuks gedaan?
quote:
dat stond op het potje Maar viel daarna weer wel lekker vlot terug in slasp Heb maar half uurtje wakker gelegen ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 07:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, daar is het idd niet voor bedoelt, dus ik weet niet wie het je heeft aangesmeerd
Oh en goeiemorgen
Goed bezigquote:Op maandag 8 juni 2009 08:10 schreef Murmeli het volgende:
goedemorgen!!!! zo, weer tijd om aan het werk te gaan
en ik was vanmorgen al voor de wekker wakker en nu voel ik me best fit
Bikkel topicquote:Op maandag 8 juni 2009 08:48 schreef HeatWave het volgende:
Mijn topic heeft het overleefd, een hele nacht lang.
Ja, mogguh enzo.
Waar was je hoed UIO?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vond het een heel gezelligedate
met je, HW.
Die dame die tegen je aan stond te dansen en je een arrogante klootzak vond.. heeft je geraakt heh?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:53 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb echt weer zin om te neuken, en meisje 1 zit weer in mijn hoofd door zaterdag
Ik rekende niet op zon, HW. En je herkende me toch aan de enorme Bart Smit tas.quote:
Nee niet zijquote:Op maandag 8 juni 2009 08:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die dame die tegen je aan stond te dansen en je een arrogante klootzak vond.. heeft je geraakt heh?
het is diegene die hem op z'n mond wou zoenen, maar hij heeft afgewezenquote:Op maandag 8 juni 2009 08:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die dame die tegen je aan stond te dansen en je een arrogante klootzak vond.. heeft je geraakt heh?
Waar ik nu verschrikkelijk vééééél spijt van hebquote:Op maandag 8 juni 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is diegene die hem op z'n mond wou zoenen, maar hij heeft afgewezen
Dat is idd een heel groot pluspunt van het weekendquote:Op maandag 8 juni 2009 08:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik rekende niet op zon, HW. En je herkende me toch aan de enorme Bart Smit tas.
Verder ben ik ontzettend blij dat we ons niet hoeven te melden in het 'wie neukt wie'-topic.
You fucked upquote:Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee niet zij
Het is een meisje waar ik zo'n 2 maanden achteraan heb gezeten en een keer mee gedate heb, maar ze bleek nog met haar ex in haar hoofd te zitten
Toen voelde ik me klote en ben ik met haar beste vriendin naar bed geweest
Wie heeft ie dat wijs gemaakt....quote:Op maandag 8 juni 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
het is diegene die hem op z'n mond wou zoenen, maar hij heeft afgewezen
Hmm denk dat het nog niet over isquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef rival het volgende:
Wie heeft ie dat wijs gemaakt....
hij afwijzen?
Hijzelfquote:Op maandag 8 juni 2009 09:01 schreef KudFokker het volgende:
Waar ik nu verschrikkelijk vééééél spijt van heb!
Ik word er zo gek van heh !
Als ik haar zie, zie ik andere vrouwen gewoon echt niet meer staan
Nee, heel rustig weekend gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar goed, hebben de singles en singlettes nog wat afgeslet het afgelopen weekend?
fixedquote:Op maandag 8 juni 2009 09:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar ik nu verschrikkelijk vééééél spijt van heb!
Ik word er zo gek van heh !
Als ik haar zie, zie ik andere vrouwen gewoon echt 5 minuten niet meer staan
Nja, het was maar een schrik reactiequote:Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wie heeft ie dat wijs gemaakt....
hij afwijzen?
Geloof er geen moer van.quote:
en dat was met HW?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geloof er geen moer van.
Ik kwam niet veel verder dan de internationale betrekkingen met Frankrijk enigszins aanhalen.
Je hebt het op z'n frans gedaan dit weekend?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geloof er geen moer van.
Ik kwam niet veel verder dan de internationale betrekkingen met Frankrijk enigszins aanhalen.
Nopequote:Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar goed, hebben de singles en singlettes nog wat afgeslet het afgelopen weekend?
Denk jequote:Op maandag 8 juni 2009 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
Shit happens, en het is alleen maar voordelig. nu wilt ze het nog meer
best goed eigenlijkquote:
Hoe is het met je kennis van de franse kwisiene?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geloof er geen moer van.
Als ze gewend is te krijgen wat ze wilt, dan wilt ze het nog meer waarschijnlijk....quote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef KudFokker het volgende:
Denk je?
Ik denk dat ik het totaal aan het verneuken ben...
Zal niet goed voor haar ego zijn...
Bijna correct. Met Rip zijn we wat gaan eten bij een Italiaan en we zijn daarna naar de verjaardag van Re gegaan. Waar veel FOK!kers rondliepen. En dus een Française, maar daar stond ik alleen maar wat mee te praten.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef rival het volgende:
en dat was met HW?
Jullie waren gaan kwartetten met rip en kluts toch vrijdag? als ik het goed begrepen had
Die heb ik niet eens goed bekeken. Er liep wel meer leuk spul daar rond. Doet die Re goed.quote:
Hmm daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 8 juni 2009 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze gewend is te krijgen wat ze wilt, dan wilt ze het nog meer waarschijnlijk....
ze kan het nu ook zat zijn
Ach ja, dat meisje op de bank was ook niet vervelend idd, waren allemaal collega's van hem.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens goed bekeken. Er liep wel meer leuk spul daar rond. Doet die Re goed.
Dat moet je toch echt meer specificeren, want ik zag meerdere meisjes op die bank zitten. En voor de bank. En naast de bank. En op de leuning. Bedoel je die blonde die veel te vroeg vertrok?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, dat meisje op de bank was ook niet vervelend idd, waren allemaal collega's van hem.
Ik had om half twee nog net genoeg energie om de rit naar huis te maken. Hele zaterdag en zondag nodig gehad om bij te komen.quote:Ik ging trouwens zo rond 4:30 weg ofzo.
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo goedemorgen
bezoekje aan de huisarts weer gehad, morgen gaan ze in mn arm snijden
Sterkte morgen.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo goedemorgen
bezoekje aan de huisarts weer gehad, morgen gaan ze in mn arm snijden
Ja, die blonde, met dat spitst koppie, erg cute en ook nog best aardigquote:Op maandag 8 juni 2009 09:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat moet je toch echt meer specificeren, want ik zag meerdere meisjes op die bank zitten. En voor de bank. En naast de bank. En op de leuning. Bedoel je die blonde die veel te vroeg vertrok?
[..]
Ik had om half twee nog net genoeg energie om de rit naar huis te maken. Hele zaterdag en zondag nodig gehad om bij te komen.
Lijkt me gezelligquote:Op maandag 8 juni 2009 09:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bijna correct. Met Rip zijn we wat gaan eten bij een Italiaan en we zijn daarna naar de verjaardag van Re gegaan. Waar veel FOK!kers rondliepen. En dus een Française, maar daar stond ik alleen maar wat mee te praten.
komt wel goed. ik vind dokters/naalden/e.d. niet zo ergquote:
Ik dacht dat die gast die ernaast zat haar vriend was en besteedde dus geen aandacht meer aan haar. Tot ze dus apart van hem vertrok. Heel mooi koppie inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die blonde, met dat spitst koppie, erg cute en ook nog best aardig.
Rip was erg aangeschoten volgens mij.quote:Ja, begrijpelijk. Ik ging samen met rip als laatste weg, ik was ook de enige die nog enigsinds nuchter was, kwam omdat het bier nogal lauw was en dat drink ik niet zo snel. Was erg vermakelijk op meerdere vlakken kan ik je vertellen
.
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
best goed eigenlijkDip is een aardig eindje voorbij...
sms!!!quote:
Was erg gezellig en ik ben wat ouder hè. Dan gaat alles wat langzamer. En dat is helemaal niet erg.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:23 schreef rival het volgende:
Lijkt me gezellig![]()
jammer dat het bij praten gebleven is?
Ligt dat aan de leeftijd of de persoon meneertje?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Was erg gezellig en ik ben wat ouder hè. Dan gaat alles wat langzamer. En dat is helemaal niet erg.
Rip was niet de enige hoor, zowel Re als MB hadden een aardig slokje opquote:Op maandag 8 juni 2009 09:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gast die ernaast zat haar vriend was en besteedde dus geen aandacht meer aan haar. Tot ze dus apart van hem vertrok. Heel mooi koppie inderdaad.
[..]
Rip was erg aangeschoten volgens mij.
Wat sta jij wild te springen zo op de vroege morgen?quote:
is dat een bijzonder ding een sms? je kijkt er zo van op??quote:
die van mij uit inwerken enzo..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn to-do lijst bestaat uit allemaal privé dingen vandaag
Vreemde zin ditquote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef rival het volgende:
Wat sta jij wilt te springen zo op de vroege morgen?
Waarom zijn ze daar nog niet mee bezig dan? Ben je er al?quote:
Noukjequote:Op maandag 8 juni 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn to-do lijst bestaat uit allemaal privé dingen vandaag
ben er al en zit documentatie te lezen, mail in te stellen etc..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar nog niet mee bezig dan? Ben je er al?
Ja geloof 't welquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh misschien krijg ik de massage vanavond
soms wel jaquote:Op maandag 8 juni 2009 09:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat een bijzonder ding een sms? je kijkt er zo van op??
Bels!quote:
Heerlijk geslapen en vervolgens wakker gemaakt door de kat-crew.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja geloof 't weltot een uur in de nacht bezig geweest met visitekaartjes
maar daarna wel als een roosje geslapen!
En jij?
Aah vandaarquote:Op maandag 8 juni 2009 09:35 schreef kwaakvaak het volgende:
ben er al en zit documentatie te lezen, mail in te stellen etc..
Eerst maar eens bekijken of het uberhaupt doorgaat.quote:
Oh die crew heb ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 09:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen en vervolgens wakker gemaakt door de kat-crew.
misschien wil ik het eigenlijk helemaal niet eens weten...quote:
4? Dat vond ik echt teveel destijds. 2 of 3 is wel zat.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh die crew heb ik ook4 stuks groot als zijn het er maar 2 die me elke ochtend om 7 uur wakker etteren
ging om iets wat ik gestuurd hadquote:Op maandag 8 juni 2009 09:41 schreef kwaakvaak het volgende:
misschien wil ik het eigenlijk helemaal niet eens weten...
omdat kwaak vertelde dat hij zich al een stuk beter voelt vandaag!!quote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Wat sta jij wild te springen zo op de vroege morgen?
Wilt is sowieso een vervoeging van willen die niet gebruikt wordtquote:
De andere 2 zijn ook niet van mijquote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
4? Dat vond ik echt teveel destijds. 2 of 3 is wel zat.
auw... das sneu zeg... Misschien komt je antwoord nog later vandaagquote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ging om iets wat ik gestuurd had
maar ik kreeg maar niks terug![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
omdat kwaak vertelde dat hij zich al een stuk beter voelt vandaag!!
en het ging over de massage van cue.... dus geen zorgenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ging om iets wat ik gestuurd had
maar ik kreeg maar niks terug![]()
Ja heel leuk weekend!quote:
murm vind vrolijke kwaak wel gezellig!quote:
Als je al 3 van die stinkerds hebt, dan maakt die 4e niks uitquote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
4? Dat vond ik echt teveel destijds. 2 of 3 is wel zat.
mogge noukje...alles goed daar? en leuk weekend gehad?quote:
Ah okee. En ze slepen geen muizen mee naar binnen?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
De andere 2 zijn ook niet van mijEn die zijn ook meer buiten dan zat ze binnen zijn, dus dat scheelt aanzienlijk
![]()
Die 2 van mij zijn broer en zus en dat 'stoeien' van hun gaat er soms flink aantoe en dus ook altijd om 7 uur 's ochtends
wat voor stinkerds?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Als je al 3 van die stinkerds hebt, dan maakt die 4e niks uit
Nee, die laten ze netjes bij de voor- en achterdeur liggen.. Gelukkig geen hele muizen, dat scheelt de (achterste) helft opruimenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. En ze slepen geen muizen mee naar binnen?
Ik moest dan ook geen vervoeging van willen hebben, ik deed het nog ergerquote:Op maandag 8 juni 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wilt is sowieso een vervoeging van willen die niet gebruikt wordt
Geen excuus verzinnen, gewoon proberenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:46 schreef Belsezar het volgende:
Ja heel leuk weekend!
Maar ik zit nu half te slapen op kantoorEn ik probeer een excuus te verzinnen om vanmiddag vrij te nemen
Nu ben ik echt 0,0 waard voor het bedrijf
Hey lieve Murmpjequote:Op maandag 8 juni 2009 09:47 schreef Murmeli het volgende:
mogge noukje...alles goed daar? en leuk weekend gehad?
I know, maar in de 2e opmerking welquote:Op maandag 8 juni 2009 09:49 schreef rival het volgende:
Ik moest dan ook geen vervoeging van willen hebben, ik deed het nog erger
Kattenquote:
Voor Kluts?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Is het al weekend?
Nu nog bedenken wat ik moet gaan koken.
het is maandagmorgen, dat zou een goed excuus moeten zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, maar in de 2e opmerking welJe deed het inderdaad erg
Doe mij maar wakker worden terwijl een charmante dame lekker over mijn buikkie kriebeltquote:Op maandag 8 juni 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
Niets is fijner wakker worden dan van zo'n kleine rat knorrend naast je bed, haar best doen om kopjes te geven
Van die charmante dame krijg je geen onvoorwaardelijke liefdequote:Op maandag 8 juni 2009 09:56 schreef rival het volgende:
Doe mij maar wakker worden terwijl een charmante dame lekker over mijn buikkie kriebelt
prrrrrrrr....quote:Op maandag 8 juni 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Katten![]()
Niets is fijner wakker worden dan van zo'n kleine rat knorrend naast je bed, haar best doen om kopjes te geven
Ja, dat las ik... Maar dat zou nogal raar zijn, als er mensen boos op je zouden zijn, imoquote:Op maandag 8 juni 2009 09:57 schreef Murmeli het volgende:
prrrrrrrr....
hier gaat het goed hoor. even wennen natuurlijk..... had het gisteren even taai omdat ik het gevoel had dat er allerlei mensen boos op me waren maar dat bleek mee te vallen....
Hoeveel is dat in ambtenaarjaren, 300 ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Per 2014 bestaat m'n afdeling niet meer. Alle tijd van de wereld dus nog.
ik weet het.. ik ben slecht... Maar komt wel goed hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 09:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
murm vind vrolijke kwaak wel gezellig!
maarre...fokken op je eerste werkdag!!!! foei kwaak!![]()
ga eens werken!
wat voor documentatie moet je lezen?
In ambtenaarjaren is dat dus nooit. Tegen die tijd zit er weer een nieuw college / dagelijks bestuur / management team met andere inzichten.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel is dat in ambtenaarjaren, 300 ofzo?.
Jannuk!!!quote:
De liefde van een dier doet me weinig, het is "fijn" als er eentje op je schoot ligt oid tijdens het chillen.... thats itquote:Op maandag 8 juni 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van die charmante dame krijg je geen onvoorwaardelijke liefde
oh ben jij ook papierschuiver? leuk hequote:Op maandag 8 juni 2009 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In ambtenaarjaren is dat dus nooit. Tegen die tijd zit er weer een nieuw college / dagelijks bestuur / management team met andere inzichten.
Overheid, geweldig is het nietquote:Op maandag 8 juni 2009 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In ambtenaarjaren is dat dus nooit. Tegen die tijd zit er weer een nieuw college / dagelijks bestuur / management team met andere inzichten.
Wel grappig is, ik dacht altijd dat het vooroordelen waren...quote:
In the end bij mij ook niet, maar het is wel zo dat je van een dier onvoorwaardelijke liefde krijgt en van een mens nooit.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:05 schreef rival het volgende:
De liefde van een dier doet me weinig, het is "fijn" als er eentje op je schoot ligt oid tijdens het chillen.... thats it
de liefde van een charmante dame doet me meer
Goed geregeld...quote:
Nog erger, ik controleer of er wel goed geschoven wordt.quote:
oh jij bent chef papierschuiver? aiaiaiai! spannend!!! en waar doet u dat dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog erger, ik controleer of er wel goed geschoven wordt.
Zoeken jullie nog iemand om de schuiven, of het electronisch schuiven mogelijk te maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog erger, ik controleer of er wel goed geschoven wordt.
Jij ook vrij?quote:
dito... oh wacht... ziektewet... ahwell.. samequote:
omdat ze in jouw buurt zijn?quote:
I wishquote:
Dat is ons handelsmerkquote:
volgens mij maak jij het jezelf lastig. je voelt je te snel afgewezen denk ik en je weet steeds niet wat je wil. dat werkt niet. te grote drang om te scoren enzo.quote:
Welke dienst / bedrijf of stadsdeel?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:09 schreef rival het volgende:
Wel grappig is, ik dacht altijd dat het vooroordelen waren...
Tot ik een tijdje bij de gemeente amsterdam heb gezeten
Nee, Operational Auditor.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:16 schreef Murmeli het volgende:
oh jij bent chef papierschuiver? aiaiaiai! spannend!!! en waar doet u dat dan?
Word IT-auditor of technisch auditor en ik heb stapels werk voor je.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Zoeken jullie nog iemand om de schuiven, of het electronisch schuiven mogelijk te maken?.
Meen je dit?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Best knap dat aanstekers het nog doen als je ze meegewassen hebt in je broekzak in de wasmachine
vandaag toch nog thuis? je zou weer werken toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dito... oh wacht... ziektewet... ahwell.. same
mogguh...
Als jij me even uitlegt wat het is, dan word ik het zoquote:Op maandag 8 juni 2009 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welke dienst / bedrijf of stadsdeel?
[..]
Nee, Operational Auditor.
[..]
Wordt IT-auditor of technisch auditor en ik heb stapels werk voor je.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
Murm, KZ! Binnenkort filmdagje bij mij thuis?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
Nja, er zit toch een soort van vuursteentje in die dingenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Meen je dit?
en als je even 3 seconden nadenkt..
meen je dit dan nog steeds?
dat vermaken komt wel goed hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jannuk!!!
@kwaak: haha ja jij kan dat slapend! hoop wel voor je dat er genoeg uitdaging inzit zodat je je lekker kunt vermaken!!!
oh auditorquote:Op maandag 8 juni 2009 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welke dienst / bedrijf of stadsdeel?
[..]
Nee, Operational Auditor.
[..]
Word IT-auditor of technisch auditor en ik heb stapels werk voor je.
Moet ik mn rokje aantrekken om ook mee te mogen kijken?!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Murm, KZ! Binnenkort filmdagje bij mij thuis?
ja lijkt me leuk maar ik weet niet of je met mij films wilt kijken. ik ben een mietje, vind alles eng..... maar als we de films een beetje op watjes niveau kiezen vind ik het leukquote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Bij de acta om de hoek, euhmm... gemeente amsterdam?quote:
ik hoop het!!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat vermaken komt wel goed hoorEr is nog wel wat te doen hier denk ik zomaar... Tijd zal het leren of het voldoende is voor mij...
nee dat lijkt me niet sexy. misschien is een strakke legging met een jurkje erboven wat voor je?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik mn rokje aantrekken om ook mee te mogen kijken?!
Ik heb heul geen jurkje.. dus dat gaat hem niet worden dan helaasquote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat lijkt me niet sexy. misschien is een strakke legging met een jurkje erboven wat voor je?
winkel ... kopen....quote:Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen jurkje.. dus dat gaat hem niet worden dan helaasgeen film voor snuit en 3 spetters dan..
jij bent liefquote:
Liever gewoon je meest geile outfitquote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Moet ik mn rokje aantrekken om ook mee te mogen kijken?!
Heb ik gehoord, haha. Komt goedquote:Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef Murmeli het volgende:
ja lijkt me leuk maar ik weet niet of je met mij films wilt kijken. ik ben een mietje, vind alles eng..... maar als we de films een beetje op watjes niveau kiezen vind ik het leuk
oh...sterkte!!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:30 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk gaat ook maar eens wat nuttigs doen.. afwas, was, swifferen
Hoe komen er vonkjes vanaf?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, er zit toch een soort van vuursteentje in die dingen?
Vind het raar dat die het nog doen als het 1.5 uur in het water heeft gezeten
Stel er wordt een nieuw (informatie)systeem geïmplementeerd, dan hebben wij mensen nodig die na kunnen gaan of dat technische problemen gaat opleveren. Mensen die risico's van netwerken in kaart brengen, die performancetests uit kunnen voeren, die security tests kunnen beoordelen, etc.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Als jij me even uitlegt wat het is, dan word ik het zo.
gesjelliequote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
ja maar eerst gesprek met supervisor en dies er morgen pas... dus morgen ook nog niet werken... allleen tandarts controlle wat leuk wordt (minstens 1 gaatje en 2 afgebroken kiezenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vandaag toch nog thuis? je zou weer werken toch?
Ik wil bij elk meisje wat andersquote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen lijken steeds minder lastig te worden zodra je zelf weet wat je wilt
Damn, dat kan ik zowaar, dat doe ik hier ook altijdquote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stel er wordt een nieuw (informatie)systeem geïmplementeerd, dan hebben wij mensen nodig die na kunnen gaan of dat technische problemen gaat opleveren. Mensen die risico's van netwerken in kaart brengen, die performancetests uit kunnen voeren, die security tests kunnen beoordelen, etc.
Wij zijn dus altijd de onafhankelijke derde die een oordeel geven.
Daar leer je vanquote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het gewoon dom van me dat ik eerst alles had wat ik wilde, maar dat het na 4 jaar gewoon niet als een 'privelage' aanvoelde maar als iets wat normaal waswaardoor ik er onzorgvuldig mee omgegaan ben
Ik wilde nog voorstellen in mijn sportmajo (schrijf ik dat goed?) Maar ik zie het al. Ben niet gewenstquote:Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
winkel ... kopen....
je wilt gewoon niet! maar dat is niet erg, ik knuffel gewoon met de katten van nouken ik mot heul geen kerels bij mn vrouwen-meet
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, sexy kan ik natuurlijk wel zijn
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Daar leer je van![]()
Denk dat iedereen wel zo een ervaring kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |